Rifat Hisarcıklıoğlu Kimdir?


Mustafa Rifat Hisarcıklıoğlu, (d. 22 Kasım 1955, Ankara) 365 Oda ve Borsayı kapsayan, Türkiye’nin kâr amacı gütmeyen en büyük iş kuruluşu olan Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği’nin (TOBB) son dönem başkanıdır. İngilizce ve Almanca bilmektedir. Aslen Kayserili olan Hisarcıklıoğlu evli ve üç çocuk babasıdır. Ayrıca TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi mütevelli heyeti başkanıdır.

İş Hayatı

Kristal Şeker Sanayi A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı
Eskihisar İnşaat ve yatırım A.Ş. - Yönetim Kurulu Başkanı
Eskihisar Dış Ticaret A.Ş. - Yönetim Kurulu Başkanı
Fibor A.Ş. - Yönetim Kurulu Başkanı
Söğütözü İnşaat ve İşletme A.Ş.- Yönetim Kurulu Başkanı
Eskihisar İnşaat Malzemeleri A.Ş. - Yönetim Kurulu Başkanı
Nuh Makina Sanayi A.Ş. - Yönetim Kurulu Üyesi
Nuh Ticaret ve Sanayi A.Ş. - (Nuh Makarna) Yönetim Kurulu Üyesi
Nuh Çimento A.Ş. - Yönetim Kurulu Üyesi
Load disqus comments

0 Yorumlarınız