Sean Kingston - Rum and Raybans [ Türkçe Çeviri ]


Round of applause because that body needs a hand  Alkışı yuvarla çünkü bu vücudun bir ele ihtiyacı var
Clap it up for that body, clap it up for that body  Bu vücut için şaklat onu,bu vücut için şaklat onu
Shots at the bar no chases baby I’m a man  Atışlar barda başka seçim yok ben bir adamım
Take a shot applecardi, take a shot applecardi  Bir kere çek applecardi,bir kere çek applecardi
Raybans on cause I’m way to drunk so bailare  Raybanları takıyorum çünkü bailare bir şekilde sarhoşum
Eight fingers on, got drink in my cup so bailare  8 savaşçı var,kupamda içki çok bailare
Show up, and I don’t give f-ck so bailare  Fırla,ve umursamayacağım çok bailare
Throw up and I don’t give a f-ck  Fırlat ve umursamayacağım
Throw up and I don’t give a f-ck  Fırlat ve umursamayacağım

Çevrinin Devamı; http://muzikbuldum.com/sarki-sozleri/sean-kingston-rum-and-raybans-turkce-ceviri
Load disqus comments

0 Yorumlarınız