LMFAO - Sexy And I Know It [ Türkçe Çeviri ]


Çevreyi geziyorken, yada yolda yürüyor
Etrafta dolaşırken, kızlar bela okuyor gibiler adam uçuyor
Ritimlere para sayarım, yeniLaFreak‘imle sokakta yürüyüyorum, evet
Bu benim nasıl takla atışım, hayvan baskılı pantolonum kontrolden çıktı
Bonus kafa saçlarla gerçekten aptalca
Sanırsın Bruce Lee klüpte rock yapıyor
Kızlar bu vücuda bakın (x3)
İdmanlıyım
Kızlar bu vücuda bakın (x3)

İdmanlıyım
Ben spot ışıklarına girdiğimde, işte bu gördüğüm
Herkes durur ve bana bakakalırlar

Bu enerjiyi pantolonumdan alıyorum ve göstermekten korkmuyorum
Seksiyim ve bunu biliyorum (x2)
Ben bataklıktayken, saflığım onlarla mücadele edemez

Ben sahildeyken, Speedo‘nun içinde yanaklarımı bronzlaştırmaya çalışıyorum
Bu benim nasıl takla atışım, hadi kızlar gitme zamanı
Verelim bara kendimizi, bebeğim sinirlenme

Ne ayakkabı, ne tişört, ve hala kullanımdayım[
Kızlar bu vücuda bakın (x3)

İdmanlıyım
Kızlar bu vücuda bakın (x3)
İdmanlıyım
Ben spot ışıklarına girdiğimde, işte bu gördüğüm
Herkes durur ve bana bakakalırlar

Bu enerjiyi pantolonumdan alıyorum ve göstermekten korkmuyorum
Seksiyim ve bunu biliyorum (x2)
Kıpır, kıpır, kıpır... (x3)
SEKSİYİM VE BİLİYORUM...
Kızlar bu vücuda bakın (x3)

İdmanlıyım
Kızlar bu vücuda bakın (x3)
İdmanlıyım


LMFAO - Sexy And I Know It ile umusic
Load disqus comments

0 Yorumlarınız