Taylor Swift Glamour Röportajı! Türkçe


Ünlü şarkıcı Taylor Swift, Glamour dergisinin kapağında yer aldı. Şarkılarından, arkadaşlıklarından ve ilişkisinden bahsetti. İşte Glamour'un Taylor Swift ile yaptığı röportajı:
Glamour: Ve ''Sevgili John'', ilişkiniz bitse de, hala fazlasıyla büyük bir olay gibi görünüyor mu? Senin için bir sürpriz miydi?
Taylor Swift: Bence bu şarkı gerçekten tamamen kötü ilişkideki ve başka bir yönde yolunu bulan birçok kızla evin içinde hit oldu. Konserlerimde şarkı söylerken ağlayan kızlara asla dikkat etmedim.
Glamour: Sen onun kim olduğunu asla tanımadın, Ama John Mayer geçenlerde Rolling Stone dergisine kim olduğunu açıkladı.
Taylor Swift: Nasıl da küstah! Şarkılarımın ne hakkında olduğunu asla açıklamam.
Glamour: O hissettiklerini anlattı...
Taylor Swift: Hayır! Bilmek istemiyorum, Bilmek istemiyorum.
Glamour: Bilmiyor musun? (John Mayer, Rolling Stone'a Taylor Swift'in şarkısıyla küçük düşürüldüğünü söylemişti ve bu şarkıyı yayınlamasının gerçekten iğrenç birşey olduğunu demişti.)
Taylor Swift: İyi olmadığını biliyordum, bu yüzden bilmek istemiyorum. Mutlu kalmayı ön plana aldım, ve neyi ele alamayacağımı biliyorum.
Glamour: Duymak seni çok üzecek mi?
Taylor Swift: Bu aşırı bencillik değil ve kötü hiçbirşey duymak istemiyorum. çünkü içinde kendimi korumalıyım. Ama cildimi yoğun olarak geliştirmedim. Bu yüzden sadece hayatı yaşamak gibi birşeyim var, ve tüm dedikoduların biryerlerde olmasına izin vereceğim. Eğer insanların ne düşündüğüyle ilgili çok fazla ilgilenirsen, bu seni tamamen değiştirebilir.
Taylor Swift, yeni sevgilisi Kennedys hakkında da konuştu.
Glamour: Bu günlerde sen ve the Kennedys hakkında birçok şey konuşuluyor. Haberler senin Conor Kennedy ile beraber olduğunu söylüyor.
Taylor Swift: Kendi hayatımla ilgili büyük bir ayrıntı vermeyeceğim. Şarkılarımda yaşadıklarımdan bahsediyorum ve neler yaşayıp nelerden geçirdiğimi müziğimle insanlarla paylaşabileceğimi hissediyorum.
Glamour: Ethel Kennedy, Conor'un büyük annesi, ona sizin gibi bir torune sahip olmanın nasıl bi duygu olduğu sorusuna ''Çok şanslı olmalıyız.'' şeklinde bir cevap verdi.
Taylor Swift: O harika bir kadın. Onu seviyorum.
Glamour: İçli dışlı olduğun birçok kız arkadaşının olduğunu biliyoruz. Onlar senin endişelerinde sana yardımcı olurlar mı?
Taylor Swift: Onlar hayatımda çok önemli. Arkadaşlarına herşeyini anlatmayı ihtiyaç duyan gibi bir kızım. Gerçekten bağlı kız gruplarımı ilerlettim. 2 yakın arkadaşım sıkı arkadaşlar. Diğer yakın arkadaşlarım Ashley, Claire, Diana, Emma ve Selena.
Glamour: Emma Emma Stone, Selena Selena Gomez. Ünlü olan birileriyle de arkadaşlık yapmak güzel mi?
Taylor Swift: Emma'yla 17 yaşındayken tanıştım, ve Selena'yla 18 yaşındayken tanıştım. Bu yüzden onlar benimleyken tecrübeleri vardı, onların magazinde kendi başarıları konusunda da tecrübeleri vardı, sıkı arkadaş olduk.
Glamour: İnsanların senin paranı ve şöhretini kullanmaları konusunda dikkatli misin?
Taylor Swift: Etrafındakilerden kimin iyi olduğunu söyleyebileceğini düşünüyorum, seni güldürenin, eğlendirenin, güvenebileceğin kişilerin kim olduğunu söyleyebilirsin. Ve bazen, birkaç dakikada kızacaksın, fakat birkaç dakikada sinirlenip kızmayı, perdeli bir evde yalnız başıma oturmayı tercih ederim. Bu yüzden Tanrı senin zaman geçirdiğin bu kişinin, senin ünlü olduğunun gerçeği ihtimalini doğrulamasını yasakladı . Bu durumda en kötü senaryo bu mu? Biliyorsun ki böyle kötü görünmez.


Kaynak: http://www.poptakip.com/yabanci-pop-muzik/roportajlari/4590-taylor-swift-glamour-roportaji.html#ixzz28b4MGZWh
Load disqus comments

0 Yorumlarınız