Ağır Roman Dizisinde Çalan Şarkı Nedir? Şarkının Sözleri


Star TV’nin sevilen dizilerinden biri olan Ağır Roman dizisinin yeni bölümünde çalan Beni Yakan Ateş Seni Aşka Secde Ettirir Mi? şarkısı sevenleri tarafından epey beğenildi. Bizde bu içeriğimiz de Ağır Roman dizisinin yeni bölümünde söylenen Beni Yakan Ateş Seni Aşka Secde Ettirir Mi? şarkısının sözlerini ve klibini sitemize ekledik. Beni Yakan Ateş Seni Aşka Secde Ettirir Mi? Kim Söylüyor, hangi sanatçı söylüyor
Ağır Roman Dizisi

Beni Yakan Ateş Seni Aşka Secde Ettirir Mi?

Sesime nefesime
Sensizliğe yabancıyım
Sebepsiz çaresizim
Ben kendime yalancıyım
Seni benden alıp giden
Bana geri getirir mi?
Beni yakan ateş seni
Aşka secde ettirir mi?
Yüzüme tenime
Aynalara yabancıyım
Ahıma yeminime
Yüreğime yalancıyım
Gülmeye yüzüm mü var
Halim mi var ağlamaya
Yüreğimde hakkın mı var
Ne sen varsın ne de ben var
Dön demeye halim mi var
Sev diyecek yürek mi var
Adın mı var seslenecek
Ne sen varsın ne de ben var
Load disqus comments

0 Yorumlarınız