2013 Chris Brown Röportajı


Chris-Brown
Chris Brown çok nadir röportajlara çıkıyor. Yine o nadirlerden biri gerçekleşti. Müzik kariyerinde olan bitenden bahseden Chris özetlemek gerekirse şunlardan bahsetti:
İlk olarak Breezy'nin planlarına göre adı "X" olan yeni albümünün ilk şarkısı ve video klibi Fine China olucak. Zamanı geldiğinde Müzikbuldum.com'dan izleyebiliceksiniz :) 6. Albümü için olan bu şarkı Nisan ayının başında çıkıcakmış ama şaka olarak değil...
Kendisine neden "X" adlı bir albüm ismi kullandığını sorduklarında kendisinin ülkücü olduğundan şüphe ettim.. Devlet Bahçeli'den çok etkilenmiş :D X alfabenin 24. harfidir bu yüzden ve ben albüm çıktığında 24. yaşımda olucam. Ayrıca X roma rakamı olarak 10 demek. Doğum günüm 5.5.1987.. 5+5=10 olduğu için böyle oldu... Gerçekten mi Chriiiiiiiiiis :D
Çok enteresan başka biz açıklamada Rihanna ile olan ilişkisiyle geldi Tabi muhabirin sorularının üzerine gelişti dialog. Tekrar birlikteliği birçok insanı tiksindirdiğini söyleyen muhabir Ryan Seacrest bunun sebebinin kendisinin 2009 yılında Grammy Ödüllerine saatler kala Rihanna'yı dayak manyağı yapması olduğu bariz. Bu olaylardan pişmanlık duyuyormuş ve keşke yaşamasaydım bunları şeklinde dile geldi..

Kaynak; http://muzikbuldum.com/manset/chris-brown-roportaji-ve-yeni-albumu-x-hakkinda
Load disqus comments

0 Yorumlarınız