Bruno Mars – When I Was Your Man [ Türkçe Çeviri ]




Same day but it feels just
aynı gün ama hissettirdiği
A little bit bigger now
şimdi biraz daha fazla
Our song on the radio
radyoda bizim şarkımız
But it dont sound the same
ama aynı gibi değil
When our friends talk about you
arkadaşlarımız senin hakkında konuştuğunda
All it does is just tear me down
tüm yaptıkları beni gözyaşlarına boğmak
Cause my heart breaks a little
çünkü kalbim biraz kırılıyor
When I hear your name
ismini duyduğum zaman
It all just sounds like (oooooh)
hepsi kulağa şöyle geliyor
Mmm too young too dumb to realize
fark etmek için çok genç çok sessiz
That i
olduğum
Should of bought you flowers
sana çiçekler almalıydım
And held you hands
ve ellerini tutmalı
Should of gave you all my hours
tüm zamanımı sana vermeliydim
When I had the chance
şansım varken
Take you to every party
seni her partiye götürmeliydim
Cause all you wanted to do was dance
çünkü tüm yapmak istediğin dans etmekti
Now my baby is dancing
şimdi bebeğim dans ediyor
But shes dancing with another man
ama başka bir erkekle dans ediyor
My pride my ego my needs and my selfish ways
grurum, egom, ihtiyaçlarım ve bencilliklerim
Cause the good strong woman like you to walk out my life
senin gibi iyi güçlü bir kadının hayatımdan çıkmasına neden oldu
Now I never never get to clean up the mess I made
şimdi batırdıklarımı asla temizleyemem
Ooh and it hunts me every time I close my eyes
ve bu beni gözlerimi her kapatışımda mahvediyor
It all just sounds like (oooooh)
hepsi kulağa şöyle geliyor
Mmm too young too dumb to realize
fark etmek için çok genç çok sessiz
That i
olduğum
Should of bought you flowers
sana çiçekler almalıydım
And held you hands
ve ellerini tutmalı
Should of gave you all my hours
tüm zamanımı sana vermeliydim
When I had the chance
şansım varken
Take you to every party
seni her partiye götürmeliydim
Cause all you wanted to do was dance
çünkü tüm yapmak istediğin dans etmekti
Now my baby is dancing
şimdi bebeğim dans ediyor
But shes dancing with another man
ama başka bir erkekle dans ediyor
Although it hurts
acıtmasına rağmen
Ill be the first to say
ilk söyleyen ben olacağım
That I was wrooooong
ben hatalıydım
Oooh I know im probably much too late
biliyorum muhtemelen çok geç kaldım
To try and apologize for my mistakes
çabalamak ve hatalarım için özür dilemekte
But I just want you to know
ama sadece bilmeni istiyorum
I hope he buys you flowers
umarım sana çiçekler alır
I hope he hold you hands
umarım senin ellerini tutar
Give you all his hours
tüm zamanını sana verir
When he has the chance
şansı varken
Take you to every party
seni her partiye götürür
Cause I remember how much
çünkü hatırıyorum ne kadar
You loved to dance
dans etmeyi sevdiğini
Do all the things I should of done
benim yapmış olmam gerekenleri yapar
When I was your man
senin erkeğinken
Do all the things I should of done
benim yapmış olmam gerekenleri yapar
When I was your man
senin erkeğinken


Bu yazının içeriği şuradan kopyalanmıştır: http://www.rediko.com/2012/12/03/bruno-mars-when-i-was-your-man-cevirisi.html#ixzz2DzriUsai
Load disqus comments

0 Yorumlarınız