Inna ft. J Balvin - Cola Song [ Türkçe Çeviri ]

JBalvin, Inna, the business
J Balvin ve Inna İş birliği

We got that Coca Cola bottle shape, shape, shape
Bizde kutu kala var
We got that sugar, do you wanna taste, taste, taste?
Bizde şeker var, tatmak istermisin
We take it all around the globe
Tüm dünyadakileri topladık
Baby everywhere we go
Bebegim nereye gidiyoruz
Make it hot when mama arrives
Azdır beni anne gelmeden
Shake, shake, shake
Salla salla salla
Like oh, you know they want it
sevdim oh,  sen biliyorsun onlar istiyor
Ay, andale
Oh, you know we got it
oh sen biliyorsun biz varız
Ah, smile we say
ah gülümse biz söyleriz
Soy Latina baby
Ben latin bebegim
Soy Latina baby
Ben latin bebegim
Ok, let's party, say ole
tamam hadi partiye
Soy Latina y la noche we own it, baby
ben latin ve gece biz sahibiz bebegim
OK, let's party, say ole, ole
tamam hadi party ole ole söyle
Load disqus comments

1 Yorumlarınız: