O Ses Türkiye Barış Akarsu'nun Annesi Neden Ağladı?


"O kadını ağlattığına değdi mi?"
Acun Ilıcalı'nın hazırladığı, Hülya Avşar, Mustafa Sandal, Murat Boz ve Hadise'nin jüri üyeliği yaptığı yarışma programı "O Ses Türkiye"de ekrana gelen bu görüntüler twitter'da büyük tepki topladı.


Yarışmanın önceki bölümünde 2007 yılında geçirdiği trafik kazasında hayatını kaybeden Barış Akarsu'nun annesi Hatice Akarsu, oğluna benzerliğiyle adından söz ettiren yarışmacı Onur Uğuş'u izledi.


Duygusal anların yaşında gecede Akarsu, "Ben yarışmaları seyredemiyordum. Kızım bir gün...

'Anne Star'da bir yarışma var. Yarışmacılardan birisi abime benziyor' dedi.Sonra dayanamadım buraya geldim. Çok mutlu oldum. Ben gerçekten Onur'da oğlumu yaşadım" diyerek hem anne Akarsu hem de yarışmacı Onur Uğuş, gözyaşlarına boğuldu.

Twitter'da ise Acun Ilıcalı'nın programa Barış Akarsu'nun annesini getirtmesi eleştirildi. Twitter'da Ilıcalı'nın reyting için Hatice Akarsu'yu ağlattığı yazıldı.
Load disqus comments

0 Yorumlarınız