Umut Akyürek Kimdir? Hayatı, Fotoğrafları


Angelina Jolie’ye benzerliğiyle dikkat çeken Türk sanat müziği şarkıcısı Umut Akyürek, eşi Oktay Ertuğrul ile objektiflere takıldı.

Akyürek, "Angelina Jolie'ye benzemek için hiçbir çaba harcamadım. İnsanlarda çok benzetiyor ben de benzediğime inanıyorum. Bana gurur veren bir durum, keyfini çıkartıyorum”dedi.





trt sanatçısı.türk sanat müziğinin eğitimli,bilgili başarılı ve değerli seslerindendir.trt üslübunu hiç bozmadı.ankara doğumludur. aslen sakarya’ lıdır. i̇lk ve ortaöğrenimini sakarya’ da tamamladı. i̇lk musiki çalışmalarına 1989 yılında erol sayan yönetimindeki i̇zmit musiki derneği’ nde başladı. 1990 yılında t.r.t’ nin amatör ses yarışmasında 3. oldu. 1991 yılında i̇stanbul teknik üniversitesi türk müziği devlet konservatuarı ses bölümüne girdi


Load disqus comments

0 Yorumlarınız