One Direction - Just Can't Let Her Go [ Türkçe Çeviri ]


She's so mean but I gotta love it,
o kız benim sevgimin ne demek oldugğunu biliyor
And I just can't let her go
ve öylece bırakıp gidemez
I'm so whipped on her tiny little
çok kamçılandım onun küçük ellerinden
She's a sexy animal
o seksi bir hayvan
Spends too much
çok israf etti
And I never tell her no
ve asla ona hayır demedim
Drives me nuts
beni deli ediyor
And she got me by the throat
ve beni uçurumdan aldı
She's so mean but I gotta love it,
o kız benim sevgimin ne demek oldugğunu biliyor
And I just can't let her go
ve öylece bırakıp gidemez

Breaks a billion hearts
milyarlarca kırık kalp
I know I'm next in line
biliyorum sırada ben varım
But I don't mind yeah
fakat umrumda degil
I want her
onu istiyorum
Everybody wants her
herkes onu istiyor
She knows it
o biliyor
I want her but I better run away
ben onu istiyorum fakar ondan daha iyi kaçıyorum

Legros

Yazar

Fransız bir baba ve Türk bir anneden dünyaya gelen Legros uzun yıllar Türkiye'de yaşamaktır.En büyük hobisi blog yazmak.,.

4 Yorumlarınız :

  1. Çevirinin içine etmişsiniz, saygılar :D

    YanıtlaSil
  2. çeviri çok doğru değil

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. İngilizce bildiğine emin misin, güzel kardeşim?

    YanıtlaSil

 
biz.