2014 - 2015 İlköğretim Yıllık Çalışma Planı Örnekleri

…………………İLKOKULU 2014 - 2015 EĞİTİM VE ÖĞRETİM YILI . YILLIK ÇALIŞMA PROGRAMI

AYLAR
YAPILACAK ÇALIŞMALAR
DÜŞÜNCELER




EYLÜL
1- Öğretmenlerin Meslekî Çalışmaları.
2- Sene Başı;Öğretmenler Kurulu,
3- Okul Zümre Öğretmenler Kurulu 4- Ünitelendirilmiş yıllık planların yapılması. 5- Dersliğin eğitim öğretime hazırlanması
6- İhtiyaç duyulan araç gereç tespit edilmesi. 7-İlköğretim Haftası ( Okulların açıldığı ilk hafta )
8

-Sınıf veli toplantısının yapılması.
9-Sosyal kulüpler için öğrenci seçimi.








EKİM

1.1- Dünya Çocuk Günü ( Ekim Ayının İlk pazartesi günü)
2

.2- Vücut ölçülerinin tespiti
3.3-Sınıf grafiklerinin hazırlanması.
4.4- Hayvanları Koruma Günü (4 Ekim )
5.5-Kızılay Haftası. (29 Ekim- 4 Kasım)
6.6-Cumhuriyet Bayramı ( 28-29 Ekim )
7.7-Sınıf kitaplığının düzenlenmesi.




KASIM

1. 1-Atatürk Köşesinin düzenlenmesi.
2. 2-Atatürk Haftası ( 10-16 Kasım )
3. 3-Afet Eğitimi Hazırlık Günü ( 12 Kasım )
4. 4-Öğrenci gelişim raporlarının hazırlanması
5. 5-Öğretmenler Günü ( 24 Kasım )








ARALIK

1-İnsan Hakları Haftası ( 04-10 Aralık ) 2-Tutum Yatırım ve Türk Malları Haftası (12-18 Aralık) 3-Yeni yıl hazırlıkları. 4-Sınıf kitaplığının zenginleştirilmesi.







OCAK
1- Dönem sonu veli toplantısının yapılması.
2- Enerji Tasarrufu Haftası (Ocak ayının 2. haftası)
3- 1.dönem sonu değerlendirme çalışmalarının yapılması 4- Dönem sonu evraklarının yazımı.





AYLAR
YAPILACAK ÇALIŞMALAR
DÜŞÜNCELER




ŞUBAT
1. Öğrenci boy ve ağırlık ölçülerinin alınması ve e-okul sistemine işlenmesi
2. Sivil Savunma Günü ( 28 Şubat)
3. Sosyal Kulüp çalışmalarının gözden geçirilmesi.
4. Sınıf veli toplantısının yapılması
5. Sınıf kitaplığının yeniden düzenlenmesi










MART

1. Bilim ve Teknoloji Haftası ( 8-14 Mart )
2. İstiklal Marşı’nın Kabulü ve Mehmet Akif Ersoy ‘u Anma Günü (12 Mart)
3.Tüketiciyi Koruma Haftası (15-21 Mart )
4. Çanakkale Zaferi ve Şehitler Günü ( 18 Mart)
5. Yaşlılar Haftası (18-26 Mart)
6. Orman Haftası ( 21-26 Mart )
7. Kütüphaneler Haftası (Mart ayının son pazartesi gününü içine alan hafta)







NİSAN

1. Turizm Haftası (15 - 22 Nisan)
2. Öğrenci gelişim raporlarının hazırlanması.
3. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı (23 Nisan)









MAYIS

1. Bilişim Haftası (Mayıs ayının ilk haftası)
2. Trafik ve İlk Yardım Haftası (Mayıs ayının ilk haftası)
3. Anneler Günü (Mayıs ayının 2. Haftası)
4. 19 Mayıs Atatürk’ü Anma Geçlik ve Spor Bayramı






HAZİRAN

1. Sınıf veli toplantısının yapılması
2. e-okuldaki yıl sonu işlemlerinin tamamlanması
3. Karneler dağıtılarak 2014 /2015 Eğitim - öğretim yılının sona erdirilmesi.
4. Yılsonu öğretmenler kurulu toplantısının yapılarak, seminer çalışmalarının başlatılması.








….…………………….. …………………………..
OKUL MÜDÜRÜ
..… SINIF ÖĞRETMENİ

Load disqus comments

0 Yorumlarınız