2013 – 2012 Aöf Kayıt Tarihleri Kayıt Yenileme Tarihleri Ne Zaman


2012 – 2012 aöf kayıt, açıköğretim kayıt tarihleri, 2012 açıköğretim kayıtları,  2013 açıköğretim kayıtları ne zaman, Acikogretim kayitlari ne zaman basliyor, açıköğretime kayıt,
2012 2013 Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, AÖF Kayıt ve Kayıt Yenileme Tarihleri açıklandı.
  • AÖF Yeni Kayıtlar (Ösys, Yatay Geçiş, Ayös): 10 Eylül – 28 Eylül 2012 tarihleri arasında
  • AÖF Çoklu Kayıtlar(Dikey Geçiş, Ek Yerleştirme, Lisans Tamamlama): 01 Ekim – 19 Ekim 2012 tarihleri arasında
  • AÖF Güz Dönemi Kayıt Yenileme (Açıköğretim, İktisat ve İşletme): 22 Ekim – 16 Kasım 2012 tarihleri arasında
  • AÖF Bahar Dönemi Kayıt Yenileme (Açıköğretim, İktisat ve İşletme): 11 Mart –  22 Mart 2013 tarihleri arasında yapılacaktır.
açık öğretim kayıt tarihleri, açıköğretim fakültesi kayıt tarihleri, açıköğretim kayıt tarihleri, açıköğretim kayıtları, açıköğretim kayıtları ne zaman, açıköğretime kayıt, aöf kayıt, aof kayıt tarihleri, aof kayıt yenileme ne zaman, aof kayıt yenileme tarihleri, aof kayıtları ne zaman, aof ön kayıt tarihleri, aof yeni kayıt tarihleri hakkında bilgileri paylaşmaya çalıştık.


Load disqus comments

0 Yorumlarınız