Cory Monteith Kimdir? Cory Monteith Nasıl ve Neden Öldü

Cory Monteith (d. 11 Mayıs 1982; Calgary, Alberta, Kanada - ö. 14 Temmuz 2013) Kanadalı oyuncu ve şarkıcı. En çok Glee dizisinde oynadığı Finn Hudson rolü ile bilinir.

İşte ünlülerin Cory Monteith'in ölümü için söyledikleri..

Aylin Bayramoğlu: (Gleek Proje): Cory Monteith'e en derinden üzüldüm. Ne harika bir ruh ve ne iyi bir insan. Huzur içinde yatsın. Dualarım ona ve onu sevenlere. Ne trajik.



Katy Perry: Huzur içinde yat Cory. Kalbim  ailesi ve sevdikleriyle. Dualarımız seninle.



Nick Jonas: Cory Monteith ile ilgili haberleri duymak çok üzücü. Ailesi ve arkadaşları için dua ediyorum.

Taylor Swift: "Nutkum tutuldu. Hem de olabilecek en kötü sebeple."

Kim Kardashian: "Cory Monteith'ın öldüğünü yeni duydum. Çok üzgünüm. Dualar ailesine gelsin. Lea için de dua edin! Şu an onların hissettiklerini anlatmaya kelimeler yetmez."

Rihanna: "Cory Monteith, belki ruhun huzura kavuşmuştur ve belki de meleklerle uçuyorsundur... Yürek parçalayıcı, dualarım onu seven herkesle!"

Ian Somerhalder: Bu gerçekten mutsuz bir gün - mükemmel yetenekli genç adam gitti. Cory'nin ailesi, arkadaşları için çok üzgünüm. Güzel bir insandı. Gerçekten

Zooey Deschanel: "Bu @CoryMonteith hakkında üzücü bir haber - çok yetenekli genç bir adamın kesinlikle trajik kaybı."

Jamie Bell: "Cory hakkındaki haberleri duyunca üzüldüm. Umarım doğru değildir."

Kaley Cuoco: "Lütfen bana bunun doğru olmadığını söyleyin... #CoryMonteith fazla söze gerek yok. Düşüncelerim ailesiyle. Bu berbat. Konuşamıyorum."

Sophia Bush: "Birkaç hafta önce onu NY'da gördüm, çok mutlu görünüyordu. yürek parçalayıcı... #corymonteith"

Nina Dobrev: "İçim dışıma çıktı. Haberleri duyduğuma inanılmaz üzüldüm, kalbim Cory'nin ailesinin ve arkadaşlarının yanında. Onları rahat bırakarak kederlerine saygı gösterelim."

Kevin Zegers: "Hiç bu kadar yakın bir arkadaşı kaybetmemiştim. Bir hata yapmışım gibi hissettiriyor."

Chloe Moretz: "Cory Monteith hakkındaki haberleri az önce duydum... Huzur içinde yat, ona yakın olan herkese ve kaybından etkilenen herkese dua ediyorum."

Olivia Munn: "Cory Monteith'ın trajik ölümüne şok oldum ve üzüldüm. Tüm sevgim ailesi, arkadaşları ve kız arkadaşına. #TooSoon"

Ellen Page: "Cory Monteith hakkındaki haberleri duyunca yüreğim parçalandı... en derin başsağlığı dileklerim arkadaşlarına ve ailesine."

Julianne Hough: "Tanıştığım en kibar insanlardan biri! Üzüntüm Cory'nin ailesi ve onu sevenler için... Cory hep özlenecek ve sonsuza kadar sevileceksin!"

Eric Stonestreet: “Huzur içinde yat Cory Monteith. Düşüncelerim ve dualarım seninle ve seni sevenlerle."

Jaimie Alexander: “Huzur içinde yat Cory Monteith. Güzel adam... Çok çabuk uzaklara gittin. Huzur seninle olsun arkadaşım."

Lucy Hale: Vücudumun her bir parçası Cory, ailesi ve arkadaşları için dua ediyor. Tanrı hepsini kutsasın. Yüreğim parçalandı.

One Direction’dan Niall Horan: “Huzur içinde yat Cory! Kendisiyle özel olarak tanışmadım! Birkaç davette karşılaştık! İnanılmaz iyi bir adam! Düşüncelerim ve dualarım ailesi ve arkadaşlarıyla! X!"

Kelly Osbourne: Düşüncelerim, sevgim, dualarım arkadaşaları ve ailesi için. Huzur içinde uyu.

Kat Dennings: “Hala haberlere tam olarak inanamıyorum. Trajik, genç, umut verici, yetenekli bir adamın tarajik kaybı. Cory Monteith, huzur içinde yat”

Beth Behrs: “Şoktayım. Cory hakkındaki haberleri duyunca yüreğim parçalandı. Kalbim arkadaşları ve ailesiyle."

Jaime King: “#CoryMonteith kelimeler yetersiz. Umarım huzuru bulmuşsundur. Düşüncelerim ve dualarım ailesi ve arkadaşlarıyla.”

Rumer Willis: “Cory Monteith hakkında duyduklarımdan gerçekten büyük üzüntü duyuyorum. Ne yetenekli ve iyi bir çocuktu. Dualarım ailesi ve onu sevenler için.”

Jayson Blair: “Cory Monteith için çok üzgünüm. Pek çok genç insan bu dünyadan çok çabuk ayrılıyor. Kalbim ailesi ve arkadaşları için gelsin. Huzur içinde yat.”

Ariana Grande: “#RIPCoryMonteith şok edici ve yürek parçalayıcı. Dualar, başsağlığı dilekleri ve sevgi.”

Jessica Lowndes: “Kesinlikle yürek parçalayıcı. Şoktayım :( #RipCoryMonteith Tüm düşüncelerim  ve dualarım arkadaşları, ailesi ve onu sevenlerle.”

Shenae Grimes: “Huzur içinde yat Cory Monteith… En içten başsağlığı dileklerim onu seven herkese.”

Josh Beech: “Huzur içinde yat Cory. Gökyüzünde başka bir parlak yıldız. Düşüncelerim ailesi, arkadaşları ve hayranlarıyla."

Teresa Palmer: “Tanrım Cory Monteith'ın ölümüne inanılmaz derecede üzgünüm. Tamamen şoktayım. Dualarım onu seven herkese.”

Katharine McPhee: “Aman tanrım. Bu güzel adamla tanıştım. Huzur içinde yat.”

Matt Lanter: “Üzücü haberler... Şok edici ve inanılmaz üzücü. #Cory"

Alan Ritchson: “Daha yeni alışıyorum ve inanılmaz üzgünüm. Huzur içinde yat Cory Monteith”

Scott Porter: “Cory Monteith’ın ölümü beni çok içten sarstı. Çok genç. Düşüncelerim ve dualarım ailesi ve arkadaşlarıyla.”

Claudia Lee: "Vay canına... Nutkum tutuldu. Düşüncelerim ve dualarım Cory'nin ailesine ve arkadaşlarına gelsin. Huzur içinde yatsın”

Lance Bass: “Cory Monteith hakkındaki haberleri duyunca harap oldum – ne inanılmaz bir adamdı – düşüncelerim ailesi ve arkadaşlarıyla.”

Nash Overstreet: “Cory Monteith hakkında bunları duymanın ne kadar berbat üzücü olduğunu anlatamam. Tanıdığım en iyi, en kibar insanlardan. O ve ailesi için dua edin”

Mario Lopez: “Huzur içinde yat Cory Montieth… Ne iyi bir çocuktu, ne mütevazi. İnanılmaz üzüldüm..."

Joel McHale: “Çok çabuk gitti. İyi kalpli bir adam.”

Jean-Luc Bilodeau: “Sonsuza kadar genç. Huzur içinde yat Cory. Monteith ailesi için tüm iyi dileklerimle.”

Debby Ryan: “Huzur içinde yat Cory Monteith. ): Çok genç. Ona yakın olanlar için dua ediyorum.”

Joey King: “Çok üzüldüm, onu seviyorum. Bunun gerçek olduğuna inanamıyorum. Dünya çok özel bir insanı kaybetti. Kalbim ailesiyle #RIPCoryMonteith”

Matt Dallas: “Cory hakkında çok üzüldüm. En tatlı, en eğlenceli adamlardan biri. Her zaman bir insanı güldürme yeteneğini hatırlayacağım.”

Nick Zano: “TÜM anılarımız çok değerli ve onlar da "eski" olabilir, daha iyi yaşa, daha zekice ve şimdiki an için gerçek takdirlerini göstermekten korkma. Üzücü gün.#RipCoryMonteith”

Dania Ramirez: “#RipCoryMonteithI Umarım bunun uyuşturucuyla bir alakası yoktur... Hayat bir hediye. Onu hak edelim lütfen! #BeSafe Onu tanıyanlara başsağlığı diliyorum.”

Christina Perri: “Cory Monteith'ın ölüm haberleriyle uyandım. Kalbim tamamen kırıldı. Tüm sevgimi ve dualarım ailesine ve onu sevenlere gönderiyorum.”

Simon Curtis: “Aman tanrım Cory Monteith. Bu çok şok edici ve çok, çok üzücü. Aman tanrım.”

Katherine McNamara: “Düşüncelerim ve dualarım #CoryMonteith'ın arkadaşları ve ailesiyle.”

Melissa Ordway: “Cory Monteith'ın vefatını duymak, üzüntünün ve kalbimin kırlımasının ötesinde. Düşüncelerim ve dualarım arkadaşları ve ailesiyle. Çok üzgünüm.”

Johnny Weir: “Tüm Hollywood'daki en kibar insanlardan biri, Huzur içinde yat Cory. Tüm o içtenliğinle, birçok insanın kendine inanmasını sağladın.”

Neil Patrick Harris: Cory Monteith'ın vefatını okuduğuma çok üzüldüm. Ne yazık. O güzel, nazik ve yetenekli bir adamdı ve özlenecek.


Ricky Martin: Haberleri yeni duydum. Çok acıklı. Kalbim ailesi ve arkadaşlarıyla, özellikle Lea Michelle'le. Huzur içinde yat Cory.

Kaynak; Teen Magazin
Load disqus comments

0 Yorumlarınız