50 Lira Alışveriş Yapana Tatil Hediye Eden Bakkal


Marketinden 50 TL alışveriş yapan müşterilerine kupon veren Kılıç, çekilişle talihli müşterisini Mudanya'nın Eşkel Köyü'ndeki yazlık evinde tatile gönderiyor. Kampanyaya müşteriler büyük ilgi gösteriyor.

Kampanyaya şu ana kadar 100'ün üzerinde müşteri katılmış. Kılıç, kampanyanın Ramazan Ayı'ndan önce başladığını, yaklaşık bir ay daha devam edeceğini belirterek, "İşyerini kapatmamak için böyle bir kampanya yaptım. Allah sağlık afiyet verdikten sonra Bursalı hemşehrilerimi memnun etmek için uğraşıyorum. Alışverişlerini buradan sağlamaları için gerekli hediyeler veriyorum. Son zamanda AVM’ler ile rekabet halindeyiz” dedi.

Bakkaldan süpermarket taktiği!Müşterilerine kendi yazlığında tatil imkanı sunduğunu belirten Kılıç, “Aklıma müşterilerime Eşkel’de 1 hafta tatil yaptırmak geldi. Orada, benim kendi evimde 1 hafta dayalı döşeli kalmaları için 50 TL’lik alışveriş yapmalarını öngördüm. 50 TL’lik her alışverişe kura kuponu veriyorum. Kuponun biri bende, diğeri onlarda kalıyor. Böylelikle benim satışım artıyor. Müşterim de memnun oluyor. Ticaret hayatıma Allah sağlık verdikçe devam etmek istiyorum. Müşterilerim kampanyadan çok memnun. Keşke bize çıksa diye arzularını belirttiler” diye konuştu.

Çekilişle tatil hakkı kazananlar 1 Eylül'den itibaren yazlığa gidebilecekler
Load disqus comments

0 Yorumlarınız