Harry Styles'ın İkizi Jacob Shelton Kimdir? Fotoğrafları


One Direction üyesi olan Harry Styles'in benzeri ortaya çıktı. Cuma günü (25 Ocak) İngiltere'de ITV kanalında yayınlanan Daybreak programına katılan Jacob Skelton isimli 15 yaşındaki genç Harry Styles'e benzeliği ile şaşkınlığa uğrattı. Saçlarından tutun giyiminden kuşamından herşeyi ile Harry Styles'e benzeyen Shelton kendisini görenlerinin onunla fotoğraf çektirdiklerini ve şu sıralar evlenme teklifi aldığını söyledi. Shelton:
"İnsanlar her zaman sokak'ta beni gördüklerinde twitter'a koymak için fotoğraf çekilmek istiyor. Birçok kişiden evlilik teklifleri alıyorum" dedi.
"Okula gitmeden önce arkadaşlarım sertçe eleştiriyordum. Televizyonda One Direction'ın vardı. Arkadaşımın annesi önce One Direciton'a baktı sonra bana baktı ve Harry'e benzediğimi söyledi."
"The Sun gazetesinin manşetinde olduğuma inanamıyorum. Herkes bugün beni okulda Harry diye çağırıyordu." dedi.

Load disqus comments

0 Yorumlarınız