Akcent - Kamelia [ Türkçe Çeviri ]


Kamelia Jamelia
Kamelia Jamelia

She's so pretty and I want her
Kız çok tatlı ve ben onu istiyorum
She's the lady, wanna be with her
O bir bayan onunla birlikte olmak istiyorum
She's my lady, Kamelia! (x2)
o benim kadınım Kamelia 
La la la laaa
La la la laaa

She can take you everywhere,
Seni her yere götürebilir
has a mood of billionaire
modu milyoner
Something special in the air
havada özel bir şey var
when she's around!
o  ne zaman etrafta olsa
She's the devil in disguise!
Şeytanda gizleniyor
If you dare to look her eyes
eğer gözlerine bakmaya cesaret edersen
She would trap you like a prize,
ödül gibi seni hapsedebilir
AGAIN AND AGAIN!
tekrar ve tekrar

Oooooh oooh oooh
I'll never let you go
seni asla bırakmayacagım
I'll never let you go MY LOVE (x2)
seni asla bırakmayacagım aşkım

Kamelia Jamelia
Kamelia Jamelia

She's so pretty and I want her
Kız çok tatlı ve ben onu istiyorum
She's the lady, wanna be with her
O bir bayan onunla birlikte olmak istiyorum
She's my lady, Kamelia! (x2)
o benim kadınım Kamelia 
La la la laaa
La la la laaa

[DDY Nunes verse: ]
What up baby girl?
Naber bebek kız
Don't wanna interrupt
Bölmek istemezdim
Just want a little minute
Sadece bir dakika istiyorum

She said, OK whassup?
o söyledi tamam naber
I seen you across the bar, just sipping on your drink
Barın köşesinde görsem, sadece içkini yudumluyor
No ring on the finger, what I'm supposed to think?!
Parmagında yüzük yok ne düşünmem gerek acaba
That you're single girl,
Bu yanlız bir kız
Well I'm a single guy
harika bende yanlız bir erkek

And by the smile on your face, says I'M RIGHT
ve yüzüne gül ve söyle ben doğru insanım
I wanna hold you up like the water.
You know I like the pond
Girl, you're MY SWAN!

Oooooh oooh oooh
I'll never let you go
I'll never let you go MY LOVE (x2)

Kamelia Jamelia
Kamelia Jamelia

She's so pretty and I want her
She's the lady, wanna be with her
She's my lady, Kamelia! (x2)
La la la laaa
Load disqus comments

3 Yorumlarınız