Naughty Boy - La La La ft. Sam Smith [ Türkçe Çeviri ]

12Yorumlarınız


[2x]
La la, la la la la la na na na na na,
La la na na, la la la la la na na na na na

Sus, konuşma
Zehrini tükürdüğün zaman, ağzını kapalı tut, nefret ediyorum!
Tıslayıp Öğüt verdiğin zaman
Yeni kurtarıcın hakkında, çünkü teorilerin alev alıyor.

Gümüş astarını bulamıyorum
Sorgulamak istemiyorum
Ama konuşmanı yaptığın zaman, çok yorucu oluyor.
Burama kadar geldi

Adeta bir çocuk gibi kulaklarımı kapatıyorum
Sözlerin birşey ifade etmediğinde, ben la la la diyorum
Sen konuştuğun zaman sesi açıyorum
Çünkü kalbim bunu durduramazsa, engellemek için bir yol bulurum, derim ki
La la, la la la la la na na na na na
La la na na, la la la la la na na na na na,
engellemek için bir yol bulurum, derim ki
I find a way to block it, I go
La la na na, la la la la la na na na na na [2x]

Eğer aşkımızın süresi tükeniyorsa
Saatleri saymam, onun yerine korkak olurum
Dünyalarımız çarpıştığında
Aklımı kaybetmeden önce seni boğarım...

Gümüş astarını bulamıyorum
Sorgulamak istemiyorum
Ama konuşmanı yaptığın zaman, çok yorucu oluyor.
Burama kadar geldi

Adeta bir çocuk gibi kulaklarımı kapatıyorum
Sözlerin birşey ifade etmediğinde, ben la la la diyorum
Sen konuştuğun zaman sesi açıyorum
Çünkü kalbim bunu durduramazsa, engellemek için bir yol bulurum, derim ki
La la, la la la la la na na na na na
La la na na, la la la la la na na na na na,
Engellemek için bir yol bulurum, derim ki
La la, la la la la la na na na na na
La la na na, la la la la la na na na na na,
Engellemek için bir yol bulurum, oh
La la, la la la la la na na na na na
La la na na, la la la la la na na na na na,
Engellemek için bir yol bulurum, derim ki
La la, la la la la la na na na na na
La la na na, la la la la la na na na na na,

Adeta bir çocuk gibi kulaklarımı kapatıyorum
Sözlerin birşey ifade etmediğinde, ben la la la diyorum
Sen konuştuğun zaman sesi açıyorum
Çünkü kalbim bunu durduramazsa, engellemek için bir yol bulurum, derim ki

Adeta bir çocuk gibi kulaklarımı kapatıyorum
Sözlerin birşey ifade etmediğinde, ben la la la diyorum
Sen konuştuğun zaman sesi açıyorum
Çünkü kalbim bunu durduramazsa, engellemek için bir yol bulurum, derim ki
La la, la la la la la na na na na na
La la na na, la la la la la na na na na na
La la na na, la la la la la na na na na na
La la na na, la la la la la na na na na na
Bu Haberi Paylaşın :

+ Yorumlarınız + 12 Yorumlarınız

27 Temmuz 2013 14:05

gayet güzel olmuş dinledim şarkının anlamını örenmemde yardımcı oldun

Adsız
18 Ağustos 2013 13:14

Çeviride hatalar var.

Adsız
19 Ağustos 2013 03:31

düzgününü yaz o zaman

22 Ağustos 2013 03:10

aynen

Adsız
29 Ağustos 2013 05:46

Sesi aciyorummu kisiyirummu

Adsız
1 Eylül 2013 08:14

Bence çok güzel

Adsız
12 Eylül 2013 09:02

Illuminati yi anlatıyor... lutfen şarkının klibini dikkatli izleyin ve çocuğun montundaki göz sembolüne bakın. Zaten klibin son bölümünde açıkça anlaşılıyor

Adsız
26 Eylül 2013 04:13

eve illuminati

10 Ekim 2013 07:26

illu ya karşı çıkıyor bu klipte büyük iht

Adsız
15 Ekim 2013 01:33

montda göz yokki

25 Ekim 2013 22:42

Silver lining umut ışığı demek.gumus astar ne ya (:

Adsız
4 Şubat 2014 14:59

Otel ismi bile var bunda çok acayip bir klip HOTEL CABANA

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Nette Buldum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger