Geciktirici Sprey Ne İşe Yarar, Geciktirici sprey zararları, geciktirici sprey işe yarıyor mu, geciktirici nedir, geciktirici nasıl kullanılır


Geciktirici Sprey Ne İşe Yarar

      Geciktiri sprey ne iş yarar? Erken boşalma problemine karşı üretilen geciktirici sprey erkeklerin cinsel birleşmelerinde kabusu olan erken boşalma problemine yardımcı bir olarak üretilmiştir.Geciktirici sprey erkeğe psikolojik olarakda dester verir.

Geciktirici sprey kullanımından sonra erken boşalma probleminin gitmesi üzerine cinsel ilişki sırasında erkeğin kendine güveni artar ve bu ilişkiden maksimum zevk almaya başlar.Cinsel motive erkekler açısından çok önemli olduğu için cinsel ilişki sırasında erken boşalma sorunu olan erkekte güven eksikliği meydana gelir.Geciktirici sprey de bu sorunu çözdüğünden dolayı bu gibi sıkıntılardan bir nevi erkeğin cinsel konularda kalkanı görevi taşır.

Örnek Dialog:

Erkan boşalıyorum geciktirici sprey kullansam işe yarar mı
Geciktirici spreyler seks açısından ne kadar faydalı ve cinsel organ üzerinde herhangi bir zararı varmı Haydar Dümene sorulan bu soru ile öğreneceğiz.

Ben 15 yıllık evliyim. Erken boşalıyorum. Geciktirici sprey kullanmak istiyorum. Bana veya eşime bir yan etkisi olur mu?

CEVAP: Sevgili okurum, tam bir tedavi olmamakla beraber işe yarayabilir. Ama onun çözümü de o kadar kolay değil. Yani bir spreyle sonuç alınsaydı kimsede erken boşalma sorunu kalmazdı. En azından zararı yok. Dene, sonuç alırsan ne ala. Almazsan, tedavi için bir uzmana git ki aile mutluluğunuz korunsun.
Load disqus comments

0 Yorumlarınız