Enver Cenk Şahin Kimdir?


22 Eylül 1994 Zonguldak doğumluyum. İki kardeşiz, bir ablam var. Futbola babamın desteğiyle başladım. Babam 8 yaşındayken amatör bir takım olan Zonguldak Belediyespor Kulübü'ne götürmüştü beni. Kulübe dâhil olmamıştım ama hem futbolu sevmem hem de öğrenmem açısından burada küçük yaş grubuyla antrenmanlara çıkmıştım. Topla ilk olarak orada tanıştım. Futbola başlamamda en büyük etken babamdır. Antrenmanıma bile benden önce giderdi (gülüyor), Antrenmana gelemediği zamanlar da mutlaka arardı, "Gittin mi?" diye.


Zonguldak'ın Messi'si


Futbola başladığından beri sol açık oynuyorsun. Bazı internet siteleri ile futbol dergileri de oyun stilini Hollandalı Arjen Robben'e benzetiyor. Sen de kendine bu oyuncuyu mu örnek alıyorsun yoksa başka bir idolün var mı?

Benim idolüm Messi. "Neden Messi?" derseniz şöyle açıklayabilirim; Zonguldakspor'da oynarken yerel medyada hep "Zonguldak'ın Messi"si derlerdi bana. Gerek oynadığım mevki, gerek fiziğim, gerekse de oyun stilimden ötürü kendisine benzetilirdim. İstanbul BBSK'ya transfer olduktan sonra da başta Webo olmak üzere takım arkadaşlarım hep "Messi" diye çağırıyor beni. Hem küçük yaştan beri kendisine benzetildiğim hem de oyun stiline hayran olduğum için Messi'yi örnek alıyorum.


İstanbul BBSK'ya transfer olduğundan beri ailenden uzaktasın. İstanbul'da boş zamanlarında neler yapıyorsun?

İstanbul'da kulübün tesislerinde kalıyorum. Boş vakit bulduğumda ailemi görmek için Zonguldak'a gidiyorum. Onlar da sık sık beni izlemeye geliyor. Boş zamanlarımı genelde film izleyerek geçiriyorum. Sinemaya gitmeyi çok seviyorum. Tesislerde olduğum süre içinde de Play Station oynuyorum. Ancak sadece futbol değil, macera ve strateji oyunlarını da seviyorum.

Röportaj: Aydın Güvenir / Tamsaha
Load disqus comments

0 Yorumlarınız