Miley Cyrus Cosmopolitan Röportajı Türkçe


COSMOPOLİTAN:Eğer hayatınızdaki parçalarını sıralamak gerekirse aşk, aile, müzik, oyunculuk olarak senin için bu sıralama nasıl?
MILEY CYRUS: İlk sırada sırada Liam ile olan ilişkim. Ben en çok bu konuda kendimi güvende hissediyorum çünkü yeni albümünün kayıtları arkasında yanıltıcılıklar var. Şu vakte kadar çıkartabilirdim ama kötü film senaryoları etrafta dolaşıyor, nolardan nefret dolu şeyler de alabilirdim.
COSMOPOLİTAN: Ama bununla gurur duyuyor gibi görünüyorsun?
MILEY CYRUS: Kesinlikle. Bu da ikinci şey. Disney iken böyle bir şansım olmuyordu. Sürekli bana "İki ay içerisinde TV şovunu için desteklemelisin...Bilirsin işte kayıtların bitmiş olması gerek. Eğer bitirirsen TV şovunu da, filmini de, Hannah Montana kayıtlarını da güvene alırsın." Kısacası hem iki insanın kariyerini omuzlarımda taşıyordum hem de kendi önceliklerimi belirlemeye çalışıyordum. Şimdi ise yepyeni bir sanatçının ilk izlenimi için uğraşıyorum gibi. Bu iki yıl içerisinde gerçek hayatımda yaptığım en güzel şey. Çünkü insanlar beni artık TV şovumdaki ben sanmıyor.
COSMOPOLİTAN:Özel hayatınızdan fotoğrafların çekilmesi, Hannah Montana imajınızdan çok farklı görültüler sundu.
MILEY CYRUS: Kariyemizde meydana gelmiş kötü şeylerden bazıları, sızdırılmış şeyler oldu ama aslında benim için en iyi olanıydı. Çünkü show içerisindeykende insanlar büyüdüğümü biliyorlardı. Hiçbir zaman yapmacık davranmadım. Disney'in gülümseyen prenseslerinden birini oynamadım ve zor zamanlar geçirdiğimde  asla "Ben gerçekten bu şekilde biri değilim" demedim.
COSMOPOLİTAN: Siz bu albümünüzde üzerinde birçok beklenmedik isimlerler işbirliği yaptınız. Güvenle söyleyebiliriz yeni müzikler mi var ?
MILEY CYRUS: Mary J. Blige ile şarkı yazdım ve  Tyler the Creator'da bunu duydu ve bana" Bu şarkıya saplandım. Eğer bu şarkıyı albümü koymaya bana söz verirsen şarkına misafir olurum" dedi. Ve o şarkıyı öldürdü! Ben hip-hop albümümü yapmak istememiştim. Ne Nicki Minaj ne de Rihanna olmaya çalışmıyorum. Böyle bir hava içerisinde değilim. Çoçukken abim bana Nelly Cd'lerini gizlice aşırır getirirdi. Babam bana Dolly (Parton) ve Johnny (Cash) dinletirdi. Ama annemde ise tam bir metal kafası var. Yani bu albümüm tüm bunların karışımı olacak.

COSMOPOLİTAN: Birçok müzisyenin aksine rekabetinizi kutluyoruz.
MILEY CYRUS: Katy Perry ile beş yıldır arkadaşız ve ben iş hayatımızın arkadaşılığımızı etkilemesine asla izin vermeyeceğim. Eğer Katy- Katy, Kesha-Kesha, Rihanna -Rihanna ve bende ben olarak kalmaya devam edersem herkes için bir yer var. Sorun insanların Gaga'ya bakıp " Oh, çalışırken "Bende böyle olacağım " demesi.
COSMOPOLİTAN: Kimleri dinliyorsun?
MILEY CYRUS: Frank Oceans'in albümü çok iyi. O çıktı ve gay olduğunu söyledi çünkü bu hala insanların kariyerini etkiliyor. Eğer öyle olmadığını düşünüyorsanızda kesinlikle etkiliyor ama o bunu umursamadı. Bence bunu itiraf etmesi onu daha da büyük yaptığını düşünüyorum.
COSMOPOLİTAN: Birazda Liam'den bahsedelim. Hala ona baktığınızda çarpıldığınız anlar oluyor mu?
MILEY CYRUS:  Evet, her zaman! Ona tam anlamıyla "Aman Tanrım, çok seksi" der gibi bakıyorum. Geçen gün havuzun ısıtıcısı ve buharlaştırıcısını açtım ve o yürüdü üzerini çıkarıp havuza atladı. Sanki bayılacakmış gibi oldum. "Hayatımın en seksi adamı buhar havuzunun içindeydi.Görüntüsü Playgirl çekimini anımsatıyordu. Ben bu fotoğrafını çektim ve telefonumun arkaplanına koydum. En iyi arkadşaım telefonumu görünce " O kim" diye sordu. Bende "O seksi adam benim kocam" dedim.


Kaynak; Teen-MGZ
Load disqus comments

0 Yorumlarınız