2014 İlkokul 4. Sınıf Sene Başı Zümre Toplantı Tutanağı Örneği

2013-2014 eğitim öğretim yılı ilkokul 4. sınıf 1. dönem 1. zümre toplantı tutanağını sayfanın altındaki bağlantıyı kullanarak indirebilirsiniz. 2013-2104 öğretim yılı 4. sınıf sene başı zümre toplantısı gündem maddeleri ve zümrede alınan kararlardan birkaçı örnek olarak aşağıya eklenmiştir.



GÜNDEM MADDELERİ
1-      Açılış ve yoklama.
2-      Zümre başkanının belirlenmesi.
3-      Eğitim – öğretim programının incelenmesi.
4-      Uygulamada karşılaşılan güçlükler ve bunların çözüm yolları.
5-      Öğrencilerin çalışma ve eğitim durumları ile çevrenin özelliklerinin incelenmesi ve alınacak önlemler.
6-      Yıllık planlarda birlik beraberliğin sağlanması için ünite veya temaların sürelerinin belirlenmesi. 
7-      Mesleki eserler ve eğitim alanındaki yeni gelişmelerin incelenmesi.
8-      Derslerde kullanılacak araç ve gereçlerin belirlenmesi.
9-      Kullanılacak yöntem ve tekniklerin belirlenmesi.
10- Yapılacak gezi gözlem ve araştırmaların tespit edilmesi.
11- Diğer zümre öğretmenleri ile yapılacak olan işbirliğinin tespit edilmesi.
12- Sınav sayıları ve tarihlerinin belirlenmesi.
13- Ders ve etkinliklere katılım puan sayılarının belirlenmesi ve ders ve etkinliklere katılım öğrenci gözlem formlarının hazırlanması.
14- Proje ve performans görevlerinin derslere göre konularının, sayıların hangi dönemde verileceğinin, yönergeleri ve değerlendirme ölçütlerinin belirlenmesi.
15- 2013/2014 eğitim ve öğretim yılı için değişen ve işlenecek olan haftalık ders saatlerinin ve derslerin görüşülmesi
16- Serbest etkinlikler dersinde işlenecek olan konuların ve planlamaların görüşülmesi
17- Ünitelendirilmiş yıllık planların hazırlanması.
18- İş günü takvimi incelenerek tatil ve işgünlerinin belirlenmesi.
19- Bu öğretim yılında yapılacak olan veli toplantı tarihlerinin belirlenmesi.
20- Öğrencilerin okula devam ve devamsızlık durumlarının görüşülmesi.
21- İyi dilek ve temenniler.

GÜNDEM MADDELERİNİN GÖRÜŞÜLMESİ VE ALINAN KARARLAR
1- Cumhuriyet İlköğretim Okulu 4. sınıf öğretmenleri okulumuz müdür yardımcısı ………………….. başkanlığında yukarıda belirtilen yer ve tarihte gündem maddelerini görüşmek ve gerekli kararları almak üzere toplanmışlardır.

2- ……………………… bu eğitim ve öğretim yılı için zümre başkanlığına aday olmuş oy birliğiyle başkanlığı uygun görülmüştür.
Okul müdür yardımcısı ……………….. zümre öğretmenleri tarafından önceden belirlenen gündem maddelerini okumuş ve bu maddelerin görüşülmesine geçilmiştir.

3- ………………, bu eğitim ve öğretim yılında branş öğretmenlerinin derslere girmesi, işlenecek ders sayısının farklılığı ve fazlalığı olması nedeniyle öğrencilerin zorlanacağını, be nedenle zümre ve şube öğretmenleri ile işbirliğine dayalı çalışmalar yapılması gerektiğini söyledi.

…………………, Veli toplantısının ilk haftalarda yapılarak öğrencilerin adaptasyonunda yardımcı olmalarının sağlanması gerektiğini söyledi.
……………….. gerekirse okul rehberlik servisinden de yardım alınması gerekebileceğini söyledi………………………., öğrencilerin kişisel bilgileri hakkında derslere girecek branş öğretmenlerinin bilgilendirilmesi gerektiğini belirtti.
………………., öğrencilerin fen ve teknoloji derslerini ilk defa görecekleri için bu dersi sevmeleri ve başarılı olmaları için uygulamaya yönelik ders işlenmesi gerektiğini söyledi.
Load disqus comments

0 Yorumlarınız