Jennifer Lopez ft. Flo Rida - Goin In [ Türkçe Çeviri ]


Bu gece,sanki istediğimiz her şeyi yapabiliriz gibi hissediyorum,oh,
Bu gece,sanki hayatımın en iyi gecesini yaşıyorum,
Harekete geçiyorum ben!,Harekete geçiyorum ben!, Harekete geçiyorum ben,
Harekete geçiyorum ben!,Harekete geçiyorum ben!, içeri içeri içeri içeri.

Kaldırın elleri yukarı!
Jennifer Lopez - Goin' in
Gitme vakti geldi, butonuma basın, evet, uçuruyum şunu el bombası ile,
Tanrım, bu gece orangutana dönüşüp keçileri kaçıracağız,
Hayır, bu gece bizi durduran hiç bir şey yok,
Deliliğim üstümde,deliliği üstünde,deliliğimiz üstümüzde,
Mükemmeliz.

Bu gece, sanki istediğimiz her şeyi yapabiliriz gibi hissediyorum, oh,
Bu gece, sanki hayatımın en iyi gecesini yaşıyorum,
Harekete geçiyorum ben!, Harekete geçiyorum ben!, Harekete geçiyorum ben,
Harekete geçiyorum ben!, Harekete geçiyorum ben!, içeri içeri içeri içeri,

Kaldırın elleri yukarı!

Dik kafana şunları,
Ağrını azaltacaklar,
En iyisi çözüm bu,
Sanki bir milyon insanız burda,
Yak bir sigara,
Hiç bir şey umrumuzda değil,
Bir milyar insan gibi.

Hayır, bu gece bizi durduran hiç bir şey yok,
Deliliğim üstümde,deliliği üstünde,deliliğimiz üstümüzde,
Mükemmeliz.

Bu gece, sanki istediğimiz her şeyi yapabiliriz gibi hissediyorum, oh,
Bu gece, sanki hayatımın en iyi gecesini yaşıyorum,
Harekete geçiyorum ben!, Harekete geçiyorum ben!, Harekete geçiyorum ben,
Harekete geçiyorum ben!, Harekete geçiyorum ben!, içeri içeri içeri içeri.


Elleri kaldırın yukarı,
Kimse kıpırdamasın, sarhoş olmasın,
Bir sonraki içki benden,
Ateşli hırçın bir kıza aşık oldum,
Henüz iyice bağırmadın gel buraya,
Memur hanım görevde, J.Lo derler ona,
Hapishaneye kapat beni senin mahkumun olmak istiyorum,
Hücreye kapat beni gerçekten bağırman gerekiyorsa,
Hücreye kapatıp ücretsiz ara Flo Rida'yı,
Kaldırın ellerinizi havaya,
Biri söylesin şunlara kulüp benim evim,
Bu güzel *** istiyor sen babanı çağırırken,
Bunları iyice bağırtmalıyım,aynı "Oprah" gibi,
Eğer konu ego ise, dört tane aslan bende,
Dj bile "Puerto rica'yu temsil etmek istiyor,
Şarkı sürekli tekrar ediyor, sanki plak çaların iğnesi kırılmış,
Ne söylüyorsa kulağınızı açıp dinleyin onu.

Bu gece,sanki, bu gece, sanki, hayatımın en iyi gecesini yaşıyorum,
Harekete geçiyorum ben!, Harekete geçiyorum ben!, Harekete geçiyorum ben.
Load disqus comments

0 Yorumlarınız