Roksan Kunter Kimdir? Osmanlı Torunu


Roksan Kunter. Osmanlı hanedanının son üyelerinden Osman Nami Osmanoğlu’nun torunu…
II. Abdülhamit’in ve Hürrem Sultan’ın soyundan gelen ve kusursuz bir eğitim gören bu genç kız, aynı zamanda basketbol sahalarının efsane ismi Erman Kunter’in de çocuğu. Ve eski bir basketbol oyuncusu.
roksan kunter hanedanin en genc torunu




Sultan 2. Abdülhamit’in torunu Osman Nami Osmanoğlu’nun cenaze töreninde “Kim bu güzel kız?” diye merak uyandıran Roksan Kunter, “Osmanlı torunu olduğumu hiçbir zaman ulu orta söyleyemedim” dedi ve ekledi: “Tarih derslerinde 2. Abdülhamit’in hayatı anlatılırdı. Kalkıp da ‘O benim büyük büyükbabam’ diyemiyordum. Çok yakın çevrem dışında uzun süre hanedan soyundan geldiğimi kimselere söylemedim...” Şamdan Plus’a konuşan Kunter, hakkında merak edilenleri anlattı...
VATAN HASRETİ ÇEKTİM 26 yaşındayım. 18 yaşına kadar ailemle İstanbul’da yaşadım. Arkasından babamın mesleği dolayısıyla Fransa’ya taşındık. Fransa’da yapamadım çünkü ülkemi çok seviyorum. Vatan sevgisi bende çok baskın. Galiba dedemden gelen bir şey bu... Fransa’da hep vatan hasreti çektim. Fransızlar da çok sevimli değildi açıkçası.
İstanbul’da yalnız yaşıyorum, Geçen yıl Bilgi Üniversitesi’ni bitirdim. Son sene bir prodüksiyon şirketinde iki ay staj yaptım. Sonra Sky Türk’e başladım. Maç muhabirliği yapıyordum, program verdiler. Pazar akşamları yayınlanan ‘Basketbol Panorama’ programını sunuyorum.
Babam Erman Kunter gibi ünlü bir basketbolcu olan Barış Güney’le iki yıldır nişanlıyız. Dördüncü yılına giren çok güzel bir birlikteliğimiz var. Barış ne yazık ki İzmir Aliağa’da oynuyor. Ayrı şehirlerdeyiz yani...
Anneannem Alman, annem Fransa’da doğup büyümüş ama ben kendimi tamamen Türk hissediyorum. Büyüklerimin vatan hasreti beni de etkilemiş. Onlar yıllarca hep baş uçlarında Türk toprağıyla uyumuş...
RUS MANKEN SANIYORLAR Kendimi zaman zaman güzel bulurum. Doğallığı sevdiğim için makyajsız halimi daha beğenirim. Herkesin kendini güzel bulduğu bir yanı vardır ama ortalarda “Ne kadar güzelim” diye gezen bir kız değilim.Beni yabancı manken ya da Rus sananlar oluyor.
Özellikle Antalya’ya gittiğim zaman hep Rus muamelesi görüyorum. Uzun boylu ve renkli gözlüyseniz bu kaçınılmaz ama beni biraz rahatsız ediyor... İnsanlar bana bakınca yanımdakiler adına üzülüyorum.
SERT GÖRÜNÜRDÜ AMA ŞEFKATLİYDİ Dedem Osman Nami Osmanoğlu, yurt dışında sürgün hayatı yaşadıktan sonra Türkiye’ye dönen ilk hanedan üyesiydi. Benim için çok değerliydi. Torunlar arasında belki de en şanslı olan bendim. Moda’da dedemlerle çok yakın oturuyorduk.

Büyükbabam ve dedem, ülkelerinden sürülmüş olmalarına rağmen evde hep Atatürk’ün iyilikleri 
konuşulurdu.ÇOK ÜZÜLDÜM Benim çocukluğum hep onların evinde geçti. Büyükbabamla çok yakındım. Onu kaybetmiş olmanın üzüntüsü hâlâ içimde. Çok kıymetliydi benim için, çok şey paylaştım onunla. Kaybetmiş olmak beni çok üzdü, uzun
süre toparlayamadım.
Load disqus comments

0 Yorumlarınız