Katy Perry – Unconditionally [ Türkçe Çeviri ]



Oh no, did I get too close? 
Oh, did I almost see 
What's really on the inside 
All your insecurities 
All the dirty laundry 
Never made me blink one time 

Oh hayır,fazla mı kapalıydım? 
Oh,neredeyse gördün mü? 
Içeride ne gerçek? 
Senin tüm güvensizliklerin 
Tüm kirli çamaşırlar 
Sen benim ışığımı asla bi kere bile söndürmedin 


[Chorus] 
Unconditional, unconditionally 
I will love you unconditionally 
There is no fear now 
Let go and just be free 
I will love you unconditionally 


Mutlaka,mutlaka 
Seni mutlaka seveceğim 
Şimdi orada korku yok 
Rahatla ve sadece özgür ol 
Seni mutlaka seveceğim 


Come just as you are to me 
Don't need apologies 
Know that you are a worthy 
I'll take your bad days with your good 
Walk through this storm, I would 
I do it all because I love you 
I love you 

Bana sadece olduğun gibi gel 
Özür dilemeye gerek yok 
Senin buna layık biri olduğunu biliyorum 
Senin kötü günlerini alacağım iyi günlerinle beraber 
Bu fırtınada yürümek isterim 
Herşeyi yaparım çünkü seni seviyorum 
Seni seviyorum 

[Chorus] 

So open up your heart and just let it begin 
Open up your heart and just let it begin 
Open up your heart and just let it begin 
Open up your heart 
Acceptance is the key to be 
To be truly free 
Will you do the same for me? 

Mutlaka,mutlaka 
Seni mutlaka seveceğim 
Şimdi orada korku yok 
Rahatla ve sadece özgür ol 
Seni mutlaka seveceğim 


Unconditional, unconditionally 
I will love you unconditionally 
And there is no fear now 
Let go and just be free 
I will love you unconditionally (oh yeah) 

I will love you (x3) 
Unconditionally 

Try to align

Öyleyse kalbini aç ve sadece başlamasına izin ver 
Kalbini aç ve sadece başlamasına izin ver 
Kalbini aç ve sadece başlamasına izin ver 
Kalbini aç 
Kabul edilmek için anahtar ol 
Gerçekten özgür olmak için 
Benim için hep aynı kalacak mısın? 

Mutlaka,mutlaka 
Seni mutlaka seveceğim 
Ve orada korku yok 
Rahatla ve sadece özgür ol 
Seni mutlaka seveceğim (oh evet) 

Seni seveceğim (x3) 
Mutlaka
Load disqus comments

0 Yorumlarınız