Justin Timberlake - Mirrors [ Türkçe Çeviri ]



Justin Timberlake - Mirrors Çeviri
Justin Timberlake - Mirrors Şarkısının Çevirisi
Justin Timberlake - Mirrors Şarkısının Anlamı
Justin Timberlake - Mirrors Kime Yazıldı

Justin Timberlake - Mirrors
Justin Timberlake - Mirrors ( Türkçe Çeviri )
Mirrors:
[Verse 1]
Aren't you somethin' to admire, cause your shine is somethin' like a mirror
sende tapılacak bir şeyler yok mu, çünkü senin ayna gibi bir ışığın var

And I can't help but notice, you reflect in this heart of mine
Yardım edemem ama farkına var, benim kalbimde senin yansıman var

If you ever feel alone and the glare makes me hard to find
Eğer yalnız hissedersen ve bu parlama bulmamı zorlaştırabilir

Just know that I'm always peering out on the other side
Bildiğim tek bir şey varsa o da daima dikkatli baktığımdır
[Pre-Hook]
Cause with your hand in my hand and a pocket full of soap
Çünkü ellerim ellerinde ve paket sabunla dolu

I can tell you there's no place we couldn't go
Gidebileceğimiz hiçbir yer olmadığını söyleyebilirim

Just put your hand on the past, I'm here tryin' to pull you through
Sadece ellerini geçmişte tut, buradayım ve seni kurtarmaya çalışıyorum

You just gotta be strong
Sadece güçlü olmalısın
[Hook]
Cause I don't wanna lose you now
Çünkü seni şimdi kaybetmek istemiyorum

I'm lookin' right at the other half of me
Sağ taraftaki diğer yarıma bakıyorum

Çevirinin Devamı; http://muzikbuldum.com/sarki-sozleri/justin-timberlake-mirrors-turkce-ceviri-2
Load disqus comments

0 Yorumlarınız