Richard Gizbert Kimdir?

Eren Talu’nun, boşanmak üzere olduğu eşi Defne Samyeli hakkında, “Richard Gizbert adlı adama âşıkmış” sözlerine Gizbert’den, “Defne’yi mahkemede zor durumda bırakmamak için konuşmuyorum” açıklaması geldi.
EREN Talu’nun “Defne ile iki şişe votka içip seviştik, her şeyi itiraf etti. Al Jazeera TV’den Richard Gizbert adlı adama âşıkmış” iddialarının muhatabı Richard Gizbert www.turuncutime.com adlı internet sitesinden Tunç Erden Yakar’a konuştu.
Defne Samyeli, olayla ilgili suskunluğunu korurken, Gizbert de hakkındaki iddialarla ilgili soruları geçiştirmeye çalıştı. Gizbert, “Defne Samyeli sana âşık mı?” sorusuna “Ben evliyim” diye cevap verdi.


 İşte Gizbert’in açıklamaları:
TE: Defne Samyeli’ni tanıyor musun?
RG: Evet tanıyorum... 
TE: Defne’nin eşi kendisini seninle aldattığını söyledi. Bu olaydan haberin var mı? RG: Defne’yi tanıyorum ama bu konuda konuşmak istemiyorum.
TE: Defne Samyeli ile nerede tanıştınız?
RG: Belçika’da tanışmıştık... 
TE: Aranızda duygusal ya da cinsel bir şey yaşandı mı? RG: Neler olduğunu bilmiyorum ama bu konuda konuşmayacağım. TE: Eren Talu, sen ve Defne’nin telefon mesajlarını ve e-maillerini yakalamış, o diyorki, Defne de itiraf etmiş sana âşık olduğunu Türkiye’de büyük haber oldu bu olay... RG: Benim Türkiye’de yayınlananlardan ya da söylenenlerden haberim yok!
TE: Defne Samyeli ile yakın arkadaş mısınız?
RG: Evet Defne arkadaşımdır.
TE: Defne Samyeli sana âşık olduğu için mi kocasından boşanıyor.
RG: Kocası ile sorunları olduğunu biliyorum. Boşanacağını da biliyorum.
TE: Defne Samyeli sana âşık mı?
RG: Ben evliyim.
TE: Evli bir kadın evli bir erkeğe âşık olabilir. Bu normal değil mi?
RG: Bu normal ama ben Defne hakkında konuşmak istemiyorum. 
TE: Defne Samyeli’nin kocası Eren Talu senin karını arayıp konuşmuş, böyle bir şey oldu mu? RG: Ben, Defne Samyeli’nin kocası neler söyledi bilmiyorum. TE: Neden bu konuda konuşmak istemiyorsun? RG: Defne Samyeli boşanmak üzere onu mahkemede zor durumda bırakmak istemiyorum.
Load disqus comments

0 Yorumlarınız