Otilia – Bilionera [ Türkçe Çeviri ]

Tükçe Çeviri İçin Tıklayın: https://www.muzikbuldum.com/sarki-sozleri/otilia-bilionera-turkce-ceviri

https://www.muzikbuldum.com/sarki-sozleri/otilia-bilionera-turkce-ceviri
https://www.muzikbuldum.com/sarki-sozleri/otilia-bilionera-turkce-ceviri

Tomame la mano
Elini çek
Que tu eres cosa Buena
Bu iyi birşey
Esta noche quiero bailar
Bu gece dans etmek istiyorum
Sobre en la arena
Arena'da 
No soy una ajena
Ben uzaylı değilim
No soy nada mal
Ben kötü biri değilim
Ven paca ven paca
Görmek istiyorum
Y ahora
Şimdi
Tomame la mano
Elini Çek
Que tu eres cosa Buena
Bu iyi bir şey
Esta noche quiero bailar
Bu gece dans etmek istiyorum
Sobre en la arena
Arenada'da
No soy una ajena
Ben uzaylı değilim
No soy nada mal
Ben kötü biri değilim
Ven paca ven paca
Görmek istiyorum
Y ahora
Şimdi

Gimme boy
Ver bana oğlan
Gimme boy
Ver bana oğlan
I’m your lady
Ben senin kadınınım
I got here
Burada var
What you want
Ne istiyorsun
Feels so crazy
Çılgınca hisset
Gimme boy
Ver bana oğlan
Gimme boy
Ver bana oğlan
I’m your baby
Ben senin bebeğin
I’m your lady
Ben senin kadının

I’m your girl
Ben senin kızın
I’m your girl
Ben senın kızın
I’m your mama
Ben senin annen
Come on boy
Hadi oğlan
Don’t be shy
Utanma
Don’t want drama
Drama Yapma

I’m your girl
Ben senin kızın
I’m your girl
Ben senin kızın
Beladona
Sexy mama
Seksi anne

You start this fire
Yanmaya başlıyorsun
The way you look at me
Bana baktıgın zaman
Takes me higher
Beni yükseltiyor
I want this moment to last forever
Her anını istiyorum sonsuza dek
And ever and over again
Ve her zaman ve daima
Gimme gimme some of that
bana ondan ver ver
Ulah ula la
Ulah ula la
Tomame la mano
Que tu eres cosa Buena
Esta noche quiero bailar
Sobre en la arena
No soy una ajena
No soy nada mal
Ven paca ven paca
Y ahora

Tomame la mano
Elini çek
Que tu eres cosa Buena
Bu iyi birşey
Esta noche quiero bailar
Bu gece dans etmek istiyorum
Sobre en la arena
Arena'da 
No soy una ajena
Ben uzaylı değilim
No soy nada mal
Ben kötü biri değilim
Ven paca ven paca
Görmek istiyorum
Y ahora
Şimdi

It’s looking all so right
bu doğru bakıyor
Can’t get you out of my sight
Gözünüm önünde değilsin
Is it love love love love love
bu aşk aşk aşk aşk
Is it love love love love love
bu aşk aşk aşk aşk


You start this fire
Yanmaya başlıyorsun
The way you look at me
Bana baktıgın zaman
Takes me higher
Beni yükseltiyor
I want this moment to last forever
Her anını istiyorum sonsuza dek
And ever and over again
Ve her zaman ve daima
Gimme gimme some of that
bana ondan ver ver
Ulah ula la
Ulah ula la

Tomame la mano
Elini çek
Que tu eres cosa Buena
Bu iyi birşey
Esta noche quiero bailar
Bu gece dans etmek istiyorum
Sobre en la arena
Arena'da 
No soy una ajena
Ben uzaylı değilim
No soy nada mal
Ben kötü biri değilim
Ven paca ven paca
Görmek istiyorum
Y ahora
Şimdi
Load disqus comments

29 Yorumlarınız