Mustafa Sarıgül Belediye Başkanı Olursa Neler Yapacak?

-Bizim kampanyamız, birçok ilklere ve öykülere sahip olmakla birlikte ötekisi olmayan bir anlayışta devam etmektedir.
-Ben sadece bana oy verenlerin başkanı olmayacağım; bana oy vermeyen yurttaşlarımın da başkanı olacağım. Ben yüzde 50'nin değil yüzde 100'ün başkanı olacağım.
-Türkiye'yi yöneten iktidar, 'bana oy verenler benim; vermeyenler ne yaparsa yapsın' diyor.
-Taksim'de bireysel olarak gezebilirsiniz ama toplu olarak ne yaparsaniz yapın yasak.
-Haksızlıklara karşı, yurttaşlarımın bana verdiği destek ile elbette öfkelenirim.
-Bana yumurta atan AKP'li gencin evine, 30 Mart Büyük Zafer'imiz sonrasında gideceğim ve onu gözlerinden öpeceğim.
-AKP'nin, seçim sürecinde, bizim koordinasyon merkezlerimize ve astığımız bayraklara yönelik yaptığı saldırılar karşısında vakur duruyoruz.
-Başbakan'ın ortaya attığı iddialar, Baykal'ın 2005 CHP kurultayında bana karşı siyasi olarak hazırlattığı dosyalardan ibarettir.
-Şu dakika itibarı ile benim hakkımda açılmış en ufak bir dava dosyası dahi yoktur.
-Biz seçim kampanyası sürecinde Kadir Topbaş ile çok fazla karşılaşamıyoruz; karşımıza her yerden Başbakan çıkıyor.
-Ben Berkin'in de Ecesu'nun da hesabını soracağım.
-Gülen Cemaati'ne yapılanları doğru bulmuyorum, dershanelerin kapatılmasına da karşıyım.
-Sosyal yardımları, mahalle muhtarlarımız eli ile hiçbir ayrım yapmadan dağıtacağız.
-Bir şehrin planlı büyümesi gerekmektedir; plansız büyüyen şehir, trafik sorunu yaşamaya mahkumdur.
-Trafik sorunu ile ilgili öncelikli olarak yapılması gereken, toplu taşıma sistemini çok daha iyi bir seviyeye getirmektir.
-5 yılda, 200km metro yapmadığım takdirde bir dahaki döneme asla aday olmayacağım.
-İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nin bütçesinin 10 milyar dolarlık kısmını trafik sorununun çözümüne ayıracağım.
-İstanbul'da bütün yükleme, boşaltma ve temizleme işleri gece 12 ile 4 arasında yapılacaktır.
-İstanbul'da toplu taşıma araçları 7/24 çalışacaktır.
-Sn. Kadir Topbaş, Hadımköy'deki askeri araziyi alıp Kiptaş -Konutları yapıyorsun da aklına hiç kent parkı yapmak gelmiyor mu?
-İstanbul'da kişi başına düşen aktif yeşil alan miktarı ne yazık ki sadece 2 metrekare'dir.
-Biz Cumhuriyet Halk Partisi olarak şehrin yararına olan hiçbir projeye karşı değiliz.
-3. Havaalanı projesine karşı değiliz fakat yapılacağı yere kesinlikle karşıyız.
-30 Mart sonrası Ankara'daki hükümet hala orada kalmaya devam ederse, onlarla gidip 3. Havaalanı Projesi'nin yeri hakkında konuşacağım.
-Kanal İstanbul Projesi ile İstanbul Boğazı mahvedilmiş olacaktır ve tüm İstanbul'u ne yazık ki çürük yumurta kokusu kaplayacaktır.
-İstanbul'un imar planlarını en kısa sürede güncelleyip 2B'leri, hak sahiplerine uygun fiyatlara vereceğiz.
Load disqus comments

0 Yorumlarınız