Bruno Mars Feat. Claude Kelly - Girl I Wait [ Türkçe Çeviri ]



Feel your heart beating fast
Kabinin hızla çarptığını hisset
Hold me close make it last
Beni sıkıcı tut ve sürmesini sağla
We knew this day would come
Bu günün geleceğini biliyorduk
So take a breath leave me and
Şimdi nefes al, beni bırak ve
Was so scared of you leaving
Gitmenden çok korkuyordum
Wish we could both just run
Keşke ikimiz birden koşabilseydik


Wish we could run it off
Keşke akışına bırakabilseydik
But we can’t stop time
Ancak zamanı durduramıyoruz
Seems the clock is running too fast
Vakit çok hızlı geçiyora benziyor
And now i’m feeling lost
Ve kendimi kaybolmuş hissediyorum
And I can’t read your mind
Ve zihnimi okuyamıyorum
But you don’t have to ask
Ancak sormak zorunda değilsin


You know I wait for you
Seni beklediğimi biliyorsun
If it takes a lifetime to do
Bir ömür boyu sürse de
Girl I will wait for you
Seni bekleyeceğim yarim
You’re the only thing worth holding on to
Sen elimde tutmaya değecek tek şeyimsin
No matter how far
Bilmiyorum ne kadar
Girl I can’t live without my heart
Kalbim olmadan yaşayamam yarim
I hope you come home soon, soon
Umarım en kısa sürede eve dönersin
Girl I will wait for you
Seni bekleyeceğim yarim
If it takes a lifetime to do
Bir ömür boyu sürse de
Girl I wait
Seni bekleyeceğim yarim
Wait wait wait for you oh
Seni bekleyeceğim bekleyeceğim bekleyeceğim


Our phone calls will have to do
Telefon görüşmelerimizin bir anlamı var
Write you letters just to prove
Kanıtlamak için yazını dök
You’re the only thing on my mind
Aklımda bir tek sen varsın
I’m going…
Ben gidiyorum
Just hold on I promise you
Bekle sana söz verdim
Soon you’ll be here by my side
Yakında burada benim yanımda olacaksın
But we can’t stop time
Ancak zamanı durduramıyoruz
Seems like the clock is running way too fast
Zaman bir su gibi akıyor sanki
And now i’m feeling lost
Ve kendimi kaybolmuş hissediyorum
And I can’t read your mind
Zihnini okuyamıyorum


But you don’t have to ask
Ancak sormana gerek yok


You know I wait for you
Seni beklediğimi biliyorsun
If it takes a lifetime to do
Bir ömür boyu sürse de
Girl I will wait for you
Seni bekleyeceğim yarim
You’re the only thing worth holding on to
Sen elimde tutmaya değecek tek şeyimsin


No matter how far
Ne kadar olursa olsun
Girl I can’t live without my heart
Ben kalbim olmadan yaşayamam yarim
I hope you come home soon, soon
Umarım hemen eve dönersin
Girl I will wait for you
Seni bekleyeceğim yarim
If it takes a lifetime to do
Bir ömür boyu sürse de
Girl I wait
Seni bekleyeceğim yarim
Wait wait wait for you oh
Seni bekleyeceğim, seni bekleyeceğim, seni bekleyeceğim
Load disqus comments

0 Yorumlarınız