Bim 24 Ekim 2014 aktüel ürünler listesi
Bim 24 Ekim 2014 İndirimli Ürünler Listesi
Bim 24 Ekim 2014 ucuz ne var
Bim 24 Ekim 2014 ucuz ürünler listesi
Home
All posts
Fatih Altaylı milli maç twitter geyikleri
futbol yorumu fatih altaylı geyikleri
Milli Maçta Fatih Altaylı Twitter Geyikleri
Milli Maçta Fatih Altaylı Twitter Geyikleri
@muallim1905
Ulan Fatih Altaylı'nın yanına Murat Bardakcı ile Cübbeli de gelmesin şimdi..
@AndorraEfsanesi
Türkler belli ki iyice ümidi kesmiş futboldan. Milli maçlarını Fatih Altaylı yorumluyor.
@_19bjk03
Fatih Altaylı'nın yorumculuk yapmasına en çok Ömer Üründül sevinmiştir
@ErsoyKcks
Bu maçı Fatih Altaylı yorumluyor,Kazakistan maçında da yorumcu Nur Yerlitaş olursa dadından yenmez..
@NecatiSatana
@kadircetincali 87.dk frikik atıyoruz Fatih Altaylı ;"tam sneijder in yeri diyo" arkadaş tv de hollanda maçı izliyo galiba :)
@GameOwer74
Fatih Altaylı'nın yaptıgı en iyi yorumlar
Offff
Ohhh
Ahhh
@NavyBlueCanary
Ömer Üründül'ü özeleyelim diye bence Fatih Altaylı' yı koydular buraya ??????????
@Mehdice
Fatih Altaylı bence Türk futbolunun yetiştirmiş olduğu en büyük değerdir. Futbolumuzun tek ekolüdür. Çünkü dediğinden bir şey anlaşılmıyor
@CemalColak
adım şaban olsa fatih altaylı'ya hakaret davası açardım...
@naci_eris
Fatih Altaylı Ömer Üründül'den aldıgı bütün taktikleri uyguladı ama olmayınca olmuyor.
Karima Gouit fotoğrafları
Karima Gouit hayatı
Karima Gouit kaç yaşında
Karima Gouit kimdir
Karima Gouit nereli
Karima Gouit Kimdir? Nereli, Kaç Yaşında
Ülkesi Fas'ta modellik yapmaktadır ve oldukça popülerdir.
Dünya modasını ve trendlerini yakından takip ediyor.
En büyük hayalı bir dizi projesinde sürekli yer almak,
Üniversitede ekonomi bölümünü bitirdi.
O Ses Türkiye yarışmasında Ada Sahillerinde Bekliyorumu Arapça söyleyerek herkesi kendine hayran bıraktı.
Simyacı Kitabının Özeti ve Konusu
Simyacı, İspanyadan kalkıp Mısır piramitlerinin eteklerinde
hazinesini aramaya giden Endülüslü genç bir çoban Santiago’nun masalsı yaşamının
öyküsü.
Kitabın Özeti:
İspanya’da yaşamakta olan Santiago gezmeye yeni yerler
görmeye meraklı olduğu için okuma-yazmayı çok iyi bildiği halde çoban olmayı
tercih eder. Bu sayede yeni yerler görür. Aynı zamanda kitap okur. Sürüsüyle
birlikte gittiği terkedilmiş bir zamanlar ayin eşyalarını konduğu yerde kocaman
bir firavuninciri büyümüş olan kiliseye gelir. Burada uykuya dalar ve
haftalardır gördüğü düşün aynısını burada görür. Bir zamanlar yün satmak üzere
bir tüccara gitmiş orda tüccarın kızıyla muhabbet etmiş çok hoşlanmıştır. Şimdi
yeniden o tüccara gitmek ister. Tarifa’ya geldiğinde düş yorumcusu bir yaşlı
kadının olduğunu anımsar ve yaşlı kadını yanına gider. Falcı kadın Santiago’yu
çok şaşırtır. Santiago’nun Mısır piramitlerine gideceğini orada bir hazine bulup
zengin olacağını söyler. Falcının yanından ayrıldıktan sonra kasabada bir sırada
otururken Salem Kralı olduğunu söyleyen
yaşlı bir adamın yanına oturur. Falcı kadının söylediklerinin aynısını söyler.
Bunun için gençten koyunlarını satmasını kendisine de altı koyununu vermesini
ister. Bir gün sonra tekrar yaşlı adamın yanına giderek altı koyununu verir.
Karşılığında ise Urin ile Tummini adında iki taş alır. Artık Santiago hazine
peşine düşmüş bir serüvendedir. Tarifa’dan Afrika’ya geçtiğinde ilk gördüğü
kahvehaneye girerek Mısır piramitlerine gitmek için yardım ister. Tüm parasını
vererek bir rehber bulmuştur. Piramitlere gitmek üzere çıktıklarında adam
kalabalık pazar yerinde kendini kaybettirmiştir. Artık beş parasız kalmıştır.
Şimdi tek isteği bir iş bulup para kazanmaktır. Bir billuriye dükkânında kristal
satmak üzere işe başlar. İşe başlamasıyla billuriye dükkanı daha çok satmaya
başlar.Tam bir yıl geçtikten sonra mısır piramitlerine gidecek parayı
biriktirir. Mısıra gitmek üzere kervancıyla anlaşır. Aynı şekilde piramitlere
gitmek isteyen birçok ülkeden insan vardır. İlk olarak AL-FAYOUM’a gider. Daha
fazla ilerleyemezler çünkü kabileler arası savaş vardır.AL-FOYOUMda kabile reisi
tarafından karşılanıp misafir edildiler. yolculuk esnasında tanıştığı bir
İngiliz Mısıra simyacıyı bulmak için gelmiştir. Fakat büyük hayal kırıklığına
uğramıştır. Çünkü Simyacı’yı kimse tanımıyordur. Sonra rastladıkları bir
ihtiyara sorarlar. Öyle bir kişinin vahada yaşadığını kabile reislerinin bile
çok zor ulaştığı güçlü biri olduğunu söyleyerek savaşın bitmesini bekleyip
kervanlarla gitmelerinin daha iyi olacağını söyler. Sonra siyah peçeli omuzunda
testi taşıyan kızı görür ve aşık olur Santiago. İsminin Fatima olduğunu öğrenip
her gün bekleyeceğini söyleyerek yanından ayrılır. İkinci gün Fatima’ya aşkını
itiraf ederek kendisiyle evlenmesini ister. Artık Santiago Fatima’dan başkasını
düşünemez. Bu arada İngiliz’den Simyacların kurşunu altına dönüştürdüklerini
öğrenip İngiliz’in neden bu kadar yolu teptiğini anlayabiliyordu.
Bir sabah AL-fayoum’a baskın düzenlenir. Bunu üzerine
Santiago güney yönünde yürümeye başlamıştır. Vahanın ortasında tek bir çadır
vardır. Artık Simyacı’yı bulmuştur. Hazineye ulaşmak için Santiago’ya kılavuzluk
edecektir. Yola çıkmadan Fatima ile vedalaşır. Mutlaka geri döneceğini
söyler.
Sonunda bir manastıra varırlar. Burada Simyacı’nın kurşunu
altına çevirdiğine şahit olur. Simyacı’dan aldığı bir parça altınla yoluna
yalnız devam eder. Artık yarım saatlik yolu kalmıştır. Hazineni yerini ona
yüreğinin söyleyeceğine inanıyordur. Bir kumulun tepesine vardığında ağlamaya
başlar. Gözyaşlarının düştüğü yerde hazinenin olduğunu tahmin ederek kazmaya
başlar. Tüm gece boyunca kazmasına rağmen ulaşamaz. Bu sırada savaş mültecileri
olduğunu söyleyen birkaç adam gelir. Hazine aradığını anladıktan sonra aynı yri
kazmaya başlarlar. Onlarda ulaşamayınca Santiago’ya işkence yapıp üzerinde
altını alırlar. Mültecilerin reisi tam ayrılırken kendisinin de düş gördüğünü
İspanya’da çobanların koyunlarıyla birlikte içinde uyudukları ayin eşyanın
konulduğu yerde büyümüş bir firavuninciri ve altında hazine olduğunu gördüğünü
ancak bir düş için tüm çölü geçecek kadar budala olmadığını söyler ve
gider.
Santiago’nun yüreği neşeyle dolar artık bulmuştur hazinenin
yerini. Tekrar aynı kiliseye gider fakat bu sefer yanında sadece küreği vardır.
Eski İspanyol altın parasıyla dolu hazineyi bulmuştur. Şimi tek isteği tekrar
Fatima’nın yanına gitmektir.
Kitap Ana fikri:
Hayattaki mutluluğumuz bazen bize uzak gibi görünse de çok
yakınımızda olabilir. Bunu geç de olsa anlamak bize hayatın tadına varmamızı
sağlayacaktır.
Karakter Değerlendirmesi:
Santiago: İhtiraslı çalışkan bir kişiliğe sahiptir.
Çevredekilere çabuk uyum sağlayabilen şıpsevdi bir kişidir. Tek arzusu dünyada
mutlu olmak ve kendi dilediği gibi yaşamaktır.
İngiliz: Kitap
okumayı çok seven, akıllı ve macera seven bir kişiliğe sahiptir. Kişisel
menkıbesini aramak üzere yola çıkan bir gezgindir.
GIF video yap
GIFV Formatı Nedir
GIFV nasıl yapılır
GIFV yap
GIFV yapılan siteler
Gif Video Yapma
imgur gifv nasıl yapılır
GIFV Formatı Nedir? Gif Video Yapma
GIF deneyimini yeniden ele alan Imgur, bugün GIFV formatını tanıttı.
Project GIFV adı verilen yeni girişimle Imgur, GIF formatındaki görsellerinizi daha küçük MP4 videolara çeviriyor.
GIFV, MP4 videosu olarak dönen GIF’lerin yeni formatının adı. Bugün en fazla 5 MB’lık GIF’lere izin veren formatın yerine gelen GIFV’nin yükleme limiti ise 50 MB. GIFV’ler eskisine göre daha hızlı yüklüyor ve daha iyi görüntü veriyor.
Webrazzi.com
Read more
Project GIFV adı verilen yeni girişimle Imgur, GIF formatındaki görsellerinizi daha küçük MP4 videolara çeviriyor.
GIFV, MP4 videosu olarak dönen GIF’lerin yeni formatının adı. Bugün en fazla 5 MB’lık GIF’lere izin veren formatın yerine gelen GIFV’nin yükleme limiti ise 50 MB. GIFV’ler eskisine göre daha hızlı yüklüyor ve daha iyi görüntü veriyor.
Webrazzi.com
Kültürel Değerler ve Değişimin Nedenleri Tablosu
Kültürel değerler ve değişimin nedenleri tablosu
Göktürklerde Kültürel Değerler:
1-Göktanrı inancı
2-Bu inancın etkisinin görüldüğü Göktürk Kitabeleri
3-Göktürk alfabesi
Uygurlarda Kültürel Değerler:
1-Budizm inancı
2-Bu inancın yansıdığı metinler
3-Uygur alfabesi
Değişim Nedenleri:
1-Din değişikliği
2-Yerleşik hayata geçilmesi
3-Hayat anlayışının değişmesi
Karahanlılarda Kültürel Değerler:
1-İslamiyet
2-İslamiyetin yansıdığı eserler
3-Karahanlı Türkçesi
4-Arap alfabesi
Değişim Nedenleri:
1-İslamiyetin kabulü
2-Din değişimiyle birlikte zihniyetinde değişme
1-Göktanrı inancı
2-Bu inancın etkisinin görüldüğü Göktürk Kitabeleri
3-Göktürk alfabesi
Uygurlarda Kültürel Değerler:
1-Budizm inancı
2-Bu inancın yansıdığı metinler
3-Uygur alfabesi
Değişim Nedenleri:
1-Din değişikliği
2-Yerleşik hayata geçilmesi
3-Hayat anlayışının değişmesi
Karahanlılarda Kültürel Değerler:
1-İslamiyet
2-İslamiyetin yansıdığı eserler
3-Karahanlı Türkçesi
4-Arap alfabesi
Değişim Nedenleri:
1-İslamiyetin kabulü
2-Din değişimiyle birlikte zihniyetinde değişme
mesnevi nazım şekli türk edebiyatında ilk defa ne zaman kullanılmıştır
Mesnevi Nazım Şeklinin Özellikleri Nelerdir
Mesnevi Nazım Şeklinin Özellikleri Nelerdir?
-mesnevi
nazım şekli türk edebiyatında ilk defa ne zaman kullanılmıştır?
11.yüzyılda yusuf has hacip tarafında kutadgu bilig’de kullanılmıştır.
11.yüzyılda yusuf has hacip tarafında kutadgu bilig’de kullanılmıştır.
Mesnevi kelimesi İsna kökünden gelmekte olup tesniye ikileme gibi bir anlamı olup ikili beyitler halinde yazılan bir nazım türüdür. Farsça (masnevi), Arapça (máθni, çift), (θánā, çiftlemek) demektir. Mesnevi nazım türü türk edebiyatında ilk defa Yusuf Has Hacib'in ünlü eseri Kutadgu Bilig de kullanılmıştır.
- Klasik edebiyatta olay çevresinde anlatmaya bağlı edebi metinlerin en önemlisi mesnevidir.
- Klasik edebiyatta olay çevresinde anlatmaya bağlı edebi metinlerin en önemlisi mesnevidir.
- Arapça'da ikilik,ikişerlik anlamına gelmektedir.
- Mesnevi nazım şekli İran edebiyatında ortaya çıkmış daha sonra Arap ve Türk edebiyatına geçmiştir.
- Bir şairin beş mesneviden oluşan eserler bütününe hamse denir.Dünya edebiyatında ilk hamse sahibi sanatçı Nizami ' dir. Türk edebiyatında ise Ali Şir Nevai'dir.
- Genelde uzun hikayeler mesnevi nazım şekli olarak kullanılmıştır.
- Türk edebiyatındaki ilk mesnevi Kutadgu Bilig'tir.
- Mesnevilerde konuya hemen girilmez. Üç bölümden oluşur:
Giriş, konunun işlenişive bitiş bölümüdür.
- Aruzun kısa kalıpları kullanılarak yazılır.
- Mesnevilerde ele alınan konular şunlardır; ahlak, savaş,a şk v.b
- Nazım birimi beyittir.
- İran Edebiyatından,edebiyatımıza geçmiştir.
- Her beyit kendi arasında kafiyelidir.
- Özellikle Divan edebiyatında uzun manzum eserler Mesnevi nazım şekli olarak kullanılmıştır.
- Türk edebiyatında en önemli mesneviler şunlardır:
Kutadgu Bilig(Yusuf Has Hacip), İskendername(Ahmedi), Yusuf ile Züleyha(Şeyyat Havza), Mantıkut Tayr(Gülşehri), Vesiletün Necat(Süleyman Çelebi), Leyla ile Mecnun(Fuzuli), Risaletün Nushiyye(YunusEmre), Cemşidi Hurşit(Ahmedi), Garipname(Aşık Paşa), Harname(Şeyhi), Hüsnü Aşk(Şeyh Galip), Hayriyye(Nabi) ...
Atatürk’ün Türk Dili Hakkındaki Düşünceleri Nelerdir
Atatürk’ün Türk dili hakkındaki düşüncelerini içeren metin
Atatürk’ün Türk Dili Hakkındaki Düşünceleri Nelerdir?
“Türk ulusunun dili Türkçedir. Türk Dili dünyada en güzel en varsıl zengin ve kolay olabilecek bir dildir. Onun için her Türk dilini çok sevip onu yükseltmek için çalışır. Bir de Türk Dili Türk ulusu için kutsal bir hazinedir. Çünkü Türk ulusu geçirdiği sonsuz yıkımlar içinde ahlakını göreneklerini anılarını çıkarlarını kısacası bugün kendini ulus yapan her niteliğinin dili sayesinde korunduğunu görüyor. Türk Dili Türk ulusunun yüreğidir beynidir.”
“Kesinkes bilinmelidir ki Türk ulusunun ulusal dili ile ulusal benliği bütün yaşamında egemen ve temel olacaktır”.
“Türk demek dil demektir. Ulus olmanın en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk ulusundanım diyen kişi her şeyden önce ve kesinlikle Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir kişi Türk kültürüne ve ulusuna bağlılığını öne sürerse buna inanmak doğru olmaz.”
“Türk demek Türkçe demektir ne mutlu Türküm diyene !”
“Ölüm döşeğindeyken: Bakınız arkadaşlar ben belki çok yaşamam. Ancak siz ölene değin Türk gençliğini yetiştirecek ve Türkçenin bir kültür dili olarak gelişmeyi sürdürmesi yolunda çalışacaksınız. Çünkü Türkiye ile Türklük uygarlığa ancak bu yolla kavuşabilir
Read more
“Kesinkes bilinmelidir ki Türk ulusunun ulusal dili ile ulusal benliği bütün yaşamında egemen ve temel olacaktır”.
“Türk demek dil demektir. Ulus olmanın en belirgin niteliklerinden biri dildir. Türk ulusundanım diyen kişi her şeyden önce ve kesinlikle Türkçe konuşmalıdır. Türkçe konuşmayan bir kişi Türk kültürüne ve ulusuna bağlılığını öne sürerse buna inanmak doğru olmaz.”
“Türk demek Türkçe demektir ne mutlu Türküm diyene !”
“Ölüm döşeğindeyken: Bakınız arkadaşlar ben belki çok yaşamam. Ancak siz ölene değin Türk gençliğini yetiştirecek ve Türkçenin bir kültür dili olarak gelişmeyi sürdürmesi yolunda çalışacaksınız. Çünkü Türkiye ile Türklük uygarlığa ancak bu yolla kavuşabilir
Destanın Olay Örgüsünü Gelişim Sırası Nasıldır
Destanın olay örgüsünü gelişim sırasına göre aşağıdaki şemaya yazınız
Destanın Olay Örgüsünü Gelişim Sırası Nasıldır?
* Göktürklerden korkan kavimler birleşir onların üzerine
saldırır. Göktürkler galip gelir.
* düşmanların hile yapıp kaçıyor gibi davranmaları
Göktürklerin onları takip etmesi
* Göktürklerin gafil avlanıp kılıçtan geçirilmeleri.
* İl Han’ın oğlu Kayan ve Tukuz adındaki yeğeninin kaçıp
kurtulması. Eşlerini de alarak düşmandan kaçan hayvanları toplamaları.
* Dönüşü olmayan bir yere gelip yerleşmeleri. Buraya
Ergenekon adı verilmesi.
* Zamanla burada çoğalıp gelişmeleri ve buradan çıkış yolu
aramaları.
Antepli Şahin şiiri
Milli Kahramanlarımızın Ölümü şiirleri
Milli Kahramanlarımızın Ölümü Üzerine Yazılan Şiir Örnekleri nelerdir
Milli Kahramanlarımızın Ölümü Üzerine Yazılan Şiir Örnekleri
Çanakkale Şehitleri, Kuvayı Milliye Destanı, Kziroğlu Mustafa Bey, Antepli Şahin
..gibi.
ANTEPLİ ŞAHİN
Ben Antepliyim, Şahin’im ağam.
Mavzer omzuma yük.
Ben yumruklarımla dövüşeceğim.
Yumruklarım memleket kadar büyük.
Hey, hey!
Yine de hey hey!
Kaytan bıyıklarım, delişmen çağım
Düşman kurşunlarına inat köprü başında
Memleket türküleri çağıracağım.
Bu dağlarda biz yaşarız,bu dağlar bizim dağımız.
Namusumuz temiz, bayrağımız hür
Analarımız, karımız, kızımız, kısrağımız
Burada erkekçe dövüşür
Bir bayrak dalgalanır Antep kalesi üstünde
Alı kanımdaki al, akı alnımdaki ak
Bayraklar içinde en güzel bayrak
Düşüncem senden yanadır
Hep senden yanadır çektiğim kahır
Bu senin ülkende, senin gölgende
Düşmesin kara kalpaklar, kirlenmesin duvaklar
Korkum yok ölümden kâfirden yana
Alacaksa alsın beni şafaklar.
Hey, hey!
Yine de ey hey!
Al bayraklar altında kara bir kartal gibi
Yaşamak ne güzel şey.
Bir sır var bu mavzerde, attığım gitmez boşa
Çıkmış bir eski savaştan
Türk ün bir karış toprak parçası için
Destanlar yazacağız yeni baştan.
Yıktım toprağın üstüne bir sarı kurşunla birini
Çıktı karşıma biri,
Çıktıkça çektim tetiği Bismillâhlar la beraber
Vurdum alnından kâfiri.
Bu kaçıncı kurşundur, bu kaçıncı bismillâh
Bu kaçıncı ölüdür?
Bir türkü söylenir siperlerde her sabah
Vurun Antepliler namus günüdür!
Ben Antepliyim Şahin’im ağam
Mavzer omzuma yük
Ben yumruklarımla dövüşeceğim
Yumruklarım memleket kadar büyük
İslamiyet’ten Önceki Türk Şiirinin Genel Özellikleri Nelerdir?
Dış etkilerden uzak, sade, anlaşılır bir dil kullanılmıştır.
Hece ölçüsünün
7, 8 ve 11’li kalıpları kullanılmıştır.
Kafiye örgüsü
genellikle aaab, cccb, dddb… şeklindedir.
Çoğunlukla yarım
kafiye kullanılmıştır.
Nazım birimi
dörtlüktür.
Ürünler
anonimdir. (söyleyeni belli değildir.)
Doğa, aşk,
sevgi, savaş, yiğitlik ve din genel konulardır.
Gündelik yaşamla
edebiyat iç içedir.
Bu dönemin
şairlerine Ozan, Baksı, Kam,
Oyun, Şaman adı verilir.
Şiirler; Sığır
(av törenleri), Şölen (ziyafet
törenleri), Yuğ (ölüm törenleri) adı
verilen törenlerde, “Kopuz” adı verilen
saz eşliğinde söylenir.
Bu dönemde
ortaya konan eserlerde Orta Asya–Türk kültürünün tüm izlerine rastlanır.
Bu dönemin sözlü
eserlerine Çin kaynaklarında ve Kaşgarlı Mahmut’un Divan-ı Lugatit Türk adlı
eserlerinde rastlanmıştır.
Koşuk, sagu,
sav ve destan dönemin başlıca ürünleridir.
10. Sınıf Matematik sayfa 40 etkinlikleri netbil yayınları
10. Sınıf Matematik Sayfa 40 Soruları ve Cevapları Netbil Yayınları
10. Sınıf Matematik Sayfa 40 Soruları ve Cevapları ( Netbil Yayınları )
7. Bir madeni para ve bir zar aynı anda atılıyor. Paranın tura ve
zarın asal veya tek sayı gelme olasılığı kaçtır?
8. Yan yana duran üç vazodan
I. sinde 2 kırmızı, 3 beyaz gül,
II. sinde 3 kırmızı, 1 beyaz gül
III. sünde 1 kırmızı, 4 beyaz gül vardır.
Vazoların birinden rastgele bir kırmızı gül alınıyor. Bu gülün III. vazoda bulunan kırmızı gül olma olasılığı kaçtır?
9. 6 kız, 5 erkek öğrenci arasından iki öğrenci seçildiğinde 1. sinin kız ve 2. sinin erkek olma olasılığı kaçtır?
10. İçinde 3 kırmızı, 3 mavi ve 3 beyaz top bulunan bir torbadan rastgele seçilen 3 bilyeden her birinin farklı renkte olması olasılığı kaçtır?
11. Bir madeni para 3 defa atıldığında en az bir kere yazı gelme olasılığı kaçtır?
12. 6 kız ve 5 erkek öğrencinin bulunduğu bir gruptan 2 temsilci seçilecektir. Seçilen bu iki temsilciden birinin kız, diğerinin erkek olma olasılığı kaçtır?
Read more
8. Yan yana duran üç vazodan
I. sinde 2 kırmızı, 3 beyaz gül,
II. sinde 3 kırmızı, 1 beyaz gül
III. sünde 1 kırmızı, 4 beyaz gül vardır.
Vazoların birinden rastgele bir kırmızı gül alınıyor. Bu gülün III. vazoda bulunan kırmızı gül olma olasılığı kaçtır?
9. 6 kız, 5 erkek öğrenci arasından iki öğrenci seçildiğinde 1. sinin kız ve 2. sinin erkek olma olasılığı kaçtır?
10. İçinde 3 kırmızı, 3 mavi ve 3 beyaz top bulunan bir torbadan rastgele seçilen 3 bilyeden her birinin farklı renkte olması olasılığı kaçtır?
11. Bir madeni para 3 defa atıldığında en az bir kere yazı gelme olasılığı kaçtır?
12. 6 kız ve 5 erkek öğrencinin bulunduğu bir gruptan 2 temsilci seçilecektir. Seçilen bu iki temsilciden birinin kız, diğerinin erkek olma olasılığı kaçtır?
10. Sınıf Matematik sayfa 39 etkinlikleri netbil yayınları
10. Sınıf Matematik Sayfa 39 Soruları ve Cevapları Netbil Yayınları
10. Sınıf Matematik Sayfa 39 Soruları ve Cevapları ( Netbil Yayınları )
1. İçinde 3 kırmızı, 3 siyah top bulunan bir torbadan rastgele
çekilen bir top, içerisinde 2 kırmızı, 3 siyah top bulunan ikinci bir torbaya
atılıyor. Bu işlem sonucunda, ikinci torbadan rastgele çekilen bir topun siyah
olma olasılığı kaçtır?
2. Çift zar atıldığında üste gelen her iki sayının da asal olduğu bilindiğine göre, bu iki sayının toplamlarının 5 olma olasılığı kaçtır?
3. Rakamları {1, 2, 3, 4, 5, 6} kümesinin elemanlarından olan üç basamaklı bir sayı seçiliyor. Bu sayı çift ise yüzler basamağının 5 olma olasılığı kaçtır?
4. A torbasında 2 mavi 4 kırmızı, B torbasında 3 mavi 3 kırmızı bilye vardır. Bu torbalardan birisi seçilip içinden bir bilye çekiliyor ve bu bilyenin kırmızı olduğu görülüyor. Bu bilyenin A torbasından çekilme olasılığı kaçtır?
5. Bir çift zar atılıyor. Üste gelen sayılar toplamının 9 olduğu bilindiğine göre, zarlardan birinin 3 olması olasılığı kaçtır?
6. Aynı sınava giren Mert, Sibel ve Ali'nin bu sınavı kazanma olasılıkları sırasıyla Bu öğrencilerin sınav başarıları birbirinden bağımsız olduğuna göre; Mert ve Sibel'in kazanıp Ali'nin kazanamama olasılığı kaçtır?
Read more
2. Çift zar atıldığında üste gelen her iki sayının da asal olduğu bilindiğine göre, bu iki sayının toplamlarının 5 olma olasılığı kaçtır?
3. Rakamları {1, 2, 3, 4, 5, 6} kümesinin elemanlarından olan üç basamaklı bir sayı seçiliyor. Bu sayı çift ise yüzler basamağının 5 olma olasılığı kaçtır?
4. A torbasında 2 mavi 4 kırmızı, B torbasında 3 mavi 3 kırmızı bilye vardır. Bu torbalardan birisi seçilip içinden bir bilye çekiliyor ve bu bilyenin kırmızı olduğu görülüyor. Bu bilyenin A torbasından çekilme olasılığı kaçtır?
5. Bir çift zar atılıyor. Üste gelen sayılar toplamının 9 olduğu bilindiğine göre, zarlardan birinin 3 olması olasılığı kaçtır?
6. Aynı sınava giren Mert, Sibel ve Ali'nin bu sınavı kazanma olasılıkları sırasıyla Bu öğrencilerin sınav başarıları birbirinden bağımsız olduğuna göre; Mert ve Sibel'in kazanıp Ali'nin kazanamama olasılığı kaçtır?
10. Sınıf Matematik sayfa 38 etkinlikleri netbil yayınları
10. Sınıf Matematik Sayfa 38 Soruları ve Cevapları Netbil Yayınları
10. Sınıf Matematik Sayfa 38 Soruları ve Cevapları ( Netbil Yayınları )
Cevaplar aşağıda.
1. İki zar atıldığında üste gelen sayılar toplamının 8 olduğu bilindiğine göre, sayılardan birinin diğerinin 3 katı olma olasılığı kaçtır?
2. {1, 2, 3, 4, 5} kümesinin elemanları kullanılarak rakamları farklı iki basamaklı sayılar tek tek küçük topların üstüne yazılarak bir torbaya konuluyor. Torbadan rastgele çekilen bir toptaki sayının tek sayı olduğu bilindiğine göre, onlar basamağının 2 olma olasılığı kaçtır?
.
3. 4 beyaz, 3 siyah topun bulunduğu bir torbadan art arda iki top çekiliyor. Toplar tekrar torbaya konulmamak koşulu ile her iki topun da siyah olma olasılığı kaçtır?
4. Bir torbada aynı büyüklükte 4 mavi, 3 kırmızı ve 5 sarı bilye vardır. Torbadan geri atılmamak koşulu ile art arda 3 bilye çekiliyor. Çekilen üç bilyenin de mavi renkli olma olasılığı kaçtır?
5. A torbasında 4 mavi, 3 kırmızı, B torbasında 3 mavi, 2 kırmızı top vardır. Bu torbalardan birisi seçilip içinden bir top çekiliyor. Çekilen topun B torbasından gelen mavi top olma olasılığını bulunuz.
6. Yanyana duran vazolardan 1. sinde 3 beyaz, 2 kırmızı; 2. sinde 1 beyaz, 4 kırmızı çiçek vardır. Aynı anda her iki vazodan da birer çiçek alınıp diğer vazoya konuluyor. Bu işlemin sonucunda vazolardaki beyaz ve kırmızı çiçeklerin başlangıçtaki ile aynı sayıda olma olasılığı kaçtır?
7. Bir torbada eşit sayıda sarı ve mavi bilyeler vardır. Bu torbadan geri konulmamak koşulu ile artarda çekilen iki bilyenin de mavi renkli olma olasılığı 9 2 olduğuna göre, ilk durumda torbada kaç bilye vardır?
.
Read more
1. İki zar atıldığında üste gelen sayılar toplamının 8 olduğu bilindiğine göre, sayılardan birinin diğerinin 3 katı olma olasılığı kaçtır?
2. {1, 2, 3, 4, 5} kümesinin elemanları kullanılarak rakamları farklı iki basamaklı sayılar tek tek küçük topların üstüne yazılarak bir torbaya konuluyor. Torbadan rastgele çekilen bir toptaki sayının tek sayı olduğu bilindiğine göre, onlar basamağının 2 olma olasılığı kaçtır?
.
3. 4 beyaz, 3 siyah topun bulunduğu bir torbadan art arda iki top çekiliyor. Toplar tekrar torbaya konulmamak koşulu ile her iki topun da siyah olma olasılığı kaçtır?
4. Bir torbada aynı büyüklükte 4 mavi, 3 kırmızı ve 5 sarı bilye vardır. Torbadan geri atılmamak koşulu ile art arda 3 bilye çekiliyor. Çekilen üç bilyenin de mavi renkli olma olasılığı kaçtır?
5. A torbasında 4 mavi, 3 kırmızı, B torbasında 3 mavi, 2 kırmızı top vardır. Bu torbalardan birisi seçilip içinden bir top çekiliyor. Çekilen topun B torbasından gelen mavi top olma olasılığını bulunuz.
6. Yanyana duran vazolardan 1. sinde 3 beyaz, 2 kırmızı; 2. sinde 1 beyaz, 4 kırmızı çiçek vardır. Aynı anda her iki vazodan da birer çiçek alınıp diğer vazoya konuluyor. Bu işlemin sonucunda vazolardaki beyaz ve kırmızı çiçeklerin başlangıçtaki ile aynı sayıda olma olasılığı kaçtır?
7. Bir torbada eşit sayıda sarı ve mavi bilyeler vardır. Bu torbadan geri konulmamak koşulu ile artarda çekilen iki bilyenin de mavi renkli olma olasılığı 9 2 olduğuna göre, ilk durumda torbada kaç bilye vardır?
.
Bir Metni Edebi Metin Yapan nedenler
Bir Metni Edebi Metin Yapan Özellikler Nelerdir
Bir Metni Edebi Metin Yapan sebepler
Bir Metni Edebi Metin Yapan unsurlar
Bir Metni Edebi Metin Yapan Özellikler Nelerdir?
- İşlenmiş dil ve anlatımla oluşur
- insanda guzel duygular,hayaller ve zevkler uyandırır.
- insanın duygu, düşünce ve hayallerini besler
- Ait oldugu toplumun zihniyetini yansıtır..
- Edebi metnin en temel özelliği kurmaca olmasıdır....
- Özneldir.
- Özgündür.
- Değerlidir.
- Duygu ve hayale dayanır; ama akılla dizgeleştirilir.
- Kalıcıdır; ama arkeolojik bir kalıcılık değildir bu.
- Özel bir iletişim aracıdır.
- Bilinç ve zevk değişimi sağlar.
- Lezzet ve tat verir edebi metin.
- Çeşitli uyum öğelerinden yararlanır.
- Söz ve anlam sanatlarından yararlanılır.
- Dilin ya da sözcüklerin farklı şekilde bağdaştırılmasıyla yeni anlatım olanakları yaratılır.
- Dile sapmalar yaşatılır.
- İnsana özgü bir yaratımdır ve amaçlıdır.
- Dilin tüm olanaklarından yararlanılır.
- İfade edilemez, denileni ifade ediştir.
- İnsanın var oluş koşullarıyla mutlaka ilişkilidir.
- Öğretici bir üslup kullanmaz; ama bilgi de verir.
- Diğer bilimlere kaynaklık eder.
Serbest Şiirin Özellikleri
Serbest Şiirin Özellikleri ders notları
Serbest Şiirin Özellikleri kısa özet
Serbest Şiirin Özellikleri nelerdir
Serbest Şiirin Özellikleri Nelerdir?
1. Ölçüsüz ve uyaksız yazılan, belli kurallara bağlı olmayan şiirlerdir.
2. Edebiyatımızda serbest şiire geçiş üç aşamada olmuştur.
Birincisi, ölçülü ve uyaklı "serbest müstezat" biçimi;
ikincisi, ölçüsüz ama uyaklı serbest şiir;
üçüncüsü ölçüsüz ve uyaksız serbest şiir.
3. Türk edebiyatında serbest nazım, Cumhuriyetten sonra gelişmiştir.
* Serbest şiirde dizelerin uzunluk kısalıkları, uyak, redif, uyak düzeni, nazım birimi gibi nazmın bağlayıcı unsurları önemsenmez. Hatta bu unsurlardan mümkün olduğunca kaçılır.Ama tamamen kafiyesiz ve redifsizdir de diyemeyiz.
* Serbest şiirde bu şekil serbestliğinin yanı sıra içerik bakımından da bir serbestlik vardır. Hemen her konuda şiir serbest olarak yazılır. Konu sınırsızdır.
* Serbest şiir, ismindeki "serbest" kelimesinin manası gibi "kuralsız" bir şiir değildir. Şiirdeki ses ve ahenk unsurları çok uyumlu bir şekilde sağlanmaktadır.
* Serbest şiir Türk edebiyatına Servet-i Fünun döneminde Batı edebiyatından alınarak yeni Türk şiirine uygulanmış bir biçimdir.
Read more
2. Edebiyatımızda serbest şiire geçiş üç aşamada olmuştur.
Birincisi, ölçülü ve uyaklı "serbest müstezat" biçimi;
ikincisi, ölçüsüz ama uyaklı serbest şiir;
üçüncüsü ölçüsüz ve uyaksız serbest şiir.
3. Türk edebiyatında serbest nazım, Cumhuriyetten sonra gelişmiştir.
* Serbest şiirde dizelerin uzunluk kısalıkları, uyak, redif, uyak düzeni, nazım birimi gibi nazmın bağlayıcı unsurları önemsenmez. Hatta bu unsurlardan mümkün olduğunca kaçılır.Ama tamamen kafiyesiz ve redifsizdir de diyemeyiz.
* Serbest şiirde bu şekil serbestliğinin yanı sıra içerik bakımından da bir serbestlik vardır. Hemen her konuda şiir serbest olarak yazılır. Konu sınırsızdır.
* Serbest şiir, ismindeki "serbest" kelimesinin manası gibi "kuralsız" bir şiir değildir. Şiirdeki ses ve ahenk unsurları çok uyumlu bir şekilde sağlanmaktadır.
* Serbest şiir Türk edebiyatına Servet-i Fünun döneminde Batı edebiyatından alınarak yeni Türk şiirine uygulanmış bir biçimdir.
Yedi Meşale Topluluğunun Sanat İlkeleri Nelerdir?
1.
Milli edebiyatçıların gerçekten uzak, duygusal memleketçiliklerine karşı olarak
doğmuşlardır.
2. Vatanseverlik anla yışıyla romantik bir halkçılık mücadelesi vermişlerdir. 3. “Yedi meşale” adlı dergide şiirlerini ve görüşlerini yayımlayan ve ortak bir kitap da çıkaran genç sanatçılar, edebiyatımıza “canlılık samimiyet ve daima yenilik ”getirmeyi ilke edinmişlerdir.
4. Fransız sembolist şairlerden de etkilenen bu şairler, aruz yerine heceyi kullanmışlardır.
5. Bu edebî topluluk yeni bir edebiyat, farklı bir şiir anlayışı oluşturmak için toplanmıştır ama bunu başaramamıştır.
6. Yedi meşaleciler, beş hececileri eleştirip ve onlara karşı çıkmalarına rağmen beş hececilerin yolundan gitmişlerdir.
7. Heceyi geliştirmek amacıyla ortaya çıkmıştır.
8. “Canlılık, samimiyet ve daima yenilik” sloganıyla hareket etmişlerdir.
9. Varlaine, Mallerma gibi Fransız şairleri örnek almışlardır.
10. Anadolu’yu yurtseverlik anlayışıyla anlatmayı düşünmüşlerdir; ancak pek başarılı olamamışlardır.
2. Vatanseverlik anla yışıyla romantik bir halkçılık mücadelesi vermişlerdir. 3. “Yedi meşale” adlı dergide şiirlerini ve görüşlerini yayımlayan ve ortak bir kitap da çıkaran genç sanatçılar, edebiyatımıza “canlılık samimiyet ve daima yenilik ”getirmeyi ilke edinmişlerdir.
4. Fransız sembolist şairlerden de etkilenen bu şairler, aruz yerine heceyi kullanmışlardır.
5. Bu edebî topluluk yeni bir edebiyat, farklı bir şiir anlayışı oluşturmak için toplanmıştır ama bunu başaramamıştır.
6. Yedi meşaleciler, beş hececileri eleştirip ve onlara karşı çıkmalarına rağmen beş hececilerin yolundan gitmişlerdir.
7. Heceyi geliştirmek amacıyla ortaya çıkmıştır.
8. “Canlılık, samimiyet ve daima yenilik” sloganıyla hareket etmişlerdir.
9. Varlaine, Mallerma gibi Fransız şairleri örnek almışlardır.
10. Anadolu’yu yurtseverlik anlayışıyla anlatmayı düşünmüşlerdir; ancak pek başarılı olamamışlardır.
Etkinlik Sembolizm Akımı Nedir? Hakkında Araştırma
EDEBİ AKIMLAR
Avrupa’da edebi akımlar başlamadan önce, iki önemli düşünce ve sanat anlayışı vardı:
Hümanizm ve Rönesansçılık
HÜMANİZM:
ü İnsana değer vermek esastır.
ü Tabiatı Tanrı yaratmıştır düşüncesi kabul edilmiştir.
ü İnsanı sevip onu yüceltme.
ü Dante bu düşüncenin temsilcisidir.
RÖNESANSÇILAR:
ü Hem hümanizmin getirdiklerin hem de16.yy bilim ve akılcılığını benimsemişlerdir.
ü Özgürlük düşüncesini geliştirirler.
ü Petrarca, Montaigne, Bocan, Cervantes, Shakspeare bu dönemde eser verirler.
KLASİSİZM
ü 17.yy ortalarında Fransa’da ortaya çıkan edebiyat akımıdır.
ü Akla ve sağduyuya değer verirler.
ü İnsandaki tabiata, insanların iç dünyasına saygı göstermek esastır,
ü Konularını eski Yunan ve Latin edebiyatından alırlar.
ü Kahramanları seçkin kişilerdir. Sıradan insanlara eserlerinde yer vermezler.
ü Önemli olan konu değil konunun işleniş biçimidir
ü Dil, üslup kusursuz bir şekilde işlenmiştir. Dil açık, yalın ve soyludur.
ü Sanat için sanat görüşünü savunurlar.
ü Sanatçı eserde kendini gizler.
ü Tiyatroda üç birlik kuralına uyulur.(olay, zaman, mekân)
ü Bu akımın en önemli temsilcileri: Moliere ,Corneille, Racine, La Fontaine , La Bruyere , Daniel Defoe
ü Türk edebiyatında ise Şinasi ve Ahmet Vefik Paşa ‘dır.
ROMANTİZM
ü Fransa’da 1830 yıllarında klasizme tepki olarak doğmuştur.
ü Klasik edebiyatın kural ve şekilleri bırakılır.
ü Konular eski Yunan ve Latin edebiyatı yerine Hıristiyanlıktan tarihten ve günlük yaşamından alınır.
ü Akıl yerine duygulara ve hayallere önem verirler.
ü Sanatçılar kendi eserlerinin kişiliklerini gizlemezler.
ü Sanat toplum içindir görüşünü benimsemişlerdir.
ü Tabiat önemlidir. Gözlem ve tasvire önem verilir.
ü Konular işlenirken iyi, kötü, doğru, yanlış gibi karşıtlıklardan yararlanırlar.
ü Üç birlik kuralı terk edilir.
ü Temsilcileri J. J. Rousseau, Voltaire, Victor Hugo, Goethe, Schiller, Chateaubriand, George Sand
ü Türk edebiyatında ise Namık Kemal, A.Hamit Tarhan, A.Mithat Efendi.
REALİZM
ü 19.yy’ın ikinci yarısında Fransa’da romantizme tepki olarak doğmuştur.
ü Konu gerçekten alınır. Olay ve kişiler yaşanan ve yaşayan kişilerin benzerleridir
ü Kişilerin ruhi davranışlarını etkileyen onların kişiliklerini çizen çevre ve ortamın tanıtılmasına önem verilir.
ü Betimlemeler yazarın gözüyle yapılmaz kahramanın gözüyle yapılır.
ü His ve hayale kapılmadan toplum gerçeklerini olduğu gibi yansıtır.
ü Sanat için sanat görüşünü savunurlar.
ü Hikâye ve Romanda uygulanır.
ü Temsilcileri: Honero De Balzac, Stendhal, Gustave Flubert, Tolstoy, Dostoyevski, Ernest Hemingvay, Steinbeck
ü Türk edebiyatında ise; Recaizade Mahmut, Nabizade Nazım Yakup Kadri, R. Halit Karay
NATÜRALİZM
ü Determinizm anlayışını romana getiren bu akım 19. asrın ikinci yarısında Fransa’da ortaya çıkmıştır.
ü Determinizme göre tabiat olaylarında aynı sebepler aynı sonucu doğurur. Natüralistler, Determinizmi topluma ve insan uyguladılar.
ü Toplum büyük bir laboratuar, insan deney konusu, sanatçı da bilgin sayıldı.
ü İnsan kişiliğini anlatabilmek için soya çekim yasalarından ve toplum biliminden yararlandılar.
ü Romanlarda kahramanların portreleri ince ayrıntılarına kadar verilir.
ü Yazar eserde kişiliğini gizler.
ü Gözlem ve tasvir önemlidir.
ü Eserlerinde hayatı bütün yönüyle anlatırlar.
ü Bedenden ayrı bir ruh yoktur.
ü Dil her seviyedeki insanın anlayabileceği bir düzeyde tutulmuştur
ü Sanat toplum içindir anlayışı doğrultusunda eserler verilmiştir.
ü Temsilcileri: Emile Zola, Goncoutr Kardeşler, Guy De Maupassent, Alphonse Daudet
ü Türk edebiyatında ise; H. Rahmi Gürpınar, Nabizade Nazım, Beşir Fuat
PARNASİZM
ü Romantik şiir anlayışı ile Fransa da ortaya çıkmıştır.
ü Doğal güzelliğe ve dış görünüşe büyük önem verir.
ü Sanat sanat içindir ilkesini savunmuştur.
ü Nesneleri dış görünüşünü aktarmışlardır.
ü Kelimeler seçilerek kullanılır. Kelimelerin sıralayışı ve ahenk önemlidir.
ü Kafiye ve Redife önem verilir.
ü Romantizm’de bırakılan eski Yunan ve Latin kültürüne dönüşmüştür.
ü Temsilcileri: Th. Gauthier, Theodore Debanvaille, Francois Coppee
ü Türk edebiyatında ise; Tevfik Fikret, Cenap Sahabettin, Yahya Kemal
SEMBOLİZM
ü 19.yy’ın son çeyreğinde ortaya çıkmıştır.
ü Nesneleri olduğu gibi anlatmak mümkün değildir. Nesneler değişerek anlatılabilir.
ü Anlatımda sözlerin sözlük anlamından bıkan sembolistler yaşatmaya çalışırlar.
ü Şiirde anlam açıklığından kaçındılar.
ü Şiir anlaşılmak için değil hissedilmek içindir.
ü Şiirde alaca karanlık üzüntü ve ay ışığı, gün doğumu, gün batımı gibi belli belirsiz varlıklar görüntüleri yansıtırlar.
ü Şiirde musiki her şeyden önce musiki ilkesini savundular.
ü Sanat için sanat anlayışına bağlılardır.
ü Dil herkesin anlayacağı seviyede değil oldukça ağırdır
ü Temsilcileri: Baudelaire, P. Verlaine, A. Rimbaud
ü Türk edebiyatında ise; Ahmet Haşim, A. Hamdi Tanpınar, Cahit Sıtkı Tarancı, biraz da Cenap Sahabettin
GİZEMCİLİK
- Akılla kavranamayan doğaüstü güç ya da güçlerin varlığına inanmaya, bunlara sezgi ve sevgi yoluyla ulaşılabileceğini savunmaya dayalı dinsel-düşünsel öğreti; mistisizm.
- Coşku ve esrime (vecd) içinde Tanrı'ya erişme, dünyasal varlıktan geçerek Tanrı'da yok olma çaba ve törenleri, gizemciliğin uygulama alanını oluşturur.
- Konfüçyüsçülük ve Taoculuk, Brahmancılık, Hermesçilik, Orfeosçuluk ve Pithagorasçılık gibi İlkçağ dinlerinden kaynaklanan gizemcilik, Orta Çağ'da Bernard de Claiarvaux, J. Tauler, Ackhart, Böhme, Swedenborg gibi düşünürlerce bir felsefe olarak geliştirildi.
- Temelde idealist felsefelerin tümü gizemci ögeler taşır.
- İnsanın gönül yoluyla mutlak varlık olan Tanrı'yla bir olma durumunu amaçlayan, bu yolda bir yaşama biçimini ve kişiliğin aşama aşama gelişimini öngören tasavvuf da gizemcidir. Bu bağlamda vahdeti vücut inancı gizemciliğin düşünsel, tarikatlar da eylemsel yanını oluşturur. Eski Türk edebiyatında tümüyle gizemsel eğilimler egemendir. Gerek dine dayalı dünya görüşünün belirleyiciliği gerekse tasavvufun etkisi bunun temel nedenidir.
SÜRREALİZM (GERÇEK ÜSTÜCÜLÜK)
ü Kelime anlamı "gerçek üstüncülük" demek olan bu akım 1924’te Fransa’da çıkmıştır.
ü Sürrealistler Sigmund Freud’un etkisinde kalmışlardır.
ü Bilinçaltı rüyada ortaya çıkar.
ü Hipnotize edilmiş insanlara şiir söylettiler.
ü Akıl ve mantık değersizdir. İnsanı yönlendiren İçgüdü, bilinçaltıdır demişlerdir.
ü Temsilcileri: Breton Aragon, Paul Eluard
ü Türk edebiyatında ise; Orhan Veli ve arkadaşları, Cemal Süreyya, İlhan Berk (II. Yeniciler)
FÜTÜRİZM
ü Geleceği makineleştiren sanattır.
ü 20.yy. başında Marinetti tarafından kurulmuştur.
ü Geçmişin sanat değerlerini bırakmalı ve yeni anlatım biçimleri bulmalı.
ü Makinalaşma çalışmaları kutsallığı savunulmalıdır.
ü Temsilcileri: Marinetti ve Mayatovski
ü Türk edebiyatında ise: Nazım Hikmet
EGZİSTANSİYALİZM ( VAR OLUŞÇULUK)
ü Var olmayı her şeyden önce görenlerdir. Bu akıma var oluşçuluk da denir.
ü İnsan kendi değerlerini kendi oluşturabileceğini bilmelidir.
ü İnsan bütünüyle özgür olmalıdır.
ü Temsilcileri: J.Paul Sartre, Simon de Beauvoir, A.Camus
DADAİZM
ü Kelimeleri rasgele kullanmak suretiyle oluşan şiirlere denir.
ü Dil ve estetik kurallarını yıkma.
ü Şiir gelişimini güzel seçilmiş kâğıt üzerine dizilmesiyle yazılır.
ü Temsilcileri: Tristan Zara, L.Aragon, Paul Elaud
Deha Duygu Sayar biyografi
Deha Duygu Sayar kaç yaşında
Deha Duygu Sayar kimdir
Deha Duygu Sayar o ses türkiye
Deha Duygu Sayar şarkıları
Deha Duygu Sayar video izle
Deha Duygu Sayar Kimdir?
O Ses Türkiye yeni sezonuna damgasını vuran isimlerden biriside Deha Duygu Sarar'dır.
3 Ekim 1990 izmir doğumludur. Kendine örnek aldığı şarkıcı Sıla'dır.
İzmirde Alsancak Kordon 404 Bar'da sahne almaktadır.
O Ses Türkiye'de jüri koçu olarak Mashar Özkan'ı seçmiştir.
Resmi facebook hesabı facebook.com/deha.d.sayar
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
Popular Posts
-
Selena Gomez Kim Kardashian Lady Gaga Demi Lovato Lidsay Lohan Bar Rafaeli Amber Rose
-
Aynalar Ayna, insanın kendisini görmesi için kull and ığı cam veya maden levhadır. Mercek ise içinden geçen paralel ışınları birbirine y...
-
İstiklal Marşı’nın son kıt’ası hariç diğer kıt’aları işgal dönemini anlatır. Bu nedenle bu kıt’alarda; ümit, teşvik, öğüt gibi milli hisleri...
-
Hikayenin Konusu: Çocukların birbirlerinin kanını içerek kan kardeşi olmaları ve kan kardeşlerin kötü gününde kardeşinin yanında olacağın...
-
Gavat Ne Demek Gavat; kadın pazarlayan kimse, kendi kadınını peşkeş çeken. Gavvad argoda, pezevenk, muhabbet tellali demek olup küfür sö...
-
Eylem kök ya da gövdelerine “-mış, -miş, -muş, -müş” eklerinden biri getirilerek yapılır. Anlamı: -Geçmişte yapılan bir eylemi k...
-
Adı: Soyadı: Sınıfı: Numarası: Do you know that your eating style gives information about your health. If you like fatty...
-
Demi Lovato müzik dünyasının en mütevazi kişilerinden biridir, ve kendisiyle çok barışıktır, kilolu olması veya kaşlarının tek olması onu r...
-
Annelik sonrası sahnelere geri dönüş yapan Pink yeni albümünden TRY şarkısını Amerikan Müzik Ödülleri gecesinde sergiledi. İşte o perfor...
-
Klasisizm akıl ve sağduyuya dayanır. Romantizm duyguya ve hayale dayanır. Klasizmde mantık önemlidir romantizmde coşku ve hisler önemli...