2013 İl Planlama Uzman Yardımcısı Alımı Detayları, Başvuru Formu Doldur


2013 Yılı İl Planlama Uzman Yardımcısı Giriş (Sözlü) Sınav İlanı
Bakanlığımız bünyesinde boş bulunan İl Planlama Uzman Yardımcısı kadrolarına (KPSSP31) puanı 70 ve üzeri olanlar arasından Giriş(Sözlü) Sınavı ile personel alınmasına 28/12/2012 tarihli Bakan Onayı ile karar verilmiştir.

T.C.
İÇİŞLERİ
BAKANLIĞI
GİRİŞ
(SÖZLÜ) SINAV DUYURUSU
İçişleri Bakanlığı taşra
teşkilatında Genel İdare Hizmetleri Sınıfından boş bulunan 50 adet İl Planlama
Uzman Yardımcısı kadrolarına Giriş (Sözlü) Sınavı ile personel alınacaktır.

BAŞVURU
ŞARTLARI

1-657 Sayılı Devlet Memurları
Kanunu’nun 48 inci maddesinin (A) fıkrasında sayılan şartları taşımak,

2- Ekonomi,
Maliye, Hukuk, İdari Bilimler, İşletme ve İstatistik alanlarında dört yıl
süreli fakülte veya yüksekokullardan veya bunlara denkliği Yükseköğretim Kurulu
tarafından kabul edilen yurt dışındaki en az dört yıl süreli fakültelerden
mezun olmak,

3-Giriş (Sözlü) Sınavın yapıldığı tarihte 35 yaşını
doldurmamış olmak (06/06/1978 tarihinden sonra doğanlar),
4-ÖSYM tarafından 09-10 Temmuz 2011
veya 07-08 Temmuz 2012 tarihlerinde yapılan “Kamu Personel Seçme Sınavı KPSSP31”
bölümünde en az 70 ve üzerinde KPSS puanı almış olmak kaydıyla başvuruda
bulunanlardan en yüksek puanlı 200 kişi içerisinde bulunmak (200 üncü aday ile
aynı puana sahip diğer adaylar da giriş sınavına alınır).


SINAV
BAŞVURU ŞEKLİ VE YERİ


1- Adaylar; “turkiye.gov.tr” adresi üzerinden e-Devlet şifre numarası
ile Bakanlığımızın (www.icisleri.gov.tr) adresli
internet sitesinde yer alan “2013 yılı İl Planlama Uzman Yardımcılığı Giriş
(Sözlü) Sınavı İş Talep Formunu” elektronik ortamda doldurarak, 15-19 Nisan
2013 tarihleri arasında elektronik ortamda müracaat edeceklerdir.

2- Başvurular
“turkiye.gov.tr” adresi üzerinden yapılacağından, adayların “turkiye.gov.tr”
hesabının bulunması gerekmektedir. Söz konusu hesabın kullanılabilmesi için,
adayların e-Devlet şifresi almaları gerekmektedir. Adaylar, e-Devlet şifresini
içeren zarfı, PTT Merkez Müdürlüklerinden, şahsen başvuru ile üzerinde T.C.
Kimlik numarasının bulunduğu kimliğini ibraz ederek temin edebilirler.

3-
Adaylar, İş Talep formunu doldurup, “Başvuru Formunu Onayla” işlemini yapıncaya
kadar müracaat süresi içerisinde İş talep Formu üzerinde değişiklik yapabileceklerdir.

4- “Başvuru
Formunu Onayla” işlemini yapıp, “Yazdır” butonuna basarak İş Talep Formunun çıktısını
aldıktan sonra hatalı giriş yaptığını fark eden adaylar; “Hatalı Kayıt
Bildirim” dilekçesi ile Personel Genel Müdürlüğü İşlemler Şube Müdürlüğüne faks
yoluyla (Faks: 0 312 425 61 30, Tel: 0 312 422 41 60-61-63-64-65) müracaat
ederek, mevcut kayıtlarına yeniden giriş yapabilmek için, güncellenebilir
duruma getirilmesini 19 Nisan 2013 Cuma günü saat 16:00’a kadar talep
edebilecektir.

5-
İlgili sınav bürosunca, hatalı giriş nedeniyle yeniden giriş yapmak isteyen
adaylara, 19 Nisan 2013 Cuma günü saat 17:30’a kadar elektronik başvuru formuna
yeniden giriş yapabilme imkanı verilecektir. Sistemden müracaatlar aynı gün
saat 17:30 itibari ile sona erecektir.

6- Müracaatlar tamamlandıktan sonra
adayların İş Talep Formundaki beyanları kontrol edilecektir.

7- KPSSP31
başarı puan sıralamasına göre kesin olmayan değerlendirme sonuç listesi 22 Nisan
2013 tarihinde Bakanlığımız (www.icisleri.gov.tr)
adresli internet sitesinde ilan edilerek duyurulacaktır.

8- KPSSP31
başarı puan sıralamasına göre ilan edilen kesin olmayan değerlendirme sonuç
listesine itirazlar 24 Nisan 2013 tarihinde ilgili sınav kuruluna yazılı
olarak, itirazda bulunulan hususun belgelendirilmesi şartı ile kabul
edilecektir. 24 Nisan 2013 tarihinden sonra Bakanlığımız evrak kaydına veya
faksına iletilen itiraz dilekçeleri işleme alınmayacaktır.

9- Sınav
kurulunca itiraz üzerine yeniden yapılan inceleme sonucu, ilgili adaya yazılı
olarak bildirilecektir. İtiraz üzerine sınav kurulunca verilecek kararlar
kesindir.

10- KPSSP31
başarı puan sıralamasına göre ilan edilen boş kadro sayısının dört katı(200) adaya
ait kesin sonuç listesi, 26 Nisan 2013 tarihinde Bakanlığımız (www.icisleri.gov.tr) adresli internet sitesinde ilan
edilerek duyurulacaktır.

11- Adaylar, Bakanlığımız (www.icisleri.gov.tr) internet sitesinde ilan
edilerek istenilecek diğer belgeler ile birlikte İş Talep Formunun çıktısını
imzalayıp, resim yapıştırılmış olarak 06-10 Mayıs 2013 tarihleri
arasında ilgili sınav bürosuna elden teslim edeceklerdir. İstenilen belgeleri
süresi içerisinde ilgili sınav bürosuna teslim etmeyen adaylar Giriş (Sözlü) Sınavına
alınmayacak olup, bu adaylar herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.

12- Giriş
(Sözlü) Sınavına katılmaya hak kazanan adaylardan istenilen evrakları 06-10
Mayıs 2013 tarihleri arasında teslim eden adaylar Giriş (Sözlü) Sınavına
alınacaktır. Bu adaylara, Giriş (
Sözlü) Sınavının günü, saati ve yeri
Bakanlığımız www.icisleri.gov.tr
adresli internet sitesinde 20 Mayıs
2013 tarihinden itibaren ilan edilerek duyurulacaktır. Ayrıca, sözlü
sınava alınacak adayların İş Talep Formunda belirttikleri yazışma adreslerine de
tebligat yapılarak bildirilecektir.

13-
Gerçeğe aykırı beyanda bulunanlar İl Planlama Uzman Yardımcılığı Giriş (Sözlü)
Sınavını kazanmış olsalar dahi sınavları geçersiz sayılarak atamaları
yapılmayacak, ataması yapılmış olanların ise atamaları iptal edilecektir. Bu
adaylar hakkında, 5237 sayılı Türk Ceza Kanununun ilgili hükümleri uygulanmak
üzere Cumhuriyet Başsavcılığına suç duyurusunda bulunulacaktır.

14-
Müracaatlar; elektronik ortamdaki iş talep formu ile alınacağından, posta ile
veya bizzat müracaatlar kabul edilmeyecektir.

SINAVIN ŞEKLİ VE KONULARI

Giriş Sınavı; Ekonomi, Maliye,
İstatistik, Hukuk, İdari Bilimler, Türkçe, İnkılap Tarihi ve Yabancı dil
konularında sözlü olarak tek aşamada yapılacaktır.


GİRİŞ (SÖZLÜ)
SINAV SONUÇLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ


Giriş (Sözlü) Sınavda adaylara,
sınav kurulu başkan ve üyelerinin her biri tarafından ayrı ayrı 100 üzerinden
puan verilir. Verilen bu puanların aritmetik ortalaması sözlü sınav notunu
teşkil eder. Giriş (Sözlü) Sınavda başarılı olabilmek için alınan notun 70’den
aşağı olmaması gerekir. Sınav kurulu tarafından, adaylar en yüksek puandan
başlamak üzere sıralanarak, Giriş (Sözlü) Sınav kesin başarı listesi
oluşturulur. 70 ve üzeri puan alan adaylar arasından, kesin başarı puan
sıralaması, kadro durumu ve ihtiyaca göre asil ve yeteri kadar yedek liste
düzenlenecektir.


Asil olarak Giriş (Sözlü) Sınavı kazanan adayların atamaları,
adayların tercihleri ve başarı sırası esas alınarak Bakanlıkça yapılacaktır.


GİRİŞ (SÖZLÜ) SINAV SONUÇLARININ
DUYURULMASI


Giriş (Sözlü) Sınavını kazananlar,
başarı puanı en yüksek olan adaydan başlanmak suretiyle ilanda yer alan boş
kadro sayısı kadar asil ve yeteri kadar yedek olmak üzere açıklanır. Başarılı
olan adayların listesi, sınav kurulunca Bakanlığın www.icisleri.gov.tr adresli
internet sitesinde ve Bakanlığımızın doğu ve batı kapılarında bulunan ilan
panolarında asılarak duyurulacaktır.

PERSONEL
GENEL MÜDÜRLÜĞÜ

Load disqus comments

0 Yorumlarınız