Ben Bilmem Eşim Bilir Yarişma Başvuru Formu Doldur





Kanal D Ben Bilmem Eşim Bilir Yeni Yarişma Başvuru Formu 



Kanal D’fırtınalar estiren yarışma ben bilmem eşim bilir başvuru rekoru kırıyor. Hem izleyicilerin hem de yarışmacıların büyük beğenisini toplayan yarışma ‘Ben bilmem eşim bilir’ haftasonlarında ekranlara geliyor. Kanal D’de İlker Ayrık‘ın sunumu ile yayınlanan yarışma proğramına katılmak isteyen nişanlılar evliler ve sevgililer başvuru yapabiliyor. ‘Ben bilmem eşim bilir’ yarışmasına nasıl başvuru yapılır? Ben bilmem eşim bilir videosu izle!
“Ben Bilmem Eşim Bilir” illeri tek tek gezip, yarışmacı olmak isteyenlerin ayağına gelecek. Sevilen programın Türkiye turu İzmir’den başlıyor. Bayram tatilinin hemen ardından çeşitli illerden katılım başvurusu toplayacak olan “Ben Bilmem Eşim Bilir”in ilk etaptaki diğer diğer durakları ise,Manisa, Aydın, Konya, Kayseri, Ankara ,Trabzon, Antalya, Gaziantep, Adana, Malatya, Sivas, Zonguldak ve Samsun.
Ben bilmem eşim bilir yarışmasında yarışmacıların karşılaştıkları oyunlar:

İlker Ayrık yarışmacılara;60 saniyede kaç acı biber yer eşiniz diye soruyor….

Eşiniz kaç kg ağırlıkla 3 tur atabilir diyor…
Pinpon toplarını yakalayarak eşiniz kaç kavonoz turşu kurar…
Şu kütüğü kaç dakikada kesebilirsiniz vb … oyunlarla yarışmacıların karşısına çıkan İlker Ayrık mükemmel sempatik sunumu ile her haftasonu sizlerle oluyor…
Evli çiftler, nişanlılar ve sevgililer birbirinizi ne kadar iyi tanıyorsanız “Ben Bilmem Eşim Bilir” yarışmasının büyük ödülü “0” kilometre arabayı kazanmaya hazırsınız demektir.

- Bayanlar, eşiniz ne kadar sürede bir camı silebilir?

4 çiftin katıldığı “BEN BİLMEM EŞİM BİLİR” yarışmasında ilk üç oyunda bayanlar sunucu ile birlikte masada oturmakta ve eşlerinin oyunu ne kadar sürede tamamlayacağı üzerine tahminlerde bulunmaktadır. Eşler ise (baylar) onların tam arkasında bulunan 4 tarafı camla kaplı kabinlerin içinde oturmaktadır ve eşlerine karışamamaktadırlar.



Kaynak. http://www.trbilim.com/ben-bilmem-esim-bilir-yarisma-basvuru-formu.html
Load disqus comments

0 Yorumlarınız