En İyi iPhone Oyunu Hangisi ?

Arkadaşlar iPhone / iPad / iPod larınızda oynayabileceginiz en iyi oyunların bir kaçını sizinle paylaşıyorum.. Hoşunuza gidecegine umuyorum.(En popüler oyunları yazmıyorum Angry Birds, Cute the rope vs.)

1. Where's My Water
Küçük timsahımıza su yolları açmaya çalıştığımız keyifli bir oyun. En güzel yanlarından biriside 1 ay en geç 2 ay arasında güncellemeler ile yeni bölümler eklemeleri.. Bugüne kadar iphone'da en çok keyif aldığım oyunlardan 1 tanesidir.



2. Dungeon Raid
Bu oyunun tarzı Bulmaca / Rpg olarak geçiyor, kurukafaları kılıçlarla birlikte keserek tecrübe puanı kazanıyorsunuz bunlarda yeni itemlar , skiller , zırhlar alarak ilerlemeye çalışıyorsunuz. ilk başlarda karışık gelsede keyifli oyunlardan bir tanesi




3.Battleheart
Belkide appstore'daki en iyi RPG oyunlarından bir tanesi.Oyunu karı-koça 2 kişi 1 senede yapmış. çizimler, karakterler oynama şekli çok güzel, tek kötü tarafı biraz çabuk bitmesi. ben 1 haftada bitirdim ama biraz tadını kaçırdım fazla oynadım sanırım:P



Load disqus comments

0 Yorumlarınız