Nurseli İdize Ne Oldu?


Ünlü komedyen Şahan Gökbakar, Çeşme tatilinin son günü öğlen sıcağında rakı içip ayakta duramayacak kadar sarhoş olan Nurseli İdiz’le ilgili devlet yetkililerini göreve çağırdı. Gökbakar, “Nurseli İdiz'e acıyıp, onu ayıplayıp çesitli sıfatların altına sokacağımıza, rehabilite olabileceği bir çatının altına sokmalıyız... Ramazan ayının anlamına yakışan budur. Bu konu, büyük devletimizin yetkili kişi veya kişilerine naçizane bir ricamdır” şeklinde tweet attı. 


Bugün twitter’da hakkında yüzlerce destek tweet’i atılan Nurseli İdiz ise biopolar bozukluk rahatsızlığı nedeniyle uzun zamandır tedavi gördüğünü belirtmiş ve “Bu hastalık tetiklendiğinde, kafayı bir şeye taktığımda kötü alkol kullanımına neden olabiliyor. Yapacak bir şey yok. Bazen 2 gün boyunca sürekli içiyorum ya da aylarca içkiyi ağzıma sürmüyorum” diyerek rahatsızlığının aslında kesin bir tedavisinin olmadığına vurgu yapmıştı.


erol köse ?@drerolkose Nurseli idizi alkolik olarak lanse edip bir sanatçiyi yerden yere vuran zihniyeti kiniyorum.Ailesine sesleniyorum lutfen rehabilitasyona!


Armağan ÇAĞLAYAN Nurseli İdiz çok iyi bir oyuncu ve çok iyi bir insandır. Linç etmeyelim ve yargılamayalım.


Şahan GÖKBAKAR Nurseli İdiz'e acıyıp, onu ayıplayıp çeşitli sıfatların altına sokacağımıza, rehabilite olabileceği bir çatının altına sokmalıyız...


Ayşe ÖZYILMAZEL Nurseli İdiz haberi sabah sabah içimi yaktı. Of.


Cem DAVRAN Nurseli'ye yardım ediyoruz diye birkaç rezil program, mal bulmuş mağribi gibi konuya dalacaktır.




Nedim SABAN Nurseli İdiz talihsiz olabilir ama ona acıyan zavallılara acımak lazım. Nurseli'nin yeteneği,kültürü ve güzelliği halen kıskanılasıdır.


Seren FOSFOROĞLU Yine söylüyorum Nurseli İdiz çok kıymetli bir oyuncudur ve çok iyi bir insandır. Böyle değerlere sahip çıkmak gerekir!


Özgür ARAS Gazetede okuduğum Nurseli İdiz haberi içimi acıttı. Bilemeyiz kim ne yaşıyor ne derdi var. Sadece yargılarız biz




Kaynak; Milliyet.com.tr
Load disqus comments

0 Yorumlarınız