Bursa'da Ördeğe Tecavüz Eden Adam | Twitter Geyikleri



SARHOŞ DAMAT TERASTA ÖRDEĞE TECAVÜZ ETTİ
Bursa’nın merkez Osmangazi İlçesi’nde, Salih A. ve eşi Döndü A., gece eve alkollü gelen damatları 50 yaşındaki A.Ç.’nin terasta ördeklerine tecavüz ettiğini iddia etti


Salih A. karakoldaki ifadesinde, damadının sürekli alkol aldığını ve kızıyla çocuklarına da şiddet uyguladığını öne sürerek, “Damadım için terasa yatak yaptık. Sabah ördeklere yem vermeye gittiğimde birini kümeste kanlar içinde buldum. Yataktaki kanı da görünce ördeği kullandığını anladım” dedi.
Ördek, Uludağ Üniversitesi Veterinerlik Fakültesi Hayvan Hastanesi’ne gönderilirken, A.Ç. gözaltına alındı. İfadesinin ardından serbest bırakılan A.Ç., pazartesi günü Hayvan Hastanesi’nden gelecek raporla birlikte adliyeye sevk edilecek.



Twitter Geyikleri
@vanilla_raining: Ördeğe bunu yapan kızına napıyodur? BİLMEK İSTEMİYORUM
@naciiacarr: Salih A. ördeğine tecavüz edilmesinin ardından tavukları için savcılıktan özel koruma istedi.
@GzmmDnz: oha bir ördek kalmıştı tecavüz suç değil nasıl olsa adamlar rahat.
@derinterapi: Yalnız ördek bildiğiniz gibi değilmiş, resmi görünce hak vereceksiniz.
@barbokesjk: Bir de hayvan tecavuzculerine “yiyorsa pitbulla falan niyetlensenize” demek istiyorum.
@hormonlu_editor: Adli Tıp açıklama yapmış: “Ördeğin psikolojisi bozulmamış. Hala vak vak demeye devam ediyor. Sanık serbest kalmalı”


Load disqus comments

0 Yorumlarınız