“Innocence of Muslims” (Müslümanların Masumiyeti) Filmi - Fragman - Video İzle

602Yorumlarınız

Arkadaşlar Videoyu Sildim. Çok Düşündüm Bu Videoyu İzletmeninde Yalnış Olduğunu anladım.... Üzgünüm


Müslümanların masumiyeti filmi gösterime girdikten kısa süre sonra büyük olaylar çıktı. Gelen yoğun tepkiler kısa sürede provakasyona dönüşürken Abd'nin Libya büyükelçiliğine saldırı düzenlendi. Saldırıda Abd'nin Libya Büyükelçisi yaşamını yitirdi...

“Innocence of Muslims” (Müslümanların masumiyeti) isimli filminde İslama hakaret ettiği savunulan İsrailli film yapımcısı Sam Bacile, olayların ardından Kaliforniya'daki evini terk etti.


İslam’ı ‘kanser’ olarak tanımlayarak tepki çeken Bacile'nin nerede olduğu bilinmiyor.p

"BU FİLM YASAKLANSIN"

Mısır’daki Hürriyet ve Adalet Partisi (HAP), Amerika’da yaşayan Kıptiler tarafından çekilen ve Peygambere hakaret içeren filmin yapımcılarının yargılanması talebinde bulundu.

HAP’ın resmi sitesinde yayınlanan açıklamada, ”Bu film ahlaki ve dini değerlere uygun değil. Bu haliyle ifade özgürlüğüne vurulmuş büyük bir darbe ve aynı zamanda mukaddesata ve insan hakları evrensel beyannamelerine karşı işlenmiş açık bir ihlaldir” denildi.

Açıklamada, filmin ırkçılık suçu teşkil ettiği ve Müslümanlarla Hristiyanlar arasında fitne tohumu ekme amacına yönelik olduğu vurgulanarak, oluşturulmaya çalışılan çatışma ortamına karşın Müslümanı ve Kıptisi ile Mısır halkının her zaman tek vücut olarak hareket ettiği ifade edildi.

Açıklamada ayrıca Ezher ve Kıpti Kilisesi din adamları da bu gibi faaliyetlerin tekrarlanmasını önlenmek için adım atmaya çağrıldı.

Yaklaşık 3 bin Mısırlı dün Kahire’deki Amerikan Büyükelçiliği önünde filmin yayınlanmasına tepki olarak gösteri düzenlemişti.


Bu Haberi Paylaşın :

+ Yorumlarınız + 602 Yorumlarınız

Adsız
12 Eylül 2012 08:17

Şu fragmanı izlediğime utandım şerefsiz bunlar başka bir şey demiyorum.

12 Eylül 2012 11:45

gayet sağlam bir başyapıt islam yeryüzünün en lanet inançlarından başı çekenidir ne bekliyordunuz israilden gelip kurana inanmalarınımı !!! helal olsun demiyorum ama israil bence bu islamın dışlanma politikası yönünde çok haklı.. tavrını beğendim :))) vesselam

Adsız
12 Eylül 2012 12:34

ALLAH belanızı versin haydar seninde

Adsız
12 Eylül 2012 13:30

mezara kadar yapin bakyim neyapacaksiniz.

Adsız
12 Eylül 2012 13:31

allah belalarını versin yandaşlarının da

Adsız
12 Eylül 2012 13:57

Bu ne be 5 milyon dolar almış bir çöle gidememişler mi bari gerizekalılar !! İzliycek komedi filmi kalmamıştı artık bunu izlerimm . Bunlara da kıymetlimle gülerimmmm !!!!

Adsız
12 Eylül 2012 14:08

Haydar senin Ananı sikerim

Adsız
12 Eylül 2012 14:32

haydar sen bir piçsin senin ananı senin karakterini sikiyin şerefsiz köpek

Adsız
12 Eylül 2012 14:34

haydar senin ananı eşşek siksin.

Adsız
12 Eylül 2012 14:51

mal piçççç haydar sana iltifat ettim ha

12 Eylül 2012 15:08

Her yapan kendine yapar oda kendine etmiştir .
Bazı insanar çakmakla oynar ama bilmezki o çakmak kos koca bir ormani yakar ..
Belkide o bu filmle bilmedende olsa kendini yakmıştır

Adsız
12 Eylül 2012 15:25

bu ülke Müslüm GÜNDÜZ ve benzeri kişileri yetiştirip sonrada haber bültenlerine attığı sürece,onları izleyen yabancılar bilmedikleri islamiyeti bu tür filmlerle ve yine bizim ülkemizde var olan bi takım din simsarları bu tür hayat yaşadıklarından dolayı islamiyete hakaret olduğunu bile bile islamiyetten bi haber olan şerefsiz bir yaratık böyle bir senaryoyu yazmıştır.

12 Eylül 2012 18:13

fuck is movie..do not believe the film self-defamation of Islam, the Jew is the real enemy of islam

Adsız
12 Eylül 2012 19:30

Dümbük Haydarr

Adsız
12 Eylül 2012 22:16

çok güzel bir film islamın gerçekte ne olduğunu anlatıyor
İSLAM BİR KANSERDİR...!!!!!!

Adsız
12 Eylül 2012 22:19

hz muhammed sübyancıydı ... hz ayşe ile 9 yaşında cinsel ilişkiye girdiğini kuranda yazıyor ...

Adsız
12 Eylül 2012 22:20

cahil uyuz terörist müslümal !

Adsız
12 Eylül 2012 22:23

kardeşim bu islamın gerçek yüzü...
amerika sizi uyutuyor siz aslında müslüman değilsiniz gerçek müslümanlar kol bacak kafa kesen insanlığa düşmanlık ve nefret besleyen ilkel barbar yaratıklar.Siz ılımlı islam ı yaşıyorsunuz
gerçek islamı bilseydin sende öyle düşünürdün...Adamlar müzik dinleyenin kafasını kesiyor....Din adına insanlara zulüm ediyorlar !

Adsız
12 Eylül 2012 22:25

cahil müslümanlar hristiyanların kafasını keserse bunlara da katlansın !

Adsız
12 Eylül 2012 22:33

işte müslümanların hepsi böyle seviyesiz hoşgörüsüz farklılıklara tahammülsüz gerizekalılar...

Adsız
12 Eylül 2012 22:41

küfür eden kelle kesen müziği yasaklayan kadına kara çarşaf giydiren ilkel müslümanlar :)

Adsız
12 Eylül 2012 22:43

FULL İZLİYCEM GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL BİR FİLM :)

Adsız
12 Eylül 2012 22:47

EY YAHUDİLER VE ONLARIN UŞAKLARI AĞAÇLARIN ARKASINA SAKLANACAĞINIZ GÜN YAKINDIR,İNŞALLAH RABBİM NASİP EDERDE BİZDE SİZİ KOVALAYANLARDAN OLURUZ,BAŞKA BİRŞEY DEMİYORUM ÇÜNKÜ DEĞMEZ SİZİN İSLAH FALAN OLACAĞINIZ YOK....

Adsız
12 Eylül 2012 22:48

canabı allah kı yerı gogu yaradan bununda ardında bır kısmet vardır unutmayın kı allah bır felaketı verıyorsa bır azgınlıgı verıyorsa eger bır kurtulus yolu veya helak edecegı yolu bılır.allah herseye kaadir dır ben kı ulkemde gormedım kafa kesen 2 cıhat etmek ne demektır? bunu bıle bılmeyen ınsanlar var aramız da cihat hz.kur-an ı tum topluluga yaymak ogretmek benımsemektır bızın dınımızde zorlama yoktur.Ama şuda var farzlarımız sunnetlerımız var bunlar da zormala degıl muslumansan zaten kendılıgınden oluyor ve ejnebı alemıne seslenıyorum sesım yettıgınce Hıcc kendınızı yormayın tarıhe bır bakın fatıhsultan mehmed han neler yapmıs bırazda olsa onlardan örnek alın taabııı aramızdakı cahalet içinde olan ınsanlara da seslenıyorum sızlerı allah a havale edeyorum

Adsız
12 Eylül 2012 22:51

İstediğiniz kan döküldü kelle kesen müslümanlar !

din kardeşleriniz büyük elçiliğe saldırıp
sivasta yaptıkları gibi masum insanları yaktılar...
Mutlu oldunuz mu?
Din adına İnsan öldürerek Cennete bir adım daha yaklaştınız mı?

12 Eylül 2012 22:55

adsiz,
siz islamiyeti fen ve din yobazi insanlardan ogrenmissiniz.
dinimizislam.com/detay.asp?Aid=567

İrticanın Müslümanlıkla ilgisi var mı?
İrtica ne demektir, dinimizle ne ilgisi var?
İslamiyet gelmeden önce, Arabistan halkı çok vahşi idi, gerici idi. Kâbe’yi çıplak olarak tavaf eder, tesettüre riayet etmezlerdi. Putlara tapar, kız çocuklarını diri diri toprağa gömerlerdi. Şarap içer, kumar oynarlardı. Her türlü rezalet var idi. İslamiyet gelince, yavaş yavaş bunların hepsi kaldırıldı. İnsanlar medenileşti.
devami.
dinimizislam.com/detay.asp?Aid=577

Adsız
12 Eylül 2012 22:56

Siz hoşgörüden insanlıktan nasibini almamış yaratıklarsınız
anca kan dökersiniz başka bildiğiniz birşey yok !
Hristiyanların allahu keber diye anırarak kellesini kestiniz onlar size birşey yapmadığı halde hatta kesmeye kestirmeye deva mediyorsunuz kendinizde olmayan şeylerin varlığına tahammül edemiyorsunuz !

Adsız
12 Eylül 2012 23:04

güzel arkadaşım bu terAneleri çok gördüm hepside islamı terörü barbarlığı aklamak ve ortadğudaki önlenemeyen arab hakimiyetini korumak için uydurulmuş yalanlardır.Ortadoğu kalkınmıyorsa TEK VE TEK SEBEBİ İSLAM KÜLTÜDÜR !İSLAM GERÇEKTE BİR DİN BİLE DEĞİLDİR ARAPLARIN ESKİ ÇAĞLARDAN KALMA HUKUK ANLAYIŞIDIR...
BUNU ANLAMAK İÇİN FAZLA BİRŞEY BİLMEYE GEREK YOK SADECE BİRAZ DÜŞÜNÜN BU ADAMLAR NEDEN YILLARDIR BÖYLE NEDEN BARBARLIKTAN VAZGEÇMİYORLAR SEBEBİ İSLAMDIR ACI AMA GERÇEK...KURAN İNCİLİN VE TEVRATIN TAKLİT EDİLMİŞ VERSİYONUDUR.İNCİL VE TEVRAT OKURSANIZ KURAN DAKİ AYETLERİN BİRÇOĞUNUN İNCİLDEN VEYA TEVRATTAN AKTARMA OLDUĞUNU GÖRÜRSÜNÜZ...

Adsız
12 Eylül 2012 23:08

sizin islamcı hizbullahçı şeriatçı kontrgerillaların mezarı bile yok :))

Adsız
12 Eylül 2012 23:09

senın anani baskalari si,ki,yor sen önce onara sahıp cık

Adsız
12 Eylül 2012 23:14

işte bakın hemen küfüre başvurdu cahil ilkle barbar insanlıktan nasibini almamaış bir yaratık çünkü...

Adsız
12 Eylül 2012 23:17

yorumun için teşekkür ederim...

Adsız
12 Eylül 2012 23:21

Allah c.c herkeze hak ettigi cezayi verecektir.Kuran-ı kerimi yakanıda Hz.Muhammed'e hakaret edenlere lanet olsun.Farkindamisiniz amerika ve israil müslüman ülkeleri karistirip savasa cekip ortadoguya hakim olmaya müslumanlari yıpratmaya calisiyorlar.Allah'ım planlarını ellerine ayaklarina dolandır.İslam düsmanlari hic zaman huzur bulmasin.[Amin]

Adsız
12 Eylül 2012 23:32

orospu cocugu adsız o kadar dinini söylesene ananı hangi mensuplar sikti ermeniler mi yunanlar mı o kadar erkeksin ismini verde ananı ziyarete bende geleyim :) inanmaya bilirsin ama benim inaçlarıma saygı göstermessen biz sivasta oldugu gibi yakarız amerikan konsolosunuda öldürülür senin hattine değil benim dinim hakkında vaaz vermeyi sen ilk önce kölerini bir ögren anana sor baalım kimler sikmiş

Adsız
12 Eylül 2012 23:34

cahil müslümanlar senin kafanı kesmeyi unutmuş putperes o cocugu

Adsız
12 Eylül 2012 23:42

onlar bizlere bir şey yapmadı mı arakandan yapılan müslümanlara filistinden müslümanlara yapılanlar haklısın yapılan dogru degil ama müslüman kardeşlerimize yapılanlar ne sen orda din hakkında naralar atarken onlar yahudi budist ve ermenilerin tecavüz namusunu kurtarmak için canlarını veriyor. sense orda ananı kimlere peşkeş cekiyorsan burda din hakkında atıp tutyorsun

13 Eylül 2012 00:12

Ulan şerefsiz sen kur'an okumayı biliyormusun haysiyetiz köpek doğru düzgün bilgini paylaş bilmiyorsan öğren mal kafali kur'an'da şahsi bilgi yok okuyun diye öğütler var ama sizin gibi gerzek ahmaklar bilemez bunları...

Adsız
13 Eylül 2012 00:21

cahail köpek senin kafanı sikerim pis katil yaratık peygamberinde senin gibiydi zaten arabistanda yatmadık karı bırakmadı işte sizde onlar gibi lanet barbarlarsınız mağara adamından farkınız yok sizin dininiz insanlığa zarar veriyor !el kaideci pislikler !
en iyi bildiğiniz yağmacılık adam öldürmek din adına katliam yapmak
peygamberinize yakışır kimselersiniz ama oda sizin gibiydi !

13 Eylül 2012 00:26

Ulan ahmak o kadar hakaret ediyorsun ama benim üzüldüğüm tek şey senin gibi akılsız insanlarından cenaze namazi kilinacak ne yazıkki umuyorum o gün geldiği zamanda bu dediklerimizi tekrar edersiniz (zaten inkâr etme şansınız yok)
Yüce ALLÂH (cc) sizin gibileri ne hale sokacağını bizden iyi bilir..

Adsız
13 Eylül 2012 00:31

kuranı islamı senden iyi biliyorum ve senin dinin bir terör aracından başka birşey olarak kullanılmıyor...İslam ülkelerinde kadına çöp muamelesi yapılıyor her türlü müzik yasak insan gibi yaşamak yasak her bok yasak sorgulamak yasak insanların din adına kafaları kesiliyor arap ülkelerindeki müslümanları küçükkenden kin ve nefret ile yetiştiriyorlar sonrada din adına katliamlar yaptırıyorlar.Sizin cehaletiniz o kadar fazla ki ne olursa olsun hep kendiniz hep sizin dininiz haklı oluyor...
İslam bütün dünya tarafından lanetlenmiş bir dindir...
bunu sizin gibi cahiller anlayamaz siz size dayatılanları almışsınız başkada birşey bilmessiniz...

Adsız
13 Eylül 2012 00:37

arkadaşım dün sen iranda ki hristiyanları öldürdün sana brşey diyen olmadı sivas ta alevileri yaktın birşey diyen olmadı
astın kestin kelle uçurdun bişey diyen olmadı arakanda müslümanlar öldürüldüğüde kıyAmati kopardınız ! aynı merhameti hristiyanlar için aleviler için ve veya başa din mensuplaır için GÖSTEREMESSİN çünkü MÜSLÜMAN OLMAYANI DIŞLIYORSUNUZ VE ONLARA DÜŞMANLIK EDİYORSUNUZ PEYGAMBERİNİZDE BÖYLE EMREDİYOR kutsal kitabınızda müslüman olmayanı kılıçtan geçirin çocukta olsa öldürün mallarını yağmalayın sonrada kan ve güzyaşı döktüğünüz halde cennetle ödüllendirilin yazıyor!

Adsız
13 Eylül 2012 00:56

Senin acizliğine ve zavallligina o kada gülüyorum ki adsız ve dinsiz.senin gibilerin hayatta yaşayacağı ve varlığı zaten biliniyor.sana kufretmeyecem.ALLAH tan isteğim senin ahirete çekeceğin acıyı ve azabı rabbim ibretlik olarak inşallah tüm müslümanlara gösterir.

Adsız
13 Eylül 2012 01:07

güzelim sen hiç bi cacıktan anlamadan incilden tevrattan alındıgını söylemişsin bunu söylemen senin ciddiye alınacak bir nesne olarak kabul görmen bile sana çok.

TurkGucu
13 Eylül 2012 01:12

bırakın bu din düşmanı dinsizler konussun....Allah cehennemi boşunamı yarattı?elbet vardı bir bildiği...!cehennemede odun lazım,ateş lazım,zebanilere işlerini yapmaları için malzeme lazım...işte bak bol bol odun var bırakın yansınlar....bunlar yanmazsa cennetlik müminler nasıl ısınacak cennette...?Allah bilir ama eğer cennet nasip kısmet olursa ne köşk isterim ne bal akan dereler nede huriler,tek istediğim Rabbim bana bunların nasıl cayır cayır yandığını göstersin....!

Adsız
13 Eylül 2012 01:14

yaptığın yorum bile bir gerizekalı olduğunu açıkça ifade ediyor...

Adsız
13 Eylül 2012 01:16

evet kuran incil ve tevratın başarısız bir taklididir...

Adsız
13 Eylül 2012 01:18

Senin Gibi Kafirler olsada İslam Hep var olacaktır.Öküzoğlu Öküz.

TurkGucu
13 Eylül 2012 01:19

inanmayanlara eyvallah paşa gönülleri bilir...dinde zorlama yok...ama hem inanmayıp hemde saygı duymayan bu üstteki adsız ve onun gibi din islam ve peygamber düşmanı dinsizler için YANSIN CEHENNEM.....! yan cehennem yan sana gelecek çok can var......

Adsız
13 Eylül 2012 01:20

Müslümanlara karşı nefret dolu arkadaşa yazıyorum; Konustugun konular hakkında en ufak bir bilgin var mı acaba? Barbarlığın ve canavarlığın asıl ne demek olduğunu anlamak istiyorsan dönüp o savunduğun hristiyan ve yahudilere bak. Kafa kol kesmek, soykırım yapmak onların en iyi bildiği iştir.

Sana ufacık bir liste, bunlar sadece aklıma gelenler. Bu canavar barbarlar daha, 50 yıl önce Avrupanın göbeğinde soykırım yaptılar. Adamlar insan öldürmek için özel bir mühendislik gelistirdiler. Gaz odaları, insan yakma fırınları. 6.000.000 insanı yaktılar ulan. 6 milyon!! İçinde bebeklerinde olduğu bir sayı, adamlar ayırma zahmetine girmediler. Hiroşim ve Nagazaki, iki atom bombası atılan yer. Sivillerin yasadiği bölgelere atıldı. 300.000 insan daha ne olduğunu anlamadı bile. Sonradan ölen ve sakat kalanları eklemiyorum. Yahudilerin, Hristiyanlarla birlikte yaptığı Sabra ve Şatilla katliamı. İkiside sadece mültecilerin sığındığı kamp. Baltalarla çocukları doğradılar. Videoları nette var. Gürültü olmasın diye pala ve baltalarla sadece. Sirabenitsa katliamı. Tamamı savunmasız sivillerin yaşadığı mülteci kampi. 8.200 kadın ve çocuğu acımadan öldürdüler. Daha 20 yıl önce avrupanın göbeğinde.
Tarihte insanlığa karşı işlenmiş suçların tamamına yakınını o senin batı uygarlığı diye bize satmaya çalıştığın barbar canavarlar işledi. Sadece iki dakika sürdü bunları yazmam. İnan bu liste çok uzun aslında.

TurkGucu
13 Eylül 2012 01:20

buyur hakaret eden bir bir dinsiz...anında hakaret yok gerizekalı yok bilmem ne...!ne diyim ki siz hepiniz böylesiniz

Adsız
13 Eylül 2012 01:22

Bu kadar acımasız bir zihne sahipsin ya çok şaşıroyorum...
ASIL CEHENNEM PEYGAMBERİN İÇİN YANIYOR OLMASIN....
DÜDÜKLEDİĞİ 9 YAŞINDAKİ KÜÇÜK KIZLAR İÇİN YANIYOR OLMASIN
ALDIĞI ALDIRDIĞI CANLAR İÇİN YANIYOR OLMASIN ?
VAHŞİ İSLAM ADETLERİNİ YAYDIĞI ORTADOĞUNUN PERİŞANLIĞI İÇİN HESAP VETİOYR OLMASIN ???

Adsız
13 Eylül 2012 01:25

Bunları yazmana bile gerek yoök çünkü peygamberin batının yaptığı katliamları tek başına yapmış sayılır...
şeriat saçmalığıyla taşlayarak öldürdüğünüz insanlar bile vahşette acımasızlıkta gözü dönmüşlükte batıyı geride bırakmanıza yeter !

TurkGucu
13 Eylül 2012 01:27

kardeşim sen ne dersen de....anlatamazsın...ebu cehilinde kalbi mühürlü değilmiydi?işte bu ve bunun gibilerde ebu cehilin torunları anlatamazsın birşey yorma kendini anlatamazsın.....!gök kubbe yarılsa dağlar su an ayağa kalksa bunlar yine derki ne büyük ilizyonist bu muslumanlar der...!anlatamazsın yorulma...!

TurkGucu
13 Eylül 2012 01:33

bekleyelim ve görelim....kim nerde nasıl yanacak Allah bilir...ama benim peygamberim ki sen ağzına alma bu senin netten duyduğun israilli birkaç yahudinin yazdığı makalelerden öğrendiğin ve burda gelip bana bilgi diye satmaya urastığın şeyleri değil yapmak yanından bile gecmedi...o peygamberki develer için bile fazla yük yüklenmesin diye fetva verdi...değil insanlara hayvanlara bile haklar verdi...!ki kan akması konusunda da kendisi hiçbirzaman saldırmadı kendisine saldıranlara karsı kendisini ve ümmetini savundu...!ortadoğuda hiçbir devleti kılıçla zorlamadı tam aksine elçiler gönderdi ve dine davet etti...!bilmiyorsan biraz araştır öğren öyle gel...ordan burdan senin gibi inançsızların yazdığı üç beş kelime ile burda cafa satma...!

Adsız
13 Eylül 2012 01:36

arkadaşlar sizden rica ediyorum yapmayın etmeyin birbirimize karşı o kadar tahamülsüz kalmışız ki çevirilen filmi bırakıp birbirimize hakaret ediyoruz yaptığınız küfürler hangi dine , ve insanlık dererine yakışıyor? bizi böyle bir birimize kırdırıp kendileri dünyaya hükmetti olmadı marsa bile el attılar aklınızı başınıza alın.Unutmayın farklılığımız zenginliğimizdir ortak değerlerimizde bizi bir arada tutan ve vazgeçemiyeceğimiz değerlerimizdir.

TurkGucu
13 Eylül 2012 01:36

katolikler ve protestanlar neden düşman birbirlerine bi araştır bakalım...?kendi kilisesinde kendi rahibinin kafasını kesen kendi rahibelerine tecavüz edenler kimler öğren bakalım??daha düne kadar sümüklerini kollarına silipte mendilin ne olduğunu osmanlıdan alanlar kimler öğren bakalım...!

Adsız
13 Eylül 2012 01:37

İran islam devriminde 300 bin kişi sırf müslüman olmadıkları için diri diri yakıldı !Mısırda kıpti hristiyanlarının evleri yağmalanıyor kiliseleri basılıyor...Araplar 3 milyon bahavi yi katletti !İranda din değiştirenler asılıyor ! Türkiyede aleviler diri diri yakıldı...Afganistanda el ele tutuşan çiftler taşlanarak öldürülüyor müzik dinleyenler asılıyor..Endonezyada her yıl hristiyanlara katliam yaplıyor...Malezyada halen hayvana bile verilmeyecek cezalari insanlara hukuk yoluyla veriliyor...
Tunusta mürtedlerin kafası kesilip internette yayınlanıyor..
Taliban El kaide hizbullah sivilleri tarıyor...Pakistanda kadınların yüzüne kezzap atılıyor...

Adsız
13 Eylül 2012 01:40

Hayvan haklarını bile batıdan öğrendiniz ...
YOKSA ARAP ŞEYHLERİNİZ KEDİ KÖPEK BESLEMEYİ BİLE YASAK ETMİŞTİ...

TurkGucu
13 Eylül 2012 01:43

aga görmuyomusun adam atıp tutuyo yok muslumanlar öyle boyle şöyle yok sizin peygamberiniz böyle söylemedik laf bırakmadı...!sessiz mi kalıcaz buna?savunmayacakmıyız inancımızı dinimizi peygamberimizi?bizim herkesin inancına saygımız var ister hırıstıyan ister ateist putperest...!kımseye bişey söylediğimiz yok...!ama kimseyede dinimize inancımıza peygamberimize laf söyletmeyiz...!

Adsız
13 Eylül 2012 01:45

Sen Türk kelimesi ağzına alma çünkü başta aşağı araplaşmış bir ümmetçi köpeğisin kendi kültürün yok halen arapların çöl maceralarını sayıklar durursun yok ebu cehilmiş yok abdurrahman bilmeme neymiş arap milliyetçiliğinde bir numarasın ...

Erhan
13 Eylül 2012 01:51

Bu ülkede bunların konuşulabildiğine inanamıyorum... Hoşgörüden yoksun, aciz bir toplum haline gelmişiz. Müslümanlıktan veya peygamberimizden hoşnut olmayan insanlar olabilir, nitekim herkes kendi tercihini yapar. Ancak saldırı temeline dayanan ve ahlaki esaslardan yoksun olan bir video müsveddesini desteklemek, müslümanlığa atılan barbarlık iftirasının ne denli içi boş olduğunu gösterir.

Barbarlıktan, zulmetmekten ve katliamlardan bahsediyorsunuz, hadi tarih bilginiz "0", peygamber ahlakı, peygamber hoşgörüsü gibi kavramlar da gelmedi mi kulağınıza..? Bırakın insanları katletmeyi, kendisine zulmedenleri bile affedebilen bir insandı o...

Amerika'nın burnunuza dayattığı müslümanlık tanımlarına inanmayın, bunlar George Bush ağızları...

Adsız
13 Eylül 2012 01:52

islam aslında bir din değil ideolojidir...
asıl sorun burada yatıyor...

TurkGucu
13 Eylül 2012 01:54

boşa uğraşma ben aslağa bir dinsizin seviyesine inmem...!sanada ne onun köpeği bunun bilmem neside demem...!çünkü köpeğin bile kemik yediği eve saygısı hürmeti vardır,köpeğin bile bir şerefi onuru vardır sen köpek kelimesine bile layık değilsin olamazsında...!ve ayrıca ben osmanlı torunuyum dilim türkçe dinim islam peygamberim hz muhammed (sav).hz isayada saygım inancım var hz musayada..dinimin emri bu çünkü...sana gelincede burası türkiye cumhuriyeti resmi dini de islam...beğenmiyorsan sınır kapısı edirneden hemen ilerde defol git...!

Adsız
13 Eylül 2012 01:58

arkadaşım ama bu peygamber hoşgörüsü tamamaen uydurma bir kavramdır amerikanın dayattığı ILIMLI İSLAMIN getirdiği bir olaydır
buna ILIMLI İSLAM denir..Peygamberin yaptığı savaşlarları işin kusrulu boyutunu ortaya çıkarmaz İNSANLARIN KAFASINDA PEYGAMBER HAKKINDA POZİTİF BİR PORTRE OLUŞTURMAYI AMAÇLAR
Biraz düşündüğümüzde ''dinden çıkanı öldürün ''emri bile muhammed peygamberin gerçek yüzünü gün ışığına çıkartır...Bu işler böyledir
Türkiyenin müslüman olduğunu mu sanıyorsun Hayır Türkiye müslüman değil laik bir ülke eğer müslüman ülke olsaydık şimdi kadınlar kara çarşaf giyiyordu bizde sakal uzatıp cübbe giyiyorduk...

Adsız
13 Eylül 2012 01:59

lan islam barbar sa america nedir sen o kuş beyninlle duyduğunu tekra etmeye devam et düşün diyicem ama işte o kafa olsa ydı dünyada neler oluyo bir düşünür dün
dğilmi islam alemi zulüm görüyhor ve yine islam alemi barbar oluyor hay ben senin aklına sokam

Adsız
13 Eylül 2012 02:02

ASIL SEN DEFOL GİT KÖPEK DÖLÜ ARAP PİÇİ ARAPLAR ARABİSTANA :))
ARABİSTANDA ALLAAAAAHU EKBERRR DİYE DİYE ARAPLARIN TASMALI KÖPEĞİ OLMAYA GİDİN ANCAK ORA YAKIŞIR SİZİN GİBİLERE ZEMZEM SUYU İÇER 4 KADIN ALIRSINIZ PİLAVİ ELİNİZLE YERSİNİZ ÇÜNKÜ SİZ ARAP TOHUMUSUNUZ ... BENİ ÜLKEMDEN KOVAN BİR ARAP KÖPEĞİ İSE BENCEO DEFOLSUN GİTSİN ARABİSTAN YOLLARINA !!!!!!

TurkGucu
13 Eylül 2012 02:05

fransızların felluce katliamı,ispanyolların ve amerikalıların katlettiği 60 milyon kızılderili,ingilizlerin aborjinlere yaptığı soykırım,almanların mabıbyalılar vahşeti,rumların kıbrıs türklerine yaptıkları,sırpların hocalı ve bosnak katliamları mynamar filistin afrikayı sömüren emperyalistler,köle ticareti daha onlarca örnek...bu yazıları okuduğun yerlerde yazmaz bunlar dimi? çünkü işinize gelmez...

Adsız
13 Eylül 2012 02:06

tamamiyle müslümanların tahrik etmek için çekilmiş
amaçları belli .......

Adsız
13 Eylül 2012 02:07

işte islam bu noktaya getirdi. küfür eden, cahil, avam...

Adsız
13 Eylül 2012 02:08

bizdeki alevilerde hemen gelmişler buraya, yorumlara bak ayıp lan..

13 Eylül 2012 02:09

Kendini medeni ve ilerici olarak gören, inanmadığı bir din için hakaret etmeyi bi maarifet sayan siz insanlar, sizler neye inanıyosunuz ateşemi, putamı, ineğemi, hangi saçma dine mesupsunuz.

Bir şeyi laf olsun diye konuşmayın, bilgisizlik en büyük cehalettir. Kuranı Kerimi bi okuyun anlayın ozaman utanırsınız belki.

İsminizle yorum yapın.

TurkGucu
13 Eylül 2012 02:11

havlama lan...kuduzmu oldun?noldu senın batılı aydın ileri görüşlü kufur etmeyen yobaz olmayan sakin kişiliğine?sert kayaya mı denk geldin?az önce yukarda geri kafalı sıkısınca küfür eden yobaz müslümanlar diyodun?? noldu?beyefendiliğini mi yitirdin dinsiz?işte buyrun verecek cevap bulamadığı zaman kuduz itler gibi etrafa saldıran kendi afarozunda kaybolmuş savunduğu şeyin farkında bile olmayan geri kafalı kendini ileri sanan bir dinsiz...! yazık la sana....ve ayrıca laiklik din değildir gerizekalı yönetim şeklidir...bunu bile bilmeyen bi malı bende karşıma almış laf anlatmaya urasıyorum...!

Adsız
13 Eylül 2012 02:12

lan bune 10-15 adamın çektiği uyduruk bi film, amk alevileri hemen başyapıt demis, haydar doğan senin ölünü sikiyim ben...

Adsız
13 Eylül 2012 02:15

bırakın dünya bunların ahiret bizim olsun onların dedikleri doğru ise bize yine bişey olmaz bi onların peygamberleri inkar etmiyoruz ama ya bizim dediklerimiz doğru ise ki ...

Adsız
13 Eylül 2012 02:16

Kendinizi çok iyi anlatıyorsunuz vahşeti terör cinayet barbarlık şeriat asmak kesmek recm töre cinayetleri başlık parası erken evlilikler....Hepsi islamın pislikleridir arkadaş işte o kadar doğru söyleyen 9 köyden kovuluyor kafanızı kaldırıp sorgulamayı denemiyorsunuz...tutturmuşunuz bir araplık sevdası gidiyorsunuz...
Geri kalma sebenizde bu yüzden...

ilker
13 Eylül 2012 02:17

boş bir tartışma içine giriyorsunuz. İslamı kabul etmeyene veya aiteist olana islamı anlatmak sevdirmek öğretmek burada bukadar basit olamaz. o yüzden şu adsız yazan islamı yok sayan kuranı cakma diyen dini barbarlık olarak gören insanı kimse etkileyemez caydıramaz. rabbim yaşananların neticesini ölümden sonra gösterecektir. Rabbime hamdolsun müslümanım, dinim islam. binlerce şükür. teşekkürler.

Adsız
13 Eylül 2012 02:19

SENİN ÖKÜZLÜĞÜNÜ GÖRÜNCE SİNİRLENMİŞ OLABİLİRİM...
SEN CAHİL BİRİ OLDUĞUN İÇİN DİNLER SENİN ÜZEİNDE ÇOK ETKİLİ OLUYOR ÇÜNKÜ CAHİLSİN...AKLIN FİKRİN BİLGİN YOKKİ BUDA YANLIŞTIR BEN BUNDAN SONRA BU DİNDEN DEĞİLİM DİYECEK BİR İRADEYE SDAHİP DEĞİLSİN...

Adsız
13 Eylül 2012 02:21

ben alevi değilim...
DEİST im.
Deist ne la diyorsan Araştır DEİZM'i...

TurkGucu
13 Eylül 2012 02:22

daha düne kadar avrupada tuvalet cıkısları sokaklara akıyordu mal...kanalızasyon sistemini bile osmanlıdan aldı senın ileri avrupalın..hayvan haklarıda 1500 sene evvel hz muhammet tarafından verildi ve senın gibi dinsiz müşriklerde bu nasıl iş suna bakın hayvanlara bile hak vermiş diye isyan etti develere belli bi ağırlıktan fazla yük yüklenmeyecek diye...okuda öğren cahil...

Adsız
13 Eylül 2012 02:24

o kendi aralarındaki sorunları benle sidik yarışı yapmaya çalışacağına ne demeye çalıştığımı anla biraz
MÜSLÜMANLAR GERİ KALMIŞ DİYORUM VE BU GERİ KALMIŞLIĞIN EN BÜYÜK SEBEBİDE İSLAM DIR DİYORUM ANLATABİLDİM Mİ?

13 Eylül 2012 02:25

KADERİNİZ SİZİN ELİNİZDE. ALLAHIN VERDİĞİ CAN; SİZİN Mİ SANDINIZ? İSLAM'A BARBAR DİYENLER:HERHALDE KAFİRLERİN ZULÜMLERİNİ GÖREMİYORLAR! KAFİR KENDİ KARDEŞİNE KIZINA TECAVÜZ EDİYOR. SANIRSAM ÖZGÜRLÜK DEDİKLERİ BU ŞEREFSİZLİKTEN BAHSEDİYORLAR. ONLAR ZEVK İÇİN ÖLDÜRÜRKEN MÜSLÜMANLAR SAVUNMAK İÇİN ÖLDÜRÜYOR. NASIL DÜNYAYA GELDİKLERİNİ BİLE BİLMİYOR BUNLAR. ŞÜPHESİZ DÜŞÜNENLER İÇİN İBRETLİK OLAYLAR, HELAK VE MUCİZELER VARDIR. SİZ ÖNCE KENDİNİZİN NASIL OLUŞTUĞUNU İSPATLAYIN SONRA İSLAM'I ELEŞTRİN. BU ARADA İSLAMCILAR MI KÜFÜRBAZ YOKSA SİZİN GİBİLER Mİ??? AZ KALSIN UNUTUYORDUM SİZİN GİBİ BAZI NAMUSSUZLAR KÜFREDİNCE ZORUNUZA GİTMİYOR ÇÜNKÜ ÖYELE ŞEREFSİZSİNİZ Kİ KARINIZI ...LER ZORUNUZA GİTMEZ: MEDENİYET BUYSA SİZİN OLSUN, BARBARLIK HERKESİN HADDİ DEĞİLDİR...?

TurkGucu
13 Eylül 2012 02:27

SEN MERAKLANMA BU YAZILARI OKUYAN HERKES KIMIN NE OLDUĞUNU FAZLASIYLA GÖRDÜ...AMA EMİN OL KIMSE OKUZ GÖRMEDİ YADA HERHANGİ BİR HAYVAN...HERKES SENİN NE OLDUĞUNU GÖRDÜ AMA KIMSE SANA BIR VARLIĞIN VARVEYA HAYVANIN KİSVESİNİ LAYIK GÖRÜP ENFORME ETMEDİ ÇÜNKÜ HAYVANLAR ALEMİNİN DE KENDİ ÇAPINDA GÖRDÜĞÜ DEĞER SAYGI VAR...!VE BAK BAK SİNİRLENMİŞ OLABİLİRMİŞ....YOK SİNİRLENMEDİN SEN GERCEK YÖNÜNÜ GÖSTERDİN HERKESE SAKLAMAYA ÇALIŞTIĞIN AMA BECEREMEDİĞİN KÜFÜRBAZ CAHİL VE NE YİDÜĞÜ BELİRSİZ BİR MAHLUK...

13 Eylül 2012 02:27

maklube var dediler geldim...

ilker
13 Eylül 2012 02:28

e türkiyede bir islam ülkesi bu dediklerin yasak değil? bakın bu söyledikleriniz aslında islamdan önce yaşanan olayların hz Muhammed'den önce yaşanan olayların aynısı ve ta kendisidir. dolayısı ile islamda müslümanlıkta, bu barbarlıklar yoktur. kötülük yoktur. zulüm yoktur. lütfen güzel ve mukaddes dinimizi bu barbarlıklarla bu kötülüklerle eşleştirmeyin. teşekkür ederim

Adsız
13 Eylül 2012 02:30

nedense islam denince hep araplar geliyor akla biraz düsünseniz islamin en büyük savunucusu ve yayilmasini sagliyan osmanli degimiydi neden islam denice simdi terör guruplari akla geliyor demek oluyorki birileri islami bastan baltaliyor, yani yetisen yeni nesil cahil toplumlarda ele gecirilip istedikleri yönde onlari yönlendirebiliyor birseyler yazarken elinizin altindaki bilgisayardan faydalanin lütfen bilmiyorsanizda ögrenirsiniz bugün el kaide lideri bin ladin amerikan eski baskani ile oratak sirket sahibiyse! oynan oyunlar cok acik ortada olmali ama önce cehaleti yenmeli ki kuranin güzel yüzünü insanlara anlatabilmeli buda sanirim birbirimize küfür etmekle degil bilgiyi yaymakla olur

Adsız
13 Eylül 2012 02:32

alayınızı sikim.

Adsız
13 Eylül 2012 02:36

HALEN PİS PİS KONUŞMAYA DEVAM EDİYORSUN ...SANKİ KAFANDA BİR ŞEYLER VAR SENİ DÜŞMANLIĞA KİN VE NEFRETE İTİYOR BUNUN ADI DİN ETKİSİ İŞTE ESKİDEN BENDEDE VARDI ...SADECE ZİHNİNİ ÖZGÜR BIRAK O DİNLER SENİN ZİHNİNE KONULAN BARİYERLERDEN BAŞKA BİRŞEY DEĞİL...O SANA HAKİM OLUYOR BEYİNİNDEKİ O ŞEYE İTAAT ETMEYE ALIŞMIŞSIN İŞTE BUDA BEYİNİNE TABULARI YERLEŞTİRİYOR...TABULARINI YIKARSAN BU ÜSTTEKİ VİDEONUN GAYET NORMAL BİR VİDEO OLDUĞUNU ANLAYABİLİRSİN....

Adsız
13 Eylül 2012 02:37

Teşekkürler üstat.. güzel ifade ettin. allah razı olsun... Bizde dinimizde müslümanlıkta kafa kesmek yok. barbarlık yok. zorlama yok. kan dökmek yok. lütfen yorumlarımızı buna göre yazalım

Adsız
13 Eylül 2012 02:39

ilker
google görsellerde jihad islamic violent gibi kelimeleri aratsan acaba ne demek istediğimi anlayabilirmisin ?

TurkGucu
13 Eylül 2012 02:40

hadi ya endonezyada iranda malezyada mısırda olanlar global dünya sorunları insanı vahşet ama avrupalının hrıstıyanların dinsizlerin müslümanlara uyguladıkları soykırımlar zulumler cinayetler kendi sorunları öyle mi?varmı lan böyle bir kavram?kimseyi alakadar etmez öyle mi? işte buyur gel bu cahile laf anlat....!ve eğer islam olmasaydı hala yeni doğan kız cocuklarını diri diri gömüyor olacaktınız...ve kalkmış bana islam geriliğin sebebidir diyor suna bak...

Adsız
13 Eylül 2012 02:44

BU FİLM İ YAPANLARA DEVEYE BİNİP SEFER DÜZENLEYELİM...
HEM YOLDADA ORUÇ TUTARIZ...
HAYDI GALKIN GİDİYOK EZAN OKUNMADANG EVVEL VARAK AMARİKAYA
:)))

Adsız
13 Eylül 2012 02:45

hele bi sakinle bakalım ...
benim amacım bu tartışmada üstün çıkmak değil
ne kadar tepki alsamda doğruları söylemek...

13 Eylül 2012 02:48

islam dininden olmayabilirsiniz ,adına islam örgütü demiş birkaç gayrimüslimin gerçek müslüman olmayan yaratıkların terörist olaylarından etkilenmiş olabilirsiniz veya hiçbir neden yokkende islamı seçenlerden nefret ediyor olabilirsiniz ama barbarlık kabalık dediğiniz islam halkına hakaret edince sizin barbar ve kaba insanlardan farkınız ne oluyor.demek istediğim herkes istediği dini yaşabilr hiçbir dini yaşamayada bilir ama 2 şeyi asla yapamaz.1) adına islam örgütü deyip insan öldüremez ve müslümanları katil gösteremez 2)hiçbir dine hakaret edemez. ben Hz. MUHAMMED SAV efendimizin edebi ahlakına sığınarak ineğe tapana maymuna tapana paraya tapana bile bir başkasını zedelemedikçe saygı duyarım.doğru yola çağırır ona yardım etmek isterim ama o mutluysa bnm yolum doğrudur derse saygı duyarım adıma islam örgütü deyip öldürmem. sonuc olarak her dinin temelinde olan şeyi yapmayı asla unutmayalım.İNSANI SEVELİM. küfüre hakarete incitmeye gerek yok.BAKIN mesela hiçbir müslüman hristiyanlığı yahudiliği kötüleyen bir film yaptımı HAYIR neden çünkü kuran derki hepsi Allahın getirdiği dinlerdi insanlar çevirip sapıttı.ozaman yahudilerde asla hiçbir dini eleştiremez hakaret edemez etmemeli

Adsız
13 Eylül 2012 02:48

ÖNCE DİNİMİZİ KARALAYAN FİLM ÇEKİN SONRA DA MEYDANA GELEN OLAYLARDAN BİZİ SUÇLAYIN. NE GÜZEL DÜNYA!!! UĞRAŞMAYIN DİNİMİZLE. SİZİN DİNİNİZ SİZE BİZİM DİNİMİZ BİZE. İLLA BİR DİN FİMİ ÇEKECEKSENİZ KENDİ DİNİNİZİ ÇEKİN İNCİLİ TEVRATI NASIL DEĞİŞTİRDİĞİNİZİ, YOK MÜSTEHCEN BİR FİLM ÇEKECEKSENİZ ÇEKİN BİR PORNO ONU YAYINLAYIN DÜNYAYA. İNSANLARIN KUTSALI İLE UĞRAŞMAYIN

TurkGucu
13 Eylül 2012 02:49

SEN BAKIP AMA GÖREMEYENLERDENSİN...ALLAH AKIL VERMİŞ FİKİR VERMİŞ DÜŞÜNÜN DİYE BEYİN VERMİŞ AMA SEN NE DÜŞÜNEBİLİYOSUN NEDE GÖREBİLİYOSUN...!DİN OLMAYACAKSA İBADET OLMAYACAKSA ALLAHA ŞÜKÜR OLMAYACAKSA ONA İTAAT OLMAYACAKSA...HİÇBİR KANUN KURAL NİZAM ALLAHIN EMRİ İSTEDİKLERİ-DİNİ-YAŞAM BİÇİMİ-EMRİ OLMAYACAKSA ALLAH NE DİYE İNSANI YARATTI BE DİNSİZ?YARADILIŞIN AMACI YOKSA VAROLUŞUN AMACI NE O ZAMAN ?KAPASİTESİ SINIRLI MAHLUK..? ALLAH İNSANOĞLUNU DÜNYADA TOP OYNASIN ÇİÇEK TOPLASIN DİYEMİ YARATTI?BU EVREN KAİNAT NEDEN VAR?YEŞİLLİK OLSUN DİYE Mİ?SEN TABU DİYE DİYE KAFANA SINIR ÇİZMİŞSİN SINIR..KALDIR SINIRLARINI BAKMAK İÇİN DEĞİL GÖRMEK İÇİN BAK..GÖRMEK İSTEDİĞİNİ DEĞİL SANA GÖSTERİLMEK İSTENENİ GÖR..ALDIĞIMIZ NEFESİ DAHİ VEREMESEK 3 DK İÇİNDE ÖLÜRÜZ BU KADAR ACİZİZ...E PEKİ O ZAMAN SEN NEDEN YARATILDIN?DÜŞÜN...BELKİ DOĞRU YOLU BULURSUN

Adsız
13 Eylül 2012 02:49

Hayatımda hiçbir insanın öldürülmesine sevinmedim başka bir yolu olmalı problemlerin çözümünün diye düşündüm insanlar suçlu olsalar dahi. Fakat ABD büyük elçisinin masum olduğunu savunmanın hatta sivastaki aydın insanlarla bir kefeye koymanın mantıklılığı konusunda derin şüphelerim var. öldürülmesinin haklılığını savunmuyorum bak masumluğunu sorguluyorum. bu kadar ezberci konuşma istersen. Ayrıca islama ve diğer dinlere bu kadar ağır şekilde saldırmak eleştiri değildir. Akılcı olan eleştiri yapar hakaretle ilişiği olmaz. Saygılar

ilker
13 Eylül 2012 02:50

''dinden çıkanı öldürün '' böle bir şey yok ya. senin kaynağın neresi.. Türkiye tam bir laik ve hukuk devletidir. müslüman lık sadece dinimizin gereğidir. sen nicin dini siyasesitin icine katıyorsun.

Adsız
13 Eylül 2012 02:50

aklı başında olanlar lütfen buraya yazmasın ....

it ürür kervan yürür.

siz sonun nasıl olacağını bilenler olarak laf dalaşına girmeyin... kötüyü söyletmeyin ...

Kafirun suresi ni okuyun... ve susun .... herkes bildiğini yapar işe son nokta konduğunda herkes gerçeği görür nasıl olsa...

ilker
13 Eylül 2012 02:54

Albert Einstein de deist di. fakat o tüm gücünü bilime adadı. oysaki sen deist bile olamamışsın. seninki tamamiyle düşmanizm. bugün barbar diye nitelendirdiğin insanları öldür emri verseler sanırım sende hepsinin kellesini keserdin. kelle kesenlerden farkın da olmazdı.

Adsız
13 Eylül 2012 02:55

sen tartışılmayacak seviyede bir köpek olduğunu şu yorumunla kanıtladın daha fazla banay yazma çünkü insan değilsin....
Benide kendi seviyene indirme...!!!

TurkGucu
13 Eylül 2012 02:56

zaten üstün çıkamazsın öyle bi şansın yok..!varolan gerceği görmek için kör olmak bile nafile kulak var duyar oda sağır olsa el var dokunur onuda kesseler his var anlarsın...yok onuda aldıysalar zaten ölmüşsün demektir işte o zaman hakikatı apaçık göreceğiz zaten..!sen sadece farklılık peşinde kosuyosun..farklıyım ben içgüdüsü seni esir almış...ve bu farkındalık yaratma cabanı yanlış bir yöntem izleyerek yapıyosun...ama sen farklı değilsin senin gibi bu gayret içinde olan yüzlerce toplum tarafından saygı görmemiş,ne işinde ne evinde belli bir düzeye gelememiş.idealleri ve idolojilerine ulaşamamış ve bunun hıncınıda böyle etrafa saldırarak çıkartmaya calışan cok ama cok mahluk var...!önce dini anla sonra hayatı dininle beraber yaşa ki hayatın tadına varasın...!böylece bu amacsız saldırgan tavrından da kurtulmuş gercek anlamdada özgürleşmiş olursun...

Adsız
13 Eylül 2012 02:57

ben avrupada yasiyorum müslüman kesimdeki hosgoru kimsede mevcut degil.musluman bir ulkede ac kalsan yardımına kosan elbet birileri olur.yurtdısında herhangi bi ulkede ac kalsan vay haline bi tas daha yersin.ben bu ulkede politika okuyorum neyin ne oldugunuda cok iyi biliyorum.Adsiz sözüm sana sen bi auschwitz yaz internete oku bak bakalım batılılar ne kadar hosgorulu!diyecegim sudur ki böyle konusman cok yanlis bugun senin amerika dedigin irakta okadar masumun canına kıyan kadınlara tecavuz eden cocukları öldüren bir ülke.bumudur adalet bumudur aydın anlayış yazık değilmi bu insanlara?sana milyon örnek daha verebilirim at gözlüğüyle bakmaman icin bazı seylere. herkesin inancı kendine inanmıyorsan dil uzatmayacaksın.

Adsız
13 Eylül 2012 03:02

şu an dininin sana yaşattığı nevroz etkisiyle acı çekiyorsun onun için yorumlarında bile vahşet seziyorum ve kendini haklı çıkararak benden kurtulmaya çalışıyorsun...Senin dininin sana hayrı yokki be kardeşim beyninde yaptığı etki belli saldırgan olan benmiyim sen misin acaba ?Birde saydıkların senin hissettiklerin olmasın...

TurkGucu
13 Eylül 2012 03:02

ben yorum yaptım sen hakaret ettin...bak yine gol yedin...!yine bilgisizliğin ortaya cıktı..!yine verecek cevap bulamayınca kuduz itler gibi saldırmaya başladın...!çünkü sorularıma verecek ne bilgin var ne cevabın var..!ne bu sorulara cevap verecebilecek kadar eğitimlisin nede bana cevap veremeyeceğim sorular soracak kadar kendini yetiştirmiş...!sorulduğu zaman cevap veremeyeceğin soruların olduğu tartışmalara girmeyeceksin...!önce oku öğren araştır bilgi sahibi ol hepsinden önemlisi adam ol adam bire dinsiz...!ondan sonra gel bir fark yaratmaya çalış...cahilken fark yaratma peşinde koşma böyle maskarada olma...!

Adsız
13 Eylül 2012 03:03

KİM NE SÖYLERSE SÖYLESİN HERKES BİR GÜN ÖLÜCEK NASIL OLSA O ZAMAN HAKİKATİ ANLIYACAKSINIZ AMA GEÇ OLACAK İSLAMİYET ASLA ZULMÜ EMRETMEZ BİR MÜSLÜMANIN YAPTIĞI KÖTÜLÜK TÜM MÜSLÜMANLARI TEMSİL ETMEZ ZATEN KÖTÜLÜK YAPANLAR VARSA ONLAR İSLAMİYETİ YAŞAMAYAN SAPIK KİMSELERDİR EĞER Kİ GERÇEKTEN İSLAMIN EMİRLERİNİ BİLSEYDİNİZ İNANMASANIZ BİLE SAYGI DUYARDINIZ

TurkGucu
13 Eylül 2012 03:13

ilk olarak sen benim kardeşim değilsin olamazsın benim zaten 4,5 milyar müslüman din kardeşim var...sen olsan olsan benim için bedava hava su ekmek tüketen bir mahluk olabilirsin..!ayrıca benim haklı çıkmak gibi bir sorunum yada cabam yok...benim derdim dinime inancıma hakaret eden birtakım dinsiz inançsız haddini bilmez kuduz itlere haddini bildirmek....!ki bu kuduz itler kendilerini iyi bilir...işte bu kuduz itleri böyle cümle alemin içinde maskara edip hadlerini bildirmekten başka hiçbir derrdim yok

Adsız
13 Eylül 2012 03:13

eğitim cehaleti alır eşeklik baki kalır

ilker
13 Eylül 2012 03:16

tamam baq bu aşırı, sıradışı yaşam tarzı müslümanlık değildir. müslümanlıkta islamda islam dininde bu görselliiğin yeri yok. cihat mz muhammed zamanında islamiyeti yaymak adına fakirler ile yapılması zorunlu olan bir savaştı. günümüzde cihad olamaz. bu görseller türkiye de olmaz islamiyetin müslümanlığın temelinde olmaz. eğer bir ülke dinsel anlamda işgal altında ise, savaş kacınılmazdır. barbarlık kafa kesme ortadoğuda var evet ama bu kötülükler dinin temeli değil ve müslümanlıkla bağdaştırılamaz. eğer dediğin gibi olsaydı ruslar cecenlerin bırak kafalarını kesmeyi kalplerini canlı canlı söküyorlar. ruslar müslüman değildir.. o sebebpten oradaki karmaşanın anatomisi cahillikle orantılı ama cahil kalmak islamiyetle alakalı değildir. teşekkürler.

Adsız
13 Eylül 2012 03:18

En İyi Ateist Bile Ucak Düşene Kadar Ateisttir Siz NEden Bahsediyosunuz amk

ilker
13 Eylül 2012 03:18

fakir yazmışım hatayı düzeltiyorum Kafir olacak..cihat mz muhammed zamanında islamiyeti yaymak adına kafirlerle yapılması zorunlu olan bir savaştı

Adsız
13 Eylül 2012 03:19

Şu ettiğin hakaretler o kadar şerefsizceki artık senin gibi gerizkelılarla uğraşmaktan sıkıldım...Ulan gerizekalı mankafa herif senin beyinsiz cahiilce yorumların değer verdiğimimi sanıyorsun gerçeklerin savunuculuğunu yaparken önüme çıkan halsiyetsiz yobaz köpeğin tekisin...sen insan gbi soru sormayı öğrende gel..Saygı gösterilecek cinsten biri değilsin muhtemelen ergen sin yada kendini bilmez götünün kılı ağrımış islamcı bir pezosun ulan senin dinin yok olmaya mahkum lan sende yok olmaya mahkumsun zavallı herif sen ARAP HURAFELERİNE İNANDIĞIN KADAR İNSAN OLMAYI BECEREBİLSEYDİN HERŞEYDEN BİRAZ İYİLİK YANLISI OLURDUN AZICIK GÖRGÜ NEDİR ONU BİLİRDİN DİNİMİZE HAQARET EDÜYOLAR DİYE ORTALIĞI VELVELEYE VERMEZDİN CAHİL KÖPEK SENİNLE SEVİYELİ BİR KONUŞMA YAPMAMK MÜMKÜN DEĞİL ÇÜNKÜ SEN BİR MÜSLÜMANSIN AŞAĞILIKSIN AŞAĞILANMAYA MAHKUMSUN !!!!!!
BEN SANA NEYE İNANADIĞIMI SÖYLEMEK ZORUNDA DEĞİLİM BİRAZ AKLIN OLSA BUNU SORUP DURMASSIN...
KAPE PUTUNA TAPMAYA DEVAM ET ! HA BİRDE PEYGAMBERİNİN HIRKASINI İZİNNİ ÖPÜP YALAMAYI UNUTMA...KÖR CAHİL...

Adsız
13 Eylül 2012 03:25

HAYDAR DOĞAN ŞEREFSİZİ BURDA AHKAM KESMEK KOLAY ADSIZ PEZEVENK GÖTÜNÜZ YİYOSA BURAYA Bİ TEL ADRES VERDE BAK NELER OLUYO TÜM MÜSLÜMANLAR ANANIZI BACINIZI SİKSİN SİZİN OROSPU ÇOCUKLARI

Adsız
13 Eylül 2012 03:27

sen tam bir ahmaksın ne biçim müslümansınız anlamıyorum adamlar kuran'ı yakıyorlar dinimize hakaret ediyorlar söylediğiniz sözlere bakın

Adsız
13 Eylül 2012 03:28

yanında bide ananı sonrada babanı sikenlerin filmini vereyimde onlada zevk al piçin kurusu

Adsız
13 Eylül 2012 03:28

"Ayse kekilli" uffff cok cenabet baglamislar yakaladinizmi?

TurkGucu
13 Eylül 2012 03:29

işte yine başladı bizim dinsiz...yorumlara bak istersen kim aşağılanıyo?kime küfür eiliyo?kimin için ne sözler söyleniyo???bak onlarca insan seni ayıplıyo aşağılıyo küfür ediyo ki bunlar sadece yazdıklarıdır eminim daha neler neler söylüyodurlar kim bilir....!gördün mü kim aşağılanmaya mahkum?gördün mü kim zavallı...bak neler yazmış insanlar sana kimse kızmıyo artık sadece acıyolar çünkü acınacak haldesin hem bu dünyada hem ahirette...!çok şükür benim inandığım bir Allah kabul edip itaat ettiğim bir din (İSLAM) yolunda yürüdüğüm bir peygamber (hz muhammed s.a.v ) var...ne hurafelere inanıyorum nede arapların peşinde koşuyorum..bu ülkedeki müslümanlar dünyadaki en güzel müslümanlığı yaşıyor zaten...artık araplar biz TÜRK MÜSLÜMANLARI örnek alıyor...SEVİYELİ TARTIŞMADA SEVİYELİ KENDİNİ BİLEN BİLGİLİ TOPLUMDA BELLİ BİR YERE GELMİŞ İNSANLAR TARAFINDAN SAYGI GÖSTERİLEN KİŞİLİK VE KARAKTER SAHİBİ İNSANLAR İLE YAPILIR...AMA SENİN GİBİ KUDUZ İTLERE İSE SADECE BU BENİM YAPTIĞIM KUDUZ İT MUAMELESİ HAKTIR VE YAPILACAKTIR...İTE İT MUAMELESİ YAPACAKSIN Kİ HADDİNİ VE YERİNİ BİLECEK...İTE ADAM MUAMELESİ YAPARSAN SAHİBİNİ ISIRMAYA KALKAR...ŞİMDİ SEN ZAVALLI KUDUZ İT NE KADAR SALDIRIRSAN SALDIR ETRAFA SALYALARIN BİRGÜN SENİ BOGACAK...VE NEREYE GİDERSEN GİT NE YAPARSAN YAP SENDE BU KÖR ZİHNİYET OLDUĞU SÜRECE GÖRECEĞİN EN YÜKSEK DEĞER KUDUZ BİR İTE VERİLEN DEĞERİ ASLA GEÇMEYECEKTİR...

Adsız
13 Eylül 2012 03:29

Şu ettiğin hakaretler o kadar şerefsizceki artık senin gibi gerizkelılarla uğraşmaktan sıkıldım...Ulan gerizekalı mankafa herif senin beyinsiz cahiilce yorumların değer verdiğimimi sanıyorsun gerçeklerin savunuculuğunu yaparken önüme çıkan halsiyetsiz yobaz köpeğin tekisin...sen insan gbi soru sormayı öğrende gel..Saygı gösterilecek cinsten biri değilsin muhtemelen ergen sin yada kendini bilmez götünün kılı ağrımış islamcı bir pezosun ulan senin dinin yok olmaya mahkum lan sende yok olmaya mahkumsun zavallı herif sen ARAP HURAFELERİNE İNANDIĞIN KADAR İNSAN OLMAYI BECEREBİLSEYDİN HERŞEYDEN BİRAZ İYİLİK YANLISI OLURDUN AZICIK GÖRGÜ NEDİR ONU BİLİRDİN DİNİMİZE HAQARET EDÜYOLAR DİYE ORTALIĞI VELVELEYE VERMEZDİN CAHİL KÖPEK SENİNLE SEVİYELİ BİR KONUŞMA YAPMAMK MÜMKÜN DEĞİL ÇÜNKÜ SEN BİR MÜSLÜMANSIN AŞAĞILIKSIN AŞAĞILANMAYA MAHKUMSUN !!!!!!
BEN SANA NEYE İNANADIĞIMI SÖYLEMEK ZORUNDA DEĞİLİM BİRAZ AKLIN OLSA BUNU SORUP DURMASSIN...
KAPE PUTUNA TAPMAYA DEVAM ET ! HA BİRDE PEYGAMBERİNİN HIRKASINI İZİNNİ ÖPÜP YALAMAYI UNUTMA...KÖR CAHİL...

Adsız
13 Eylül 2012 03:30

sen müslüman görmedin aç bir mevlana, said nursi vb. oku cahil cahil konuşma

Adsız
13 Eylül 2012 03:32

burda söylenenler götüne girdi galiba biz bahsettigimiz seyi biliyoruz cizgimizide biliyoruz.ben sana diyormuyum hic atesitlerin amına koyim.sende akıllı ol batıda neler oluyor gostermeden ben sana analı kızlı olaylar;)

Adsız
13 Eylül 2012 03:35

Senın sık kafalı beynın basmaz bunları, o yuzden essek gıbı bagıra bagıra ben dogru soluyom dıye anırma. Inanmıyosan dıl uzatma . Dunyada ınanan mılyarlarca ınsan salak bı sen akıllısın. Senın aklını sıkıyım.

Adsız
13 Eylül 2012 03:35

HAYDAR ADIN GİBİ YAŞA İBİNE BİLİYORUM ALEVİSİN AMA ALEVİLİİ DE SENİN GİBİLER NE HALE GETİRDİ AKILLI OL AKLINI CEMEVLERİNDE SARAP İÇERKEN GETİRİİRİM GÖT OĞLANI ÇOCUKKEN AZMI DAYAK YEMEDİN BU YÜZDEN BU HALE DÜŞTÜN YİNE SOPALARIM BAK GÖT OĞLANI AKILLI OL SOKAĞA ÇIKAMAZSSIN

TurkGucu
13 Eylül 2012 03:36

işte yine başladı bizim dinsiz...yorumlara bak istersen kim aşağılanıyo?kime küfür eiliyo?kimin için ne sözler söyleniyo???bak onlarca insan seni ayıplıyo aşağılıyo küfür ediyo ki bunlar sadece yazdıklarıdır eminim daha neler neler söylüyodurlar kim bilir....!gördün mü kim aşağılanmaya mahkum?gördün mü kim zavallı...bak neler yazmış insanlar sana kimse kızmıyo artık sadece acıyolar çünkü acınacak haldesin hem bu dünyada hem ahirette...!çok şükür benim inandığım bir Allah kabul edip itaat ettiğim bir din (İSLAM) yolunda yürüdüğüm bir peygamber (hz muhammed s.a.v ) var...ne hurafelere inanıyorum nede arapların peşinde koşuyorum..bu ülkedeki müslümanlar dünyadaki en güzel müslümanlığı yaşıyor zaten...artık araplar biz TÜRK MÜSLÜMANLARI örnek alıyor...SEVİYELİ TARTIŞMADA SEVİYELİ KENDİNİ BİLEN BİLGİLİ TOPLUMDA BELLİ BİR YERE GELMİŞ İNSANLAR TARAFINDAN SAYGI GÖSTERİLEN KİŞİLİK VE KARAKTER SAHİBİ İNSANLAR İLE YAPILIR...AMA SENİN GİBİ KUDUZ İTLERE İSE SADECE BU BENİM YAPTIĞIM KUDUZ İT MUAMELESİ HAKTIR VE YAPILACAKTIR...İTE İT MUAMELESİ YAPACAKSIN Kİ HADDİNİ VE YERİNİ BİLECEK...İTE ADAM MUAMELESİ YAPARSAN SAHİBİNİ ISIRMAYA KALKAR...ŞİMDİ SEN ZAVALLI KUDUZ İT NE KADAR SALDIRIRSAN SALDIR ETRAFA SALYALARIN BİRGÜN SENİ BOGACAK...VE NEREYE GİDERSEN GİT NE YAPARSAN YAP SENDE BU KÖR ZİHNİYET OLDUĞU SÜRECE GÖRECEĞİN EN YÜKSEK DEĞER KUDUZ BİR İTE VERİLEN DEĞERİ ASLA GEÇMEYECEKTİR...

13 Eylül 2012 03:37

Şöyle genel olarak yorumlara baktım. Arkadaşlar; dinler tarihi ilk insanlıktan bu yana var. Hristiyanlık(isevilik),Musevilik ve son din İslam... Biz Müslümanlar olarak bizden önceki gelmiş olan kavim peygamberlerinin tamamına hem iman ettik, hem de savunduk. Başka dinlere, ırklara mensup olabilirsiniz; ancaak biz nasıl Hz.İsa'ya, Hz.Musa'ya saygı gösterip diğer dinlerin inançlarına hürmet ediyorsak aynı saygıyı sizler de İslam'a ve Müslümanlığa göstermek zorundasınız.Aynı dünyada yaşıyorsak buna mecburuz. Seviyeli yazılar yazmanızı dilerim.

Adsız
13 Eylül 2012 03:38

ne ahmak insanlar var güzel dinimize laf atanların Allah belasını versin. daha Kuran'ı bilmeyen aptallar gelip kuranı yorumluyor.

Adsız
13 Eylül 2012 03:38

Kendisine tas atip taslayanlara beddua bile etmemis peygambere nasil boyle seyler soyleyebiliyosunuz. İnsan oldurerek cennete girme anlayisi yahudilere aittir azicik bi ogrenin sonra konusun anadan yahudi dogmayani kendilerinden saymayanda biz degiliz, peygamber efendimizin adini agziniza alicak kadar bi seviyeye gelin oyle konusun. Bugun helak olmuyosaniz peygamber efendimizin benden sonraki hoc bi toplulugu helak etme ya rab biye dua etmesindendir.kendimizden baskasini dusunmedigimizi iddia ettiginiz bizler nerde felaket olsa ora icin okullarinda camilerinde yardim toplayan insanlariz dinimizde gerektigi gibi zorda kalana yardim ememiz gerektiginden yapariz bunuda.

Adsız
13 Eylül 2012 03:38

bütün dinler ilkeldir! adına yahudilik, hristiyanlık ya da islam de... bu ilkelliğin ceremesini insanlar kanıyla öder... orta çağın karanlığında hristiyanlık islamdan daha yobaz bir din görünümündeydi... insanlar diri diri yakılır, derileri yüzülürdü... onun yerini şimdi islam ve yahudilik aldı... al birini vur ötekine...

Adsız
13 Eylül 2012 03:39

batının kötü yanını alın demiyoruz iyi yanını alın diyoruz...

Adsız
13 Eylül 2012 03:41

sus lan kara cahil ağzını sikerim senin pezevenk !
gerçekler iyi koymuş ki bu kadar tepki vermişsiniz...
Yamyamlıktan çıkmadanız bir türlü amk...
Dünya ibretle izliyor halinizi...

Turkgucu
13 Eylül 2012 03:41

lan gerizekalı o senin sölediğin kılıçtan gecirme olayını kudusü işgal eden haçlı ordusu iyi yapar ancak..kuduste coluk cocuk kadın erkek demeden teslim olmuş bir şehri tamamen kılıçtan geçiren senin avrupalı haçlı ordun du...sultan süleyman kudusu fethettiği zaman ise teslim olan tek bir canlıya zarar verilmedi hepsi istedikleri yerlere sağ sağlim ulaştırıldı... hiçbişey bilmiyosan okuyarak araştırarak öğrenemediysen filmini bari izle...ki bu film amerikan yapımı ne müslümanlar cekti ne türkler tamamen haçlı ordusunun torunları çekti....!(cennetin krallığı)...mal

Adsız
13 Eylül 2012 03:42

senin ananı sikiyim orospu çocuğu dinsiz köpek adres verde senin gelip ana bacı üzerinden geçelim he nedersin orospunun oğlu fahişenin dölü

TurkGucu
13 Eylül 2012 03:45

o zaman sende el kaidenin yada iranda üç beş cahilin islam dışı uygulamalarını alıp bize örnek göstereceğine...islamiyetin gercek islamiyetin ne olduğunu öğren..islamiyetin iyi yönlerini al demiyorum çünkü islamiyetin kötü yeri kötü yanı yok...gercek islamı gercek islamiyeti al yeter...

Adsız
13 Eylül 2012 03:48

Yazık okudum tüm yorumları ve bir şey çıkardım. Bir kısım insan islamı anlamamış ve günümüzde gösterilmeye çalışılan reklamı ile değerlendirmiş.

Bir kısım kişilerde yukardaki kişilerle seviyeli bir şekilde konuşması gerekirken güya islamı savunayım derken küfürler edip daha da bu kötü reklama katkıda bulunmuş.

Yabancı biri olsam şunu düşünürdüm:"Şu müslümanlar ne kadar küfürbaz."

Aklıma da gelmedi değil acaba kasıtlı mı küfür edip duruyorlar ki böyle düşünelim.

Hiç endişeniz olmasın hiç bir şey hesapsız kalmayacak.Karıncanın hakkı bile...

TurkGucu
13 Eylül 2012 03:49

küfredip neden bu dinsiz kuduz itin seviyesine iniyosun ki?o istediği bütün cevapları aldı benden bak daha kendi açtığı başlığa yorum yapmıyo yapamıyo...!oda istiyoki birileri bana küfretsin bende aha bak müslümanlar küfreiyo bana diye yaygara yapim istiyo...!

Adsız
13 Eylül 2012 03:51

ANASININ AMINA sevgi kodumun yargısında infazını skim senin senin mezarını skim sevgi kodumunun salağı gibi gözüken 3 başlı aktar girsin sana senin ayakkabının tabanını skim senin reji ekibinin sevgi koyim prodüktörünü skim cast ekibindeki akan yazıları skim arkaüne akan yazı derken star warstaki darth wader ın o kara maskesini skim ben o siyah pelerini yere sariim üzerinde manitasını skim sevgi kodumunn jedi si jedi demişken türkiye ye gelmesi yalan olan amerikalı grup jedi mind tricks i skim ki amerikalı diyince aklıma 35 yaş üstü yarra gelmiş jenna jamesson geldi onun da sevgi koyim herkes gibti onu ferre filmlerinde başrol oynayarak at yarraana da bu yıl tek aday olarak gösterildi hele onun yanında dolaşan o kısa boylu esmer kızı boğaz köprüsünde gişe de beklerken ücret ödendi yazısı belirdiği anda sağ taraftaki polis kordonu eşliğinde skiiim sevgi koduuumunun yavşak görünümlü at insanının ta sakasını gibtiğiminin saka çükü kılıklı ibişovski.şu anda aldığımız bir habere göre ebenin amını ankara gündeminde canlı canlı skiolarmış ben öyle duydum duydum ki unutmuşsun yarrağımın rengini gibten arkae akışlarla amcıklarla yaşıyorum dertli amlara giren işte ben zeki müren balığını skim sevgi koyim rexin ora yokuş aşşaa girsin arkaüne at taşşaa otur taşşa da gel bi başaa yarramın wahşi başşaaaaaa sevgi kodumun yavşaaaaaaaaa seni· internete koysalar hostunu gardi domainini ben giberim sevgi kodumun blogunun da sevgi kordum ama koyamıom şu an bunları yazdığım klavyemin enter ını skim sevgi koyim o ne biçim enter öyle hele klavyemdeki space tuşu sana girsin sevgi koyim klavye sana girsin işlemcim ve gforce um da annene hediyem olsun amcık beyinli ibişcanlı sevgi kodumun yatık batığı senii seni var ya titaniğin batık bölgesinde skiim seni seni güvertede skim de tüm tayfa gaza gelsin onlarda seni gibsin sevgi kodum iskele alabandayı duyduğum anda yarram havada yarrama otur başım girsin sana yarısı anana yarısı babana yarısı manitana kaç tane yarısı var diye sorma sevgi kodumun meraklısı tüm tayfa gibio seni yarramın motorize ekibi ebesinin amını gibtğiminin deniz kara ve hava güçleri seni teker teker oturtur koltuğa bağrır o duruşa bi vuruş kaç kuruş diye amını yolunu gibtiğiminin yaraaak başlı insan görünümlü at kuyruklu ibiş amcıklı muallaksi seni msn de eklerim offline offline giberim.msn live ın son eklentisi yüklenirken % 72 olduğu zaman ananın sevgi öyle bir koyarım ki direk download biter. senin gibi muallakleri nuri alço gibse o bile yarıda bırakır gibi gözüksede yarrağa oturursun. kosovalının sevgi koydurtma şimdi huurnun yan gelip yan yatarken osururken çıkardığı veledi-huur bin, ağzının iç dokusunu gibeyim senin, senin var ya sinirlerini gibeyim sevgi kodumun taslak halindeki huursu ,arka vermekten bıkmayan kaşar, seni mtv'nin bitch sixteen programında gösteri yaparken gibiyim, seni mr.marcus giber giber çoğaltır sevgi koyim duygularına attırayım da duygu seli olsun kaşarlanmış arkaveren huur. senin sevgi koyim ananın amını ecdadını ruhunu gibiym senin halanı gözünden küçük çocuğunu özünden enişteni arkaünden gibiym. ananın amıyla arkaü arasındaki mesafeyi çizgi haline getirene kadar gibiym. ananın basur memeleriyle kulak memelerini kesip köp


HAKARET ARIYORSAN AL SANA HAKRET AL SANA KÜFÜR !!!......
BEYİN NOKSANI HERİF...!!!
:)))))))))))
MÜSLÜMAN COĞRAFYASININ KIBLESİ AMERİKADIR...
AMERİKAN YARRAĞI YEMEYE MAHKUMSUZNU AMK...

Adsız
13 Eylül 2012 03:53

aynen katılıyorum güzel arkadaşım...
tehdit edip duruyolar anca....

Adsız
13 Eylül 2012 03:55

Tanrısız (ateist) bir insan olarak şurada yazdıklarınızı okuyorum ve söyleyecek birşey bulamıyorum.
Hristiyanlar müslümanları eleştiriyor olaya bak :)

Roma imp. çöküşünden, rönesansa kadar neredeyse bin yıl süresince insanın, insanlığın, insana ait her türlü özgür düşüncenin ırzına geçen hristiyanlar şimdi islamı ve islami yaşantıyı eleştiriyor.

Google da islamı ve ve onun yol açtığı acıları aratmayı tavsiye edenler öncelikle "engizisyon" kelimesini bir aratıp nelere yol açtığını okusun anlasın sonra gelip bir başka dini eleştirsin.

Müslümanlığın hristiyanlık kopyası olduğunu söyleyen yazarlar, çok haklısınız. Gözden kaçırdığınız birşey var ama, sizin pislikleriniz üzerinde yükselmiştir islam ;)
Acının, sefaletin, işkencenin, ahlaksızlığın, sistematik bir biçimde insanı ve kendisi gibi olmayanları öldürme fikrinin temelleri hep islamdan önce hristiyanlık zamanında atılmıştır.

Sizler "karanlık çağ" dediğiniz yaşarken bugün eleştirdikleriniz bin yıldan daha fazla süre "altın çağlarını" yaşamıştır. Hristiyanlar ellerinde meşela yakacak cadı peşinde koşarken özellikle gökbilim alanındaki yunan mirası Arap gökbilimciler tarafından yaşatılmış geliştirilmiştir.

12. yüzyıla kadar tıp, astronomi ve matematikten bir haber olan siz cahil hristiyanlar yine arap bilimadamı ve aydınları sayesinde bunlardan haberdar oldunuz. Çünkü sizin insanlığın ırzına geçtiğiniz bin yıllık dönem boyunca arap yarımadasında gözlem evleri kuruluyor, sizler cadıları nasıl tespit edeceğinize kafa yorarken arap alimleri dünyanın güneşin etrafında dönüp dönmediğini tartışıyordu.

Özetle tencere dibin kara, senin ki benden kara. Zerre kadar farkınız yok birbirinizden. Sizden sonraki pisliği eleştirirken kendi pisliğinizi görmezden gelmeyin önce kendinizle yüzleşin.

Hepsinden önce, herşeyden önce "siz" varolduğunuz ve başlattığınız için bugün eleştirdiğiniz şeyler var.

Adsız
13 Eylül 2012 03:58

Turkce alt yazi yokmu izlerdik

TurkGucu
13 Eylül 2012 03:59

işte ayyuka tamamen çıktı bu dinsizin gerçek hali...zavallı artık yazı bile yazamıyo web page lerden kopyalayıp yağıştırmaya başladı...!yazık buna yazık Allah ıslah etsin...bunu içten mi söylüyorum hayır aslında ben yanmasını istiyorum ama işte buda dinin emri kötülüğünü isteme...!yinede Allah ıslah etsin bu dinsizi...!ama hani bi yanımda boşver yansın diyor....acayip oldu bu...o zaman söyle diyelim allah bildiği gibi yapsın...evet evet bence en güzeli bu Allah bildiği gibi yapsın bu dinsizi...!o en iyisini bilir ve yapar zaten...bizimde kıblemizde kabedir çok şükür...allah kimseyi ne dinsiz bıraksın ne inançsız...dini olmayanlar işte ortada kaybolmuşlar,çıkmaz karanlık bir çukurun içindeler...yazık...!

Adsız
13 Eylül 2012 04:00

NASININ AMINA sevgi kodumun yargısında infazını skim senin senin mezarını skim sevgi kodumunun salağı gibi gözüken 3 başlı aktar girsin sana senin ayakkabının tabanını skim senin reji ekibinin sevgi koyim prodüktörünü skim cast ekibindeki akan yazıları skim arkaüne akan yazı derken star warstaki darth wader ın o kara maskesini skim ben o siyah pelerini yere sariim üzerinde manitasını skim sevgi kodumunn jedi si jedi demişken türkiye ye gelmesi yalan olan amerikalı grup jedi mind tricks i skim ki amerikalı diyince aklıma 35 yaş üstü yarra gelmiş jenna jamesson geldi onun da sevgi koyim herkes gibti onu ferre filmlerinde başrol oynayarak at yarraana da bu yıl tek aday olarak gösterildi hele onun yanında dolaşan o kısa boylu esmer kızı boğaz köprüsünde gişe de beklerken ücret ödendi yazısı belirdiği anda sağ taraftaki polis kordonu eşliğinde skiiim sevgi koduuumunun yavşak görünümlü at insanının ta sakasını gibtiğiminin saka çükü kılıklı ibişovski.şu anda aldığımız bir habere göre ebenin amını ankara gündeminde canlı canlı skiolarmış ben öyle duydum duydum ki unutmuşsun yarrağımın rengini gibten arkae akışlarla amcıklarla yaşıyorum dertli amlara giren işte ben zeki müren balığını skim sevgi koyim rexin ora yokuş aşşaa girsin arkaüne at taşşaa otur taşşa da gel bi başaa yarramın wahşi başşaaaaaa sevgi kodumun yavşaaaaaaaaa seni· internete koysalar hostunu gardi domainini ben giberim sevgi kodumun blogunun da sevgi kordum ama koyamıom şu an bunları yazdığım klavyemin enter ını skim sevgi koyim o ne biçim enter öyle hele klavyemdeki space tuşu sana girsin sevgi koyim klavye sana girsin işlemcim ve gforce um da annene hediyem olsun amcık beyinli ibişcanlı sevgi kodumun yatık batığı senii seni var ya titaniğin batık bölgesinde skiim seni seni güvertede skim de tüm tayfa gaza gelsin onlarda seni gibsin sevgi kodum iskele alabandayı duyduğum anda yarram havada yarrama otur başım girsin sana yarısı anana yarısı babana yarısı manitana kaç tane yarısı var diye sorma sevgi kodumun meraklısı tüm tayfa gibio seni yarramın motorize ekibi ebesinin amını gibtğiminin deniz kara ve hava güçleri seni teker teker oturtur koltuğa bağrır o duruşa bi vuruş kaç kuruş diye amını yolunu gibtiğiminin yaraaak başlı insan görünümlü at kuyruklu ibiş amcıklı muallaksi seni msn de eklerim offline offline giberim.msn live ın son eklentisi yüklenirken % 72 olduğu zaman ananın sevgi öyle bir koyarım ki direk download biter. senin gibi muallakleri nuri alço gibse o bile yarıda bırakır gibi gözüksede yarrağa oturursun. kosovalının sevgi koydurtma şimdi huurnun yan gelip yan yatarken osururken çıkardığı veledi-huur bin, ağzının iç dokusunu gibeyim senin, senin var ya sinirlerini gibeyim sevgi kodumun taslak halindeki huursu ,arka vermekten bıkmayan kaşar, seni mtv'nin bitch sixteen programında gösteri yaparken gibiyim, seni mr.marcus giber giber çoğaltır sevgi koyim duygularına attırayım da duygu seli olsun kaşarlanmış arkaveren huur. senin sevgi koyim ananın amını ecdadını ruhunu gibiym senin halanı gözünden küçük çocuğunu özünden enişteni arkaünden gibiym. ananın amıyla arkaü arasındaki mesafeyi çizgi haline getirene kadar gibiym. ananın basur memeleriyle kulak memelerini kesip köprücük kemiğini siktiğimin dangalozu anasının amına bal sürüp ayılara siktirdiğimin yavşağı


HAKARET ARIYORSANIZ ALIN SİZE BOL BOL HAKARET!!!......

:)))))))))))
MÜSLÜMAN COĞRAFYASININ KIBLESİ AMERİKADIR...
AMERİKAN YARRAĞI YEMEYE MAHKUMSUNUZ AMK...


Adsız
13 Eylül 2012 04:04

Ahlak Felsefesinde dine yer verilmemiş ve bir insan neden ahlaklı olmalı ve dürüst olmalı, doğru konuşmalı neden hırsızlık yapmamalı soruları sorulmuş. En sonunda ünlü bir düşünür şunu demiş.
Yakalanmadığın sürece hırsız değilsin ve ahlaksız olmazsın.Kısacası yap ama yakalanma.

İslam Ahlakı:

Ölümden sonra bir hesap günü olacak ve hepimiz kulluğumuzdan ve sosyal yaşamımızdaki davranışlarımızdan sorgulanacağız.

Herkesin inancına saygılıyım ve herkese göre kendi inancı doğru olabilir.İslam ilkel bir inanç değildir. Her zaman modern ve çağımıza hitap edebilen bir inançtır.

Adsız
13 Eylül 2012 04:04

Hristiyanlık reform yaşadığı için iyi halde...
Ama islam baştan beri böyleydi...
Reform yapmaya çalışanın mu-tezile mezhebi mensuplarının enellhakk düşüncesini savunan hallacımansurun derisini yüzdüler...
yani islam'a bir reform iyi olurdu bence...

TurkGucu
13 Eylül 2012 04:11

sapıklık mezhebi mu tezilleyi reformcu diye millete empoze etmeye uğraşan yaratık...!mu tezille fikrinin ne olduğunu biliyomusun sen ? aklın ve insanın yaratandan ölde görüldüğü sapıklık mehhebi bu reform değil...ve islam zaten en büyük reformdur...

TurkGucu
13 Eylül 2012 04:13

e hadi deh deh yürü anca gidersin...verecek cevabı olmayanların son başvurusu küfür...işte siz dinsizler alayınız böylesiniz...küfür şirk inançsızlık...hepimiz için ama eminim ki Allah sizin gibiler için ayrı bi yer ayırmıştır...

Adsız
13 Eylül 2012 04:15

Hristiyanlık reform falan yaşamamıştır. Reformu "insanlar" yaşamıştır. Binlerce yıl ırzlarına geçen katolik kilisesine "karşı" insanlık gerçekleştirmiştir bu reformu.
Hristiyanlık aynı hristiyanlıktır, değişen insanlar olmuştur. Hala aynı manyaklıkları savunan katolikler mevcuttur ve zaman zaman günümüz politikasında bunların izlerini görebiliriz.

Adsız
13 Eylül 2012 04:16

filmin içeriği (hafsa olayı, yani karılarından ömerin kızı olan hafsanın muhammedi kendi yatağında bir cariyeyle sevişirken basması, ayşenin ifk olayı, katledilerek zorla islama çağrılan kabileler, kureyza mesela, vb) tamamen islami gerçeklere uygun. Tüm konular kuran ve hadislerden alınmış. Buhari, Tırmızi, Taberi vb. en güvenilir sahih kabul edilen kaynaklarda da yer alan olaylardır. Yalnız bunun alaycı tarzda bir oyunculukla aksettirilmesi eleştirilebilir. Müslüman olduğunu iddia eden arkadaşlar küfür vb. zavallılıklara başvurmadan evvel lütfen kuranın türkçesini ve hadisleri okusunlar. dinlerini önce öğrensinler. cehalet fanatikliğin en önemli faktörü maalesef.

Adsız
13 Eylül 2012 04:17

sen kafa olarak geride kalmış aciz bir insansın ben yaratıcı bir güce inanıyorum ...Dinsizlerin buluşlarını kullanıyorsun ama dinsizlere sövüyorsun ne garip değil mİ? Ampul ü icat eden Thomas edison bile dinlerin saçmalıktan ibaret olduğunu söylemişti...Bilim adamlarının toplumda saygın kişilerin çoğuna yakınını dinsizler oluşturmakta JAPONYA NÜFUSUNUN %64 Ü kendini dini olmayan olarak tanımlamaktadır...bÜTÜN GELİŞMİŞ KALKINMIŞ ÜLKELERDE DİNSİZ NÜFUSU FAZLADIR VE BU İNSANLAR ÜLKEYE FAYDA SAĞLARLAR İNANAMIYORSAN ARAŞTIRABİLİRSİN ŞU AN DÜNYADA MİLYARLARCA DİNSİZ İNSAN YAŞIYOR VE GENELDE HEPSİ ZEKİ VE BAŞARILI İNSANLAR...
VE MÜSLÜMANLAR NE HALDE ŞU AN DÜNYANIN EN İLKEL VE BARBAR İNSANLARI DURUMUNDALAR...İSLAM ÜLKELERİNDE DEMOKRASİ BİLE YOK !
İLİMDEN NEFRET EDİYORLAR...İÇLERİ FESATLIKLA DÜŞMANLIKLA DOLMUŞ HEPSİNİN ...

TurkGucu
13 Eylül 2012 04:19

hani bizmüslümanlara gerici yobaz diyorlarya...!aslında tam tersi neden mi? bu avrupa ve islam dışı inanışlar sadece bugünü ve yarını düşünürler..ne kadar para mal mülk yeme içme eğlence ve tabi birazda belki iyilik...islam ise bu dünyanın ötesini çok daha ilerisini ölüm ve ölümden sonrasını düşünür..ona göre yaşar ona göre ibadet eder ona göre attığı her adımda söylediği her kelemda ölüm ve ahiret gerceği hep aklındadır ve buna göre davranır....
e peki o zaman biz çok daha ilerdeyiz o zaman biz değil asıl gerici asıl yobaz olanlar biz müslümanlardan çok daha geride olan ve sadece bu dünya için yaşayanlar değilmidir...!

Adsız
13 Eylül 2012 04:23

O yüzden bütün camilerinizin altları ve civarı ticarethane değil mi?

Adsız
13 Eylül 2012 04:24

Deistlik dediğin ALLAHA inanıp hiçbir dine mensup olmayan demektir.be beyinsiz seni yaratanin sana neyi yasakladığını ve helal kıldığını hangi kitaptan hangi peygamberden ogreniyorsun.yaradana inanan onun kitabına ve resuluna inanır. Deistlik denen bir din yok.

Adsız
13 Eylül 2012 04:27

Turk Gücü
Sen ne ahlaksız adamsın ya..İlk önce doğru düzgün konuşmayı öğren ... Kulaktan dolma fikirlerle karşıma gelme...Mu-tezile hakkında bir fikrin yok bari bilip bilmeden çamur atma...
Mu-tezile kuran daki ayetlerin akılcı yorumlanmasını öngörmüştür...İslam reform demiş bence İslam bir kanserdir...
ortadoğuyı karanlığa boğan bu lanetten vazgeçilmediği sürece ortadoğu halkı acı ve ızdrıap içinde yaşamaya devam edecekler
İSLAM BU SAATTEN SONRA ARAP ŞEYHLERİNİN MOLLALARIN AMERİKANIN PARA KAPISI OLMAKTAN İLERİYE GİDEMEZ...

TurkGucu
13 Eylül 2012 04:28

yukardaki copy and paste ile ıkı sayfa küfür yazarak kimin ne kadar aciz olduğu çok açık ve net olarak belli oluyor by dinsiz...doru dinsizler çok icatlarıda cok yaptıklarıda cok toplumlara faydalarıda cok ama o dinsizler eğitimli saygılı insanların inanışlarına dinlerine laf atmayan küfür etmeyen hakaret etmeyen saygı duyan ve bunun karsılığı olarakta herkesten saygı gören eğitimli kişiler...herkes müslüman olmak zorunda değil zaten isteyen olur isteyen olmaz kime ne ? sorun nasıl ben kimsenin inanışona laf etmiyosam kimsede benim inanışıma laf edemez hakaret edemez...ederse böyle maskara olur...sen bu bahsettiğin dinsizlerin ayağının altındaki toz zerreciği bile olamazsın...onların en azından topluma faydalı işleri icatları buluşları var ama sen din ve islam düşmanı kuduz bir itten ileri gidemezsin...!önce git insanlığa faydalı bişeyler yap sonra gel adam gibi konuş...yoksa burda kuduz it gibi sağa sola havlayıp laf atma...!hadi şimdi yürü

Turkgucu
13 Eylül 2012 04:31

birader bu salağa rüyalarında geliyo haberler heralde:)
ne yapacağını neyin inandığı Allahın ne istediğini bende cok merak ediyorum nasıl öğrendiğini ama aklıma sadece rüya geliyo:)aşmış bu aşmış ....ucuyo

Adsız
13 Eylül 2012 04:33

SANANE LAN GERİZEKALI !
SANA MI KALDI ?
BİR FARKLILIK GÖRÜNCE GÖZÜNE Mİ BATTI ?
HERKES SENİN GİBİ Mİ OLMAK ZORUNDA ?
ŞU YORUMLARI OKUDUM VE SİZE YOBAZ DİYENLERİ HAKLI BULUYORUM...

TurkGucu
13 Eylül 2012 04:34

sen mi yaptırdın camileri?senmi bakımını onarımını arızalarını gideriyosun?halısını lambasını dekorasyonunu sen mi yaptırdın?keşke hepsinin altında icarethane olsa o zaman kendi kazandığı parayla camilerin hepsi ihtişamlı hepsi muhteşem yapıtlar olurdu...!altında ticarethane olan camilerin kazancıda o camiler için harcanıyo....salak salak konusupta rezil olma..

Adsız
13 Eylül 2012 04:36

müslümanlar hiç kimsenin deyerlerine küfretmez hakaret etmez bu şerefsizce davranışlar sadece gayri müslümanlara hastır özellikle yahudilere ey yahudiler ne yaparsanız yapın sonunuzu hüsranlıktan kurtaramayacaksınız

Adsız
13 Eylül 2012 04:36

noluyo burda amk uhud ve bedir savaşının ortasında kaldım muhahahahahahaha....

TurkGucu
13 Eylül 2012 04:37

ulan mal sabahtan beri sen neye bilip bilmeden camur atıyon??sen mutezille nin ne olacağını öğrenmeye urasacağına önce mutezillenin ne için çaba sarfettiği kuran ı kerimin içinde ne yazdığını öğren kefere...!önce kuran ı öğren ki bir sonraki adımda mu tezille ve sapıklığını daha iyi anlarsın..!

Adsız
13 Eylül 2012 04:39

işin komik tarafı nedir biliyormusunuz yaşadığı ülkede hala böyle fütursuzca konuşup dini inançları aşağılayan alaya alan böyle beyin yoksunu insanlar islamın barbarlığından ve müslümanların katilliğinden bahsederken şunu unutuyorlar madem biz müslümanlar böyleyiz nasıl oluyorda hala omuzlarının üstünde başları var ve nasıl oluyorda bunları yazıyor ve dile getiriyorlar. müslümanlıkla ilgili tarifler yaparken hala özgürce konuşabildikleri tüm ahlaksılıkları rahatça yapabildikleri gerçeği gün gibi ortadadır oysa. peki bunlar gerçek islam diye neyi tarif ediyorlar. hangisi bu dedikleri gerçek islamla yüzyüze gelmişler. eğer gelmişlerse ve hala hayattalarsa bu nasıl bir çelşkidir. inanç bir seçimdir. innmama yönünde bir seçim yapanların varlığı bukadar aktif bir şekilde ortadayken inanmayı seçenlere olan bu kin ve öfkeleri nedendir.
son olarak görmediği, hayatında gitmediği, hatta yerleşim yerlerinin adını bile tam olarak bilmedi yerlerde yaşayan insanları yargılayan beynini kapatmış insan olduğu gerçeğini göz ardı eden bu modern eğitimli insan hakları sevdalısı özgürlükçü mahlukatlar, inanç sizin algılayabileceğinz bir olgu değildir o yüzdn yorumlamaya çalışmayın. ve kendine müslümanım diyenler hangi islami ahlak anaya bacıya küfretmeyi hak görür eğer müslümansanız kelmelerinizi tartarak konuşun nefsinize yenik düşüp onların istediğini yapmayın. onlar kıyamete kadar her zaman bizi kötüleyecektirler. onlar bilime milyonların katili olan hitler napolyon stalin lenin ve maoya tapa,n insan aklnıın sonucu olan bilime tapan zavallılardır elimizden bir şey gelmez. ama az kaldı gelecekte birgün hepsi öğrenecekler acıda olsa...

Adsız
13 Eylül 2012 04:39

arkadaşlar sakin olun islam yobazlık dini değildir hz ALİ efendimizinde dediği gibi ilim sevgi saygı güzellik dinidir fakat sonradam bazı müslümanlar bu dünya işini bir kenara bırakmış sadece ibadetle meşgul olmuşlardır bu yüzden ilimden geri kalınmıştır ve islam bölyle zannedilmeye başlanmıştır fakat gerçek ilam yani peygamberimiz ölmeden evvel hoşgörü ve insanlık hat safhadayı ve ozaman dahi yani binlerce yıl önce BİLGİYE(İLME) önem verilmişir ... EĞER İSLAM DİYE BİR DİN YALAN OLSAYDI BAŞTA PEYGAMBERİMİZ KAFİRLERE BU KADAR KARŞI GELİP EZİYET ÇEKMEZDİ VE BURDAN MÜLÜMANLARA SESLENİYORM BU DÜNYA İŞİNİ GERİ PİLANA ATARSANIZ ABDNİN IRAĞA YAPTIĞI GİBİ HALKINIZA TEZAVÜZ EDİLİR YANİ BUNUN İÇİN YOBAZLIĞI BIRAKIP EĞLENCEDE ABARTIYA KAÇMIYIP BATININ SADECE BİLİMİ ALINIRSA VUSLAT YAKINDIR YAZAN:BİR KUL

Adsız
13 Eylül 2012 04:42

Kiliselerin altında neden yok peki ticarethaneler? Onları kim yaptırmış, sen mi yaptırdın? Camilerde görev yapan imamların parasını da versenize ticarethanelerinizden diyaneti kapatıp madem öyle? Diyanetin bütçesi nedir? Bu para kimlerden toplanır? Nerelere harcanır?

Adsız
13 Eylül 2012 04:43

onu için mi kendinden olmayan unsurları düşman ilan ediyorlar ?

Adsız
13 Eylül 2012 04:44

OLUMMMMM ALEVİLERİN HEPSİNİN GÜNAHINI ALMAYIN BAKKK... ONA GÖRE

Adsız
13 Eylül 2012 04:46

İnanç ve ruhi yönünden zayıf kalmış, baskı altında kalmış ve ezgin insanların tercih ettiği bir yoldur ateistlik. Kendilerini bu lakapla, bu inançsızlıkla bağımsız zannederler ve lakayıt davranışlarda bulunurlar. Hepsi bu. Cenab-ı Allah, yarattığı Kul'larının her yaptığını ve düşündüğünü izlemektedir. Kul eğer yaptığı yanlışta ısrar ederse kalbi mühürlenir. Onun için artık geç kalınmıştır. Kendisi bile fark edemez artık yaptığı yalnışı. Bu geri dönüşü olmayan çok tehlikeli bir adımdır. Onun için hareket ve düşüncelerimizle neler yaptığımıza çok iyi bakmak lazım. Sadece, Cenab-ı Allah'ın, Peygamber Efendimizin (s.a.v.) ve Kur'an-ı Kerim'in adını bir vesveseye ve ciddiyetsizliğe alet etmek bile Kul'un kalbini anında mühürler ve artık gerçeği sonsuza kadar göremez. Bu yüzden fazla söze gerek yok. Kul haddini bilmeli ve İslam inancı gereği riayet edilen inanca ve edebe göre yaşamalı.

Adsız
13 Eylül 2012 04:47

HAYDAR DOĞAN KARDEŞ oraya gelirsem üzülürsün BENCEBENİCİDDİYEAL
BENİM HAYDARIN GÖRÜRSÜN SORA

Adsız
13 Eylül 2012 04:49

HAKAN SİME KARDEŞ HELALSİN...

Adsız
13 Eylül 2012 04:49

Yahu islam ülkelerinin mahvolma sebebini bulmak için bin dereden su getirmeye gerek yok,yukarıdaki yorumları analiz etmek yeter.Müslümanım diyeni de,müslüman değilim diyeni de Kur'an ı okuyup anlama derdine düşmemiş.Müslüman olduğunu iddia edenler islamı Allah'ın kitabından değil,atalarından öğrenmişler ki bu yüzden milyonlarca hurafe dinin içine işlemiş,hakiki dinden uzaklaşıp cahillikleri içinde bocalayıp durmuşlar.Diğer şahıslar da islama saldırmak için bu cahilleri piyon olarak,hurafeleri de silah olarak kullanmışlar.

Din düşmanı insanların objektif olmayan "islam vahşet dinidir" yorumlarına karşılık, Kur'an ın savaş konusundaki ayetlerini bir inceleyin.Yalnız bunu yaparken ayetleri cımbızla çekip başını sonunu söylemeden kendisini ve insanları kandırmaya çalışanlara dikkat edin.İslamda savaş ile ilgili çok net kanunlar vardır:

1)Sana saldırmayana,zarar vermeyene sen ASLA saldıramazsın.Bozgunculuk kesinlikle yasaktır.

2)Sana saldırana,zarar verene sen ancak ve ancak saldırının MİSLİ ile cevap verebilirsin.

Tarihte bu kuralları uygulamayan ve müslüman olduğunu iddia edenler olabilir.Fakat bu insanların yaptıkları islamı değil,ancak ve ancak kendilerini bağlar.Gerçek islam dinine göre kendileri de zaten günah işlemiştirler.

Adsız
13 Eylül 2012 04:53

Bir yobaz daha geldi...
direk hakaretle girin hakaretle çıkın zaten asmak kesmek kelle uçurmak sizin adetlerinizdendir...
Size göre iyi insan olmanın bir anlamı yok istediğin kadar pislik yap ve dindar ol cennette gidersin ama iyi insan ol fakat dini red et cehennemde katillerin arasında yanarsın...
Zaten dinin amacıda cennet vad ederek cehenem korkusunu kullanarak kitleleri kontrol etmek...

Adsız
13 Eylül 2012 04:56

google da ''islamic violence'' ''jihad violence'' gibi aramalar yap gerseller felaket şimdiden söylemiş olayım...

Adsız
13 Eylül 2012 05:43

bu hayatımda ızledıgım en dandık en sacma en yalan en cahıl film.zaman harcamaya bıle degmez bunu yapan köpek yahudileride utandırmıstır ,kafasını kuma gommus bılgı dagarcıgı kolukomsunun anlattıklarıyla sınırlı yobaz zihniyetli ne kendisine ne insanlıga zerre faydası olmayan neyazıkki insan musfettesi biri tarafından yapılmıs. provakasyona gerek yok , rabbim o zavallı mahlukata bu dunyada ahirettede hesabını soracaktır kendi kendini yakmak budur iste ,allah affedıcıdır affetmeyı sever bız bu mahlukatı affedemeyız belkı ama rabbım affedebılır onun işlerine akılsır ermez , ama durduk yere bukadar buyuk gunah ıslemek ...şeytanbıle bukadar buyugune cesaret edemez bu ne cahillik.
bırak bır ınsanı bır hayvana bıle zulum edersen cezanı cekecegıne ınanır dini islam olan musluman insanlar,bu serefsız dınımızı herkesı oldurucen kadın erkek coluk cocuk derken kendı ırkının yaptıgı katlıamlardan bahsedıyor sanırım , bu canlı ne yaparsa yapsın hitlerin yaptıgı soykırımı kabul etmıyorum içimden bian iyimi yaptı diye geciyor sonra tovbe ediyorum kimin nezaman affedilecegini bilemezsin kimin cennete kimin cehenneme girecegini bliemezsin , bu cahil canlının ortaya cıkardıgı bu rezillik icin fazla bile zaman harcadim ,elestirilerden biri beni uzdu onun icin yazıyorum ...diyorki siz islamı bilmiyorsunuz islamın gerceklerini anlatıyormus bu film barbarmısız biz ırz namus deger yargı bilmezmisiz ey kendini insan sanan allah sana akılfikir versin gozunu ac ve oku,belki allah kalbindeki muhru acarda kurtulusa erersin.

Adsız
13 Eylül 2012 05:46

görsellere jihad yazdıgımızda kötü görüntüler çıkıyor olabilir ama bunu islamın temel felsefi olarak görmek cahilliktir hele hele bunun üzerinden islam dini cahillik dinidir demek en büyük cahilliktir.madem islam dini kötülügü,kafa kesmeyi,kan dökmeyi,vs. gibi kötü davranışları yaptırıyor niye benim babam,annem habire namaz kılıyor,oruç tutuyor,zekatını veriyor? yoksa benim annem,babam müslüman degil mi? sagda solda kafa kesen insanları eylemleri gerçekleştirirken Allahuekber dedi diye müslüma olacak degil,bunun üzerinden genelleme yapıp da bu dine mensup diger masum insanları da hakkını yemeyin.arkadaş araştırdım demiş de inan sadece ortadoguda ki müslümanları araştırmışsın,sadece agnostik gibi sitelere girmişsindir,müslüman olmayan kaynaklara başvurmuşsun. git bir imama sor yeter.

Adsız
13 Eylül 2012 05:52

YORUMLARI OKUDUM MÜSLÜMANLAR YİNE EN İLKEL TAVIRI SERGİLEMİŞ
AYNI TAS AYNI HAMAM...
HİÇ DÜŞÜNDNÜZ MÜ BU ADAMLAR BİZLERE NEDEN BÖYLE DAVRANIYORLAR DİYE...ŞU ARAPLARIN HALİNE BİR BAKIN SADECE YAW SADECE ARAŞTIRMANIZI İSTİYORUM GÖRSELLERDEN FİLAN ARATIN ADAMLAR ARTIK İSLAMI DİNDEN ÇOK BİR İDEOLOJİ OLARAK BENİMSEMİŞLER
YANİ İSLAMI YANLIŞ TANIYAN ONLAR DEĞİL SİZLERSİNİZ BENCE ARKADAŞLAR...YANİ İSLAM ZAMANLA BİR SAVAŞ DİNİNE DÖNÜŞMÜŞ DEĞİL ZATEN SAVAŞ DİNİYMİŞ...BENİM DÜŞÜNCEM AKILLI BİR ADAMIN ŞİDDETİ VE DÜŞMANLIĞI AYETLERLE EMREDEN BİR DİNE MEYİL GÖSTERECEĞİNİ SANMIYORUM... RECM İSLAMDA YOK DİYORLAR RECM İSLAM DA VE KURAN DA VARDIR. UYGULANMAKTADIR...ARAPLARIN TARİHİNE BİR GÖZ ATSANIZ İYİ EDERSİNİZ...BU GERÇEKLERİ HER ZAMAN SAKLAR VE ÖRTBAS EDERLER...

Adsız
13 Eylül 2012 05:57

Kur'an-a değil Allah'a tapan, Hz. Muhammed'i (s.a.v) bir araç,bir amaç olarak görmeyen bir islamı kabul ediyorum.Yanlız dünyada yaşanan islam gerçek islam değil birilerinin tekelinde savaş veriyor.Ve yaşatılan islam ,islam alemine ve dünyaya Allah c.c tarafından bir ceza niteliğinde. Bunun en net örneği islam aleminin yüz yıllardır savaş halinde olması. Her yıl milyonlarca müslüman ölüyor. Bu ceza değil de ne ? Allah müslümanları cezalandırıyor!!!! Umarım müslümanla akıllarını başlarına toplarlar.

Turan Kaplan
13 Eylül 2012 06:13

Allah günahlarımızı affetsin ey müslimler ama, ben bir tepe çocuğuyum içkiciyim işimdeyim gücümdeyim namaz kılmam. Ama gelgelelim bu ateistim diye konuşan gerizekalı malların, Ta ben gelmişini geçmişini anasını avradını sülalesini götünden sikeyim ya. Alın size hoşgörü pezemengin evlatlarına bak.

Adam orda tutacak peygambere muhammede sübyancı diyecek ben hoşgörüde bulunacak. Senin ananı, karını gözünün önünde siksinler sen hoş görüde bulun o zaman orospu çocuğuna bak ya.
Değilim amına koyum hoş görülü falan değilim bu ibnelere karşı varmı amk değilim niye bana da hoşgörülü davranmıyosunuz adamın anasına sövünce ?
Ateist tavırlarınızı en goşist ve semitist tavırlarımla bir müslüman olarak günaha girmek pahasına içinde boğulduğunuz teorik değil ergen çıkması saçmalıklarınızıda önüme alarak
sikeyim.
Hoş görü budur..

TurkGucu
13 Eylül 2012 06:14

lan olm neden müslüman dendiği zaman hemen arap arap arap demeye başlıyosunuz?müslüman demek islam demek arap mı demek?ne alakası var?o zaman hrıstıyanlarda yahudi sayılır hz.isa da israiloğullarına gönderilmedi mi?saçma sapan bağdaştırmalar yapıp durmayın...araplarda müslüman evet doru ama islamiyet arabistandan çıktı diye arapların her yaptığı doru mu? hayır...!tam aksine araplar artık sapıtmış...gerçek islamiyeti yaşayan en güzel halk türkiye cumhuriyetidir hala..!peygamberler kimlere gönderilir???azmış kavimlere doğru mu? türklere peygamber geldi mi hiç?hayır...!e o zaman araplar azgın sapmış bir milletmiş ki Yaradan peygamber yollamış...ama aradan 1400 sene gectiği için bunlar yine sapıtmaya başladı....islam demek arabistan demek değildir...!

Adsız
13 Eylül 2012 06:14

arkadaşlar bu kanı bozuklar kendi peygamberlerıne ve dinlerine de küfrediyorlar bu seviyesizlerin galyanına gelmeyinizz. böyle salakları muhattap dahi aldıgınıza değmez.

Adsız
13 Eylül 2012 06:27

amerikada yapılmıs bi uyduruk filmden bize ne ancak ülkemizdeki alevilerin bunu beğenmesi çok ayıp, yazıklar olsun. bide alevide olsanız onların gözünde müslümansınız, arapsınız bunu bilin..

13 Eylül 2012 06:48

İslama din değil diye yorum yapanların aklından şüphe ederim.HZ.MUHAMMED.(S.A.V) bizim peygamberımızdır.islama laf atanlar önce kendilerine baksınlar.Medeniyet diye ortalıkta geziniyorlar.Ahirette medeniyeti görecekler...

Adsız
13 Eylül 2012 07:15

YANLIŞ OLMAZSA KIMSE DOĞRUYU BULAMAZ YANLIŞ OLMAZSSA CENNETINDE BIR ANLAMI OLMAZ İNANAN YADA İNANMAYAN İNSANLAR BURADA YORUM YAPAN İNSANLAR DİL İNSANI CENNETEDE GÖTURUR CEHENNEMEDE VE ALLAKIN YOLU OLAN İSLAMİYETE DİL UZATAN KİŞİLER CER-RU KABRE NEYATÜL-İ LAYNE...ALLAHIN LANETİ ÜSTÜNÜZE OLSUNKI SIZ DOĞRUYU BİLDİGİINIZ HALDE İNKARDASINIZ...LUT KAVMİ YOLUNUZDUR AMİNN..

Adsız
13 Eylül 2012 07:15

iyiki müslüman olarak dünyaya gelmişim. yarabbim sana binlerce şükürler olsun ...

şu yorumlarıda okudukça cehennemin ne kadarda gerekli bir yer olduğunu daha da iyi anlıyorum .. adam dinsizliğini nasılda savunuyor? yaptıgı zorbalıkları yapmamış gibi nasılda kabullenmiş! way bee . öyle düşmanlıkla büyümuşler ki .. ve bunlar bizim ülkemizde yaşıyor GARİP ...

Adsız
13 Eylül 2012 07:20

BU YORUMLARI YAPAN KİŞİLERİN AKILLARINDA HATTA İNSAN OLDUKLARINDAN BİLE ŞÜPHE EDİYORUM..SAÇMA SAPAN ŞEYLERE İNANIYORSUNUZ ALLAHA,PEYGAMBERE İSLAMA İNANMIYORSUNUZ..SONRA ALLAH BİR FELAKETLE SİZİ CEZALNDIRDIĞINDA HEMEN ALLAH ALLAH DİYORSUNUZ GÖT KORKUSUNA..SİZ BU FELAKETLERİ HAKEDİRYOSNUZ..ALLAH HEPSİNİZİN BELASINI VERİR İNŞALLAH..ÖLDÜKTEN SONRA DİRİLDİĞİNİZDE GÖRCEKSİNİZ MEDENİYETİ CEHENNEM BİLE KABUL ETMEZ SİZİN GİBİ NE DEDİĞİNİ NE YAPTIĞINI BİLMEYEN YARATIKLARI..SİZİ ALLAHA HAVALEE EDİYORUM.UMARIM EN KISA ZAMANDA BELANIZI BULURSUNUZ....

Adsız
13 Eylül 2012 07:57

cahil domuzlar islamin güzelliginden haberleri olmayan gafiller.islamda bebek, kadin,yasli insanlari öldürmekmi varmis .düsünün ahmaklar dinimiz savasta bile gaddarligi yasaklamis bihaber cahiller.cehenneme götürülürken kacacak hic bir yeriniz olmayacak bu dünya genis konusun size aciyorum.hicmi düsünmezsiniz gafiller

Adsız
13 Eylül 2012 07:57

test

Adsız
13 Eylül 2012 08:02

Hello Turkish friends, My name is Wesley, a citizen of Britain, the United States react to this film that is growing, and by the end justify the Muslims, Islam is a great religion, my father British Moroccan origin. England speaks in this film, and provides support for Muslims in Britain.

Adsız
13 Eylül 2012 08:07

Gerçekten ironik! "Adsız" şeklindeki isimler bile bize gösteriyor, hiç bir insanın adı yoktur. Bu yazıyı yazdığımız harfler bile, kullandığımız kelimeler bile insan uydurması, uydurduğumuz harfler ve uydurduğumuz kelimelerle biz isimsiz dünyaya gelenler birbirimizi yiyip duruyoruz. Durun ve düşünün. Tabi yapabiliyorsanız. Biliyorum zor. Ama insan olmanın gereği Düşünmek!

Adsız
13 Eylül 2012 08:27

Bir ateist olarak filmi kınıyorum.

Adsız
13 Eylül 2012 08:40

buradan şehadet getiren kelime-i tevhid getiren ve bunu kalbiyle yaşayan kardeşlerime sesleniyorum. küfür ettikleri küçümsedikleri peygamber efendimiz (sav) taifte taşlandığı ve hakeret ettikleri gün bile bedua etmedi kötü bir kelime etmedi lütfen muhattap olmayın allah herşeyi bilendir görendir. müslüman konuşmasıyla yaşamıyla örnek olandır. allah onları islah etsin.
''Eğer müşriklerden biri aman dilerse, ona aman ver. Ta ki, Allah'ın kelâmını dinlesin. Sonra onu güvenlik içinde olduğu yere kadar gönder. Çünkü bunlar gerçekten de bilgisiz bir kavimdirler''
''Üzerlerine Allah'ın ismi anılmamış olanlardan yemeyin, çünkü onu yemek yoldan çıkmaktır. Şeytanlar, dostlarına, sizinle mücadele etmeleri için telkinde bulunurlar. Eğer onlara uyarsanız, muhakkak ki, Allah'a ortak koşanlardan olursunuz''

Adsız
13 Eylül 2012 08:56

Buraya yorum yapan bazı oruspu cocukları filmi savunmus.. sizin ananızı sikiyim ben ..

Lan orospu cocukları, size bu hakkı kim veriyor bir dinle dalga gecme hakkını kimden alıyorsunuz.. Bunların beynini sikiyim ben. beyniniz olsa zaten boyle dusunmezdiniz

Adsız
13 Eylül 2012 09:04

alah belanızı versin inşallah cehenneme gidersiniz

Adsız
13 Eylül 2012 09:06

dinini peygamberini allahını bilmeyenlerin hepsinin kafası kesilecek allah ın izni ile

Adsız
13 Eylül 2012 09:08

islama dil uzatanın anasının amına korum

13 Eylül 2012 09:09

Diyecek birşey yok bu aptal ve dalkavuklara ama yinede zorlayayım kendimi.
1)Hz. Aişe ile 9 yaşında ilişkiye girdiği tam olarak nerde yazıyor ey aptal.
2)1.5 milyar inananı olan bir dine iftira ve hakaret(madem İslam kanserdir) inandığınız şeyin neresine sığıyor eyyy aklı kıtlar.
3)Kültürünü, toplumunu, düştüğü taşağı beğenmeyip başka kültür ve inançlara hayranlık duyanlara, kendi kültürlerine tükaka diye bakanlara ZÜPPE derler ve züppelerin sözü değersizdir(hiç yoktan ben gibilerin gözünde).
4)İnandığınız şeyden bulmanız dileğiyle


Adsız
13 Eylül 2012 09:11

haydar dogan ananı sikim senin lan BU DÜNYADA TEK BİR HAKK DİNİ VAR ODA İSLAM!!
KEŞKE BİR MÜSLÜMAN KADAR ŞEREFLİ OLABİLSEN..!!

Adsız
13 Eylül 2012 09:12

o yorumu yapan şerefsiz ne alevisi ya...aleviler HZ MUHAMMEDE inanmiyorlar mı sanıyorsunaz ...

Adsız
13 Eylül 2012 09:13

Her dinde iyi insan kötü insandır. Yahudilerinde.iyisi var kotusu var muslumanlarin da var hıristiyanlarında var. Kimse kimsenin dinini.kucumseyemez peygamberiyle dalga gecemez hepimiz hz havva ile hz ademden geliyoruz. Aslında hepimiz kardesiz. Barış içinde yaşamak varken.. ama bu insanlara birşey demiyorum.d elbet birgün gorecekler gerçekleri anlayacaklar. Umarım o zaman kabirde olmazlar. Bu filmi yapanların allah belasını versin.Ne saygı var ne sevgi savaşa gidiyor bu dünya. Inşallah hayirlara çıkar

13 Eylül 2012 09:14

Birde sözde İslam'ı savunup (sövmeyin, hakaret etmeyin telkinlerine rağmen) cehl içinde olanlara söven aptallar siz gibiler yüzünden onlar gibiler bu halde. İslam'ın da, Peygamber'in de, Allah'ın da sizin bu tarz savunmalarınaza ihtiyacı yok.

Adsız
13 Eylül 2012 09:15

ey cahiller siz Kuran'ın neresini biliyorsunda bu bu Kuran da ver diyorsun.araştırda bak islamda ana baba hakkı eş hakkı çocuk hakkı komşu hakkı hatta hayvanlalrın bile hakkı var.senin gibi bir öküze kim hak veriyorsa bir araştır da bak ama doğru kitaptan ve doğru yerden araştır islam kullaktan dolma onun bunun yazdığı kitap değildir Hak dindir.Ayrıca Kuran-ı Kerim günümüze kadar korunmuş ve değiştirilmemiştir

Adsız
13 Eylül 2012 09:18

Allahın belaları sizi. utanmadan gelmiş burda peygamberimze dinimize hakaret ediyorsunuz. götünüzden uydurdugunuz bilgileri birde Kuranda geçiyor diyorsunuz. nerden biliyosun lan soysuz köpekler dinine inanmadığınız dinin kitabını mı okuyorsunuz? Şerefsizler Allah hepinizin belasını versin

Adsız
13 Eylül 2012 09:18

HELAKI YAKINDIR BU PİS İNANÇSIZ KÖPEKLERİN... KÖPEK KAVMİ HELAKI DİYE GEÇER BUNLARDA İNŞALLAH...

13 Eylül 2012 09:20

bu filme kim ne kadar desdek veriyorsa ve bu sitede müslümanlara hakaret eden kişiler yani katoliklersizin ta ananızı avradınızı çolugunuzu çocugunuzu doguranınızı bacınızı sikeyim ulan orosbunun çocukları madem müslümanları sevmiyonuz ne yarrama bu ülkede yasiyonuz siktirin gidin amcık agızlılar

Adsız
13 Eylül 2012 09:22

tevbe suresi 40 - Eğer siz ona (Peygamber'e) yardım etmezseniz, Allah ona yardım eder. Hani o kâfirler, onu Mekke'den çıkardıkları vakit sadece iki kişiden biri iken, ikisi de mağarada bulundukları sırada arkadaşına "Üzülme, çünkü Allah bizimledir." diyordu. Allah onun kalbine sükûnet ve kuvvet indirmişti ve onu görmediğiniz bir orduyla desteklemişti. Kâfirlerin sözünü alçaltmıştı. Yüce olan Allah'ın kelimesidir. Ve Allah güçlüdür, hikmet sahibidir.

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Nette Buldum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger