Alexander Rybak - Roll With The Wind [ Türkçe Çeviri ]


Seni acım için suçlamayacağım
Yapabileceğin en iyi şekilde terkettin
Hiç söylemeyeceğim
Bana bu şekilde hissettiren
Kalbim ve ruhum
Vücudum ve zihnim
Delice sür beni
Ancak rüzgar ve toprak
Ateş ve yağmur
Hep aynı kalacak
Ben rüzgarla yuvarlanırken
Kendimi her şeyden uzaklaştırırken
Ateşin yanında oturup
Yağmuru izlerken
Hep senin suçlu olduğunu iddia etmeyeceğim
Aslında benimde bir rolüm var idi
Anlayamamıştım hiçbir şekilde
Başından beri seni sevdiğimi
Kalbimdeki delik
Ve çerçevedeki resim
Beni deliye çeviren
Ancak rüzgar ve toprak
Ateş ve yağmur
Hep aynı kalacak
Ben rüzgarla yuvarlanırken
Kendimi her şeyden uzaklaştırırken
Ateşin yanında oturup
Yağmuru izlerken
Seni hiçbir zaman suçlamam kalp kırıklıkları için
Seni hiçbir zaman suçlamam gözyaşları için
Ben asi kalbimi,ruhumu ve bedenimi suçluyorum
Ve etrafımda hiçbir şey değişmiyor
Ne olduğu önemli değil....
Load disqus comments

0 Yorumlarınız