2013 Burs Veren Kurumlar Ve İstekleri


YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜNDEN DUYURU
 KURUMUMUZA 2012-2013 ÖĞRETİM YILINDA BURS VEYA ÖĞRENİM KREDİSİ MÜRACAATINDA BULUNAN ÖĞRENCİLERE AİT TAAHHÜT SENEDİ BİLGİLERİNİ 28 KASIM 2012-31 ARALIK 2012 TARİHLERİ ARASINDA TÜRKİYE GENELİNDE BÜTÜN NOTERLERCE ELKTRONİK ORTMADA ALINABİLMEKTEDİR. TARAFINA BURS VEYA ÖĞRENİM KREDİSİ TAHSİSİ YAPILAN ÖĞRENCİ HER HANGİ BİR NOTERE T.C KİMLİK NUMARASI İLE BAŞVURMASI HALİNDE BURS KREDİ TAAHHÜT SENEDİ İLGİLİ NOTERCE TANZİM VE TASTİK EDİLECEKTİR.
 ÖĞRENCİLERİN TASDİK ETTİRDİKLERİ TAAHHÜT SENEDİNİN BİR SURETİNİ 31 ARALIK 2012 TARİHİ MESAİ BİTİMİNE KADAR BÖLGE MÜDÜRLÜKLERİMİZ VEYA YURT MÜDÜRLÜKLERİMİZDEN HERHANGİ BİRİNE ELDEN TESLİM ETMELERİ VEYA KURUMUMUZUN ' SÖĞÜTÖZÜ MAH. 2176. SOKAK NO:25 06520 ÇANKAYA-ANKARA' ADRESİNE POSTA İLE GÖNDERMELERİ GEREKMEKTEDİR.
 ÖĞRENCİLERİN SENET VERMİŞ OLMALARI KENDİLERİNE MUTLAKA BURS, ÖĞRENİM VE KATKI KREDİSİ VERİLECEĞİ ANLAMINA GELMEMEKTEDİR.
BURS/KREDİ ÖDEMELERİ; TAAHHÜT SENETLERİNİ 25/12/2012 TARİHİNE KADAR GENEL MÜDÜRLÜĞE ULAŞAN ÖĞRENCİLERE 08 OCAK 2013 TARİHİNDE, 25/12/2012 TARİHİNDEN SONRA ULAŞAN ÖĞRENCİLERE İSE 08 ŞUBAT 2013 TARİHİNDE T.C. ZİRAAT BANKASI ŞUBE MÜDÜRLÜKLERİ ARACILIĞI İLE YAPILACAKTIR.
ÖĞRENCİLER BURS VE ÖĞRENİM KREDİLERİNİ T.C. ZİRAAT BANKASININ HANGİ ŞUBESİNDEN ALACAKLARINI KURUMUN www.kyk.gov.tr İNTERNET ADRESİNDEN ÖĞRENEBİLECEKLERDİR.
 KURUMUMUZDAN DAHA ÖNCEKİ YILLARDA BURS VEYA ÖĞRENİM KREDİSİ ALANLAR İLE EK SÜRE (ARTIK YIL) ÖĞRENİM GÖREN ÖĞRENCİLER LİSTEDE YER ALSALAR DAHİ KENDİLERİNE KREDİ VERİLMEYECEĞİNDEN SENET TANZİM ETTİRMEYECEKLERDİR.
TÜRK EĞİTİM VAKFI (TEV) YÜKSEK LİSANS BURS BAŞVURUSU YAPAN ÖĞRENCİLERİN DİKKATİNE
TEV Yüksek Lisans ön değerlendirmesi 26 Kasım 2012 saat 13:00 de Beşiktaş'ta bulunan Konservatuvar binasında, Burs Koordinatörlüğünde yapılacaktır. Başvuru yapan adayların yukarıda belirtilen tarih ve saatte konservatuvarda olmalarını önemle rica ederiz.
Burs Koordinatörü Aylin DOGAN
TEV VAKFI BURS MÜLAKATI 13 KASIM 09:00’DA ODİTORYUMDA
TEV Vakfı’nın burs başvurusunda bulunan öğrencilerimiz için mülakatlar 13 Kasım Salı günü saat 09:00’da MSGSÜ Fındıklı Sedad Hakkı Eldem Oditoryumunda yapılacaktır.
Başvuru formlarını doldurup Burs Koordinatörlüğümüze teslim eden tüm öğrencilerimizin ilgili gün ve saatte mülakat görüşmesi için Fındıklı Kampüsü’ndeki Sedad Hakkı Eldem Oditoryumu’na gelmesi gerekmektedir. Mülakata girmeyen öğrencilerin TEV Burs Başvurusu değerlendirmeye alınmayacaktır.
ÇELİKEL EĞİTİM VAKFI BURS DUYURUSU
Kurulduğu günden bu yana yüzlerce öğrenciye başarı bursu sağlayan Çelikel Eğitim Vakfı olarak,bugünlerde yepyeni bir Burs Programını başlatmaya hazırlanıyoruz.Sadece maddi desteği değil,kişisel ve sosyal gelişim desteklerini de içerecek burs programından İstanbul'da okuyan üniversite öğrencileri faydalanabilecek. Ayrıca program kapsamında,akademik alanda başarılı öğrencilerin yanısıra,spor,sanat,kültür,tasarım ve bilimsel çalışma alanlarında başarı gösteren yetenekli öğrenciler de desteklenecek. Burs Programımızla ilgili daha fazla bilgiye önümüzdeki günlerde web sitemizden ulaşabileceksiniz.
TÜRK EĞİTİM VAKFI BURS DUYURUSU
Türk Eğitim Vakfı'nın 2012-2013 Eğitim Öğretim yılında vermiş olduğu burslardan yararlanmak isteyen yeni kayıt yaptıran ve ara sınıflarda öğrenim gören öğrencilerin, başvuruları 1 Ekim 2012 tarihinde başlayacaktır. TEV Bursu için gerekli başvuru formu www.tev.org.tr adresinden indirilip doldurularak ve istenilen evraklar tamamlanarak, 31 Ekim 2012 tarihine dek Fakülte Burs Temsilcilerine ya da Üniversitemiz Burs Koordinatörlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir.
MSGSÜ Burs Koordinatörlüğü
MSGSÜ Devlet Konservatuvarı Beşiktaş
YÜKSEK ÖĞRENİM KREDİ VE YURTLAR KURUMU BURS DUYURUSU
Kredi ve Yurtlar Kurumu'nun 2012-2013 Eğitim Öğretim yılında vermiş olduğu burslara başvuru yapmak isteyen öğrencilerin (Ön Lisans-Lisans,Yüksek Lisans (hazırlık sınıfı hariç),Yeni Kayıt Yaptıran,Ara Sınıfta Okuyan), 1 Ekim-31 Ekim tarihleri arasında www.kyk.gov.tr adresinden alacakları formları, istenilen evrakları tamamlayarak Fakülte Burs Temsilcilerine ya da Üniversitemiz Burs Koordinatörlüğüne teslim etmeleri gerekmektedir.
MSGSÜ Burs Koordinatörlüğü
MSGSÜ Devlet Konservatuvarı Beşiktaş 
1884 EĞİTİM KÜLTÜR VE DAYANIŞMA VAKFI
Atatürk ilke ve devrimlerine, laik ve demokratik Cumhuriyet'e inanan mütevelli üyelerinin bir araya gelmesiyle kurulmuştur. Vakfın, İlke ve amaçlarına uyan kişileri katılımına ve gönüllü olarak çalışmasına açıktır. Diğer kurumlarla proje üretip uygulamaya açıktır.
1884 Eğitim Kültür ve Dayanışma Vakfı, Bir sivil toplum örgütü olmak, bir ihtisas kurumu olmaktan öte, toplumun eksikliğini duyduğu konuları belirleyip, bu konularda projeler üreterek uygulamak,
1884 Eğitim Kültür ve Dayanışma Vakfı, İstanbul'daki Devlet Üniversiteleri'nde okuyan T.C. vatandaşı olan LİSANS öğrencilerine burs vermektedir.
Burs başvuru yapacak adayların www.1884vakfi.org adresine girerek burs başvuru formunu doldurmaları gerekmektedir.
Burs için başvurular, başvurular 15/Eylül-15/Ekim 2012 tarihileri arasında internet kanalı ile yapılmaktadır.
NOT: BURS BAŞVURULARINI LÜTFEN FORMU KÜÇÜK HARF İLE DOLDURUNUZ. Gönderilen başvuru mesajının elimize geçtiğinde size alındı e-postası gönderilecektir, bir kaç gün içinde elinize alındı e-postası geçmez ise burs@1884vakfi.org mail adresinden sorulmasında yarar vardır.

SALİH KARAGÖZ VAKFI BURS DUYURUSU
 SALİH KARAGÖZ VAKFI, 1970 yılından bu yana vakıf amaçları doğrultusunda başarılı ve maddi desteğe ihtiyacı olan, mühendislik ve mimarlık bölümü öğrencilerine (öncelikli olarak maden mühendisliği bölümü öğrencilerine) karşılıksız eğitim bursu vermekte olup 2012-2013 ders yılında da eğitime katkı sağlamaya devam etmektedir.
Başvuracak adaylarda ayrıca;
1) Yüksek öğrenime yeni kayıt yaptıranlar için bölüme yerleşme sırasına göre ön sıralarda yer alma,
2) Ara sınıflar için, genel başarı ortalamasının 4 üzerinden en az 2.50 olması ve bir üst sınıfa geçiş hakkını kazanmış olması (not ortalaması uygun olduğu halde 3’ten fazla başarısız dersi bulunanlar başvuru yapamaz)
3) Başka bir kurumdan burs almaması
şartı aranmaktadır.
Burs başvuru ve değerlendirme kriterleri Vakıf Senedimizde belirtilen koşullara göre belirlenmiş olup, burs başvuru formları yazımız ekinde sunulmuştur.
Gelir ve başarı durumları dikkate alınarak yapılacak değerlendirmeye göre uygun görülen adaylar mülakata çağrılacak ve programa alınacak öğrenciler konusunda kurumunuza bilgi verilecektir. EKLER: Başvuru Formu(EK1 ve EK-2)
 TESYEV BURS DUYURUSU
TESYEV (Türkiye Engelliler Spor Yardım ve Eğitim Vakfı) tarafından 2012-2013 öğretim yılı için burslar verilecektir. Müracaat etmek isteyen engelli öğrencilerimizin MSGSÜ web sitemizin “Öğrenci” butonu altındaki “Burs Koordinatörlüğü” linkinin ‘‘Duyurular’’ bölümünde yer alan ‘‘Türkiye Engelliler Spor Yardım ve Eğitim Vakfı Yüksek Öğrenim Öğrencileri Tanıtım ve Başvuru Formunu’’doldurarak 5 Ekim 2012 tarihine kadar eğitim gördükleri fakülte/enstitü/devlet konservatuvarı/meslek yüksek okulundaki burs koordinatörlüğü temsilcisine elden ulaştırabilirler. (Bu temsilcilerin isimlerine aynı linkte yer alan ‘‘iletişim’’ bölümünde bulunuyor). Doldurdukları Formu mail yoluyla ulaştırmak isteyen öğrenciler ise, koordinatörlüğümüzün msgsuburs@gmail.com adresine yollayabilirler .

ANADOLU EĞİTİM VE SOSYAL YARDIM VAKFI DUYURUSU
Anadolu Eğitim ve Sosyal Yardım Vakfı 2012-2013 Eğitim ve Öğretim yılında Üniversitelerin;Sinema Radyo ve Televizyon, Halkla İlişkiler, Medya ve İletişim Sistemleri, İletişim bölümlerinde öğrenime hak kazanan öğrencilere,Sanat Tarihi, Grafik Tasarımı, Moda Tasarımı, Tiyatro Eleştirmenliği ve Drama vb. sanat içerikli bölümlerinde öğrenime hak kazanan öğrencilere, öncelikli burs kontenjan hakkı tanıyacaktır. Burs başvuruları 01-30 Eylül tarihlerinde Anadolu Vakfı’nın resmi internet sitesinden online olarak yapılacaktır.
Başvurulara dair detaylı bilgi www.anadoluvakfi.org adresinde yayınlanacaktır.
Load disqus comments

0 Yorumlarınız