Taylor Swift – We Are Never Ever Getting Back Together [ Türkçe Çeviri ]

38Yorumlarınız

Daha Fazla Şarkı Çevirisi ve Taylor Swift Haberleri İçin Mutlaka Ziyaret Edin;                                   
http://muzikbuldum.com/category/sarki-sozleri

I remember when we broke up the first time
İlk ayrılışımızı hatırlıyorum
Saying this is it, I’ve had enough, ’cause like
bitti demeni, yeterince birlikte olduk
We haven’t seen each other in a month
Bir ay boyunca birbirimizi görmemiştik
When you, said you, needed space, what?

Biraz alana ihtiyacım var dediğinde

Then you come around again and say
sonra tekrar geldin ve dedin ki
Baby, I miss you and I swear I’m gonna change
bebeğim, seni özledim ve yemin ederim değişeceğim
Trust me, remember how that lasted for a day
güven bana, hatırla nasıl bir günde sonlandı
I say, I hate you, we break up, you call me, I love you
ben de senden nefret ettiğimi söyledim, ayrıldık, bana seni seviyorum dedin

Oooh we called it off again last night
dün gece tekrar bitirdik
But Oooh, this time I’m telling you, I’m telling you
bu sefer sana söylüyorum
We are never ever ever ever getting back together
bir daha asla ve asla birlikte olmayacağız
We are never ever ever ever getting back together
bir daha asla ve asla birlikte olmayacağız
You go talk to your friends talk
arkadaşlarınla konuşmaya gidiyorsun
And my friends talk to me
ve benim arkadaşlarım da benimle konuşuyor
But we are never ever ever ever getting back together
ama bir daha asla ve asla birlikte olmayacağız

Like ever…
sonsuza dek

I’m really gonna miss you picking fights
gerçekten seninle yaptığımız kavgaları özleyeceğim
And me, falling for a screaming that I’m right
ve haklı olduğumu haykırmamı
And you, will hide away and find your piece of mine with some indie record that’s much cooler than mine
ve senin saklanacaksın ve içinde benden bir parça bulacaksın

Oooh we called it off again last night
dün gece tekrar bitirdik
But Oooh, this time I’m telling you, I’m telling you
bu sefer sana söylüyorum
We are never ever ever ever getting back together
bir daha asla ve asla birlikte olmayacağız
We are never ever ever ever getting back together
bir daha asla ve asla birlikte olmayacağız
You go talk to your friends talk
arkadaşlarınla konuşmaya gidiyorsun
And my friends talk to me
ve benim arkadaşlarım da benimle konuşuyor
But we are never ever ever ever getting back together
ama bir daha asla ve asla birlikte olmayacağız

I used to think, that we, were forever ever ever
bizim sonsuza dek süreceğimizi düşünmüştüm
And I used to say never say never
ve asla asla deme demiştim
Huh, he calls me up and he’s like, I still love you
arayıp beni sevdiğini söylüyor
And i’m like, i’m just, I mean this is exhausting, you know
ve bence, bana göre bu çok yorucu, biliyorsun
We are never getting back together, like ever
bir daha asla ve asla birlikte olmayacağız

We are never ever ever ever getting back together
bir daha asla ve asla birlikte olmayacağız
You go talk to your friends talk
arkadaşlarınla konuşmaya gidiyorsun
And my friends talk to me
ve benim arkadaşlarım da benimle konuşuyor
But we are never ever ever ever getting back together
ama bir daha asla ve asla birlikte olmayacağız




Bu Haberi Paylaşın :

+ Yorumlarınız + 38 Yorumlarınız

Adsız
4 Eylül 2012 07:18

Taylor'ı seviyorum !

Adsız
8 Eylül 2012 14:36

Şarkı çevrisinde hatalar var :)

Adsız
13 Eylül 2012 08:30

taylor başarılı ya:)

Adsız
21 Eylül 2012 13:40

Taylor'un şarkılarını seviyorum ama bana itici geliyor belki saçları kahverengi olsaydı daha şirin olabilirdi

Adsız
5 Ekim 2012 11:21

teylır siviftin en sevdiğim şarkısı

Adsız
13 Ekim 2012 12:59

Hay o kadinin adi Taylor Swift olmadaymis. Teylir sivift nedir ya

Adsız
24 Ekim 2012 02:55

Suzuki swift gibi birsey :)

Adsız
28 Ekim 2012 02:33

Gayet şirin bi kız şarkılarıda kendi gibi :)

büşra
2 Kasım 2012 15:05

çok güzel şarkıları var ben en çok you belong wiht me'yi seviyorum

Adsız
14 Kasım 2012 11:20

niye bidaha birlikte olmuyosun lan adam seviyomuş seni işte,adam gibi sevmiyorum seni artık desene bi saattir bağırıosun never ever ever diye ne halin varsa gör dinlemiyorum anasını satayım.

Adsız
22 Kasım 2012 08:50

biraz itici

Adsız
24 Kasım 2012 06:49

her ne olursa olsun taylor benim aşkım arkadaşlar herkes görüşünü bildirmiş ben bu kadını çoğu kişinin itici bulduğunu gördüm ama gerçekten ben taylor'u hep seveceğim ayrıca taylor'un şarkları beni yansıtıyor. dinlerken duygularım daha baskın çıkıyor ve gerektiğinde gerçekten hüngür hüngür ağlıyorum taylor ayakta alkışlanacak kadar başarılı...

Adsız
8 Aralık 2012 09:16

Hayir oc

Adsız
19 Aralık 2012 08:52

bence taylor swift çok güzel ve şirin bir kız aynı zamanda one direction grubundan harry yle çıkıyor bence ikisi birbirine çok yakışıyorlar....

Adsız
19 Aralık 2012 08:56

yukarıda daha taylor swift in adını yazamayanlar var, adını bile yazamadığın kadın hakkında niye yorum yapıyorsunuz ki? bence çok saçma...öğrende gel.....

Adsız
19 Aralık 2012 08:59

taylor swift i itici bulanlara tek lafım var güzel insan görmemişler... allah aşkına ya çok tatlı aynı zamanda sevgilisde tatlı...:)

Adsız
22 Aralık 2012 08:28

Taylor başarılı bir şarkıcı. arkadaşın dediği gibi onun şarkılarını dinledikçe ağlayasım geliyor. hatta duygulanıyorum :) you belong with me şarkısı zaten beni bitiriyor. TAYLOR SWİFT'İN ŞARKILARINI SEVİYORUM <33333

Adsız
22 Aralık 2012 09:45

ben şarkıcıların güzelliğine yada sevgilisine bakmam sesine bakarım... sesi beni etkileyip baştan çıkarıyorsa o şarkıyı keşke ben söylesem diyorsam o kişi bence şarkıcı olmayı hak etmiştir... örneğin taylor swift,mustafa ceceli,sezen aksu ve daha bir sürü hakiki şarkıcı...<3 :) :) :)

Adsız
24 Aralık 2012 08:56

herkes atıyor siz fırlatıyorsunuz...ufak atında civcivler yesin...abartma sanatına girmişsiniz resmen...ağlıyormuşsunuzda....atıyorsunuz bari tutturarak atın canım bu kadarda olmaz yani....:)

Adsız
27 Aralık 2012 05:28

ben taylor'u seviyomuyum bilmiyorum ama haylor ilişkisini kesinlikle desteklemiyorum. hep iğrendiğim kızın sarkılarını haylor ilişkisi olduktan sonra dinlemeye basladım.

Adsız
1 Ocak 2013 08:24

bence aglayan grup cok abartmis.ben aglanicak bir durum oldugunu dusunmuyrm.ztn ruh haliniz kotuyse nihat dogani dinlerken bile aglarsinz

Adsız
3 Ocak 2013 06:34

Taylor'ın sesi gerçekten çok hoş. Ünlü ve sesi güzel olan nadir sanatçılardan bir tanesi.

Adsız
20 Ocak 2013 11:25

mk bune ya ever ever deyip duruyo o.ç harryede böyle diyecek diye korkuyorum..

Adsız
26 Ocak 2013 06:07

arkadaşım taylor swifti sevmiyor olabilirsin ama illa küfretmen gerekmiyor.... ayrıca şarkıyı sevmiyorsan niye lyricsine bakıyorsun ki bir lets go ya...........

Adsız
6 Şubat 2013 02:08

abi haylor iliskisini yorumlayanlar o.ç ya mallar onu yorumlamak size mi dusuyo

Adsız
6 Şubat 2013 10:17

bnce çok tatlı ve başrıl seside öyle oiyi br şarkıcı..........

Adsız
6 Şubat 2013 21:11

aynn :D

Adsız
11 Şubat 2013 10:52

Çok güzel ve çok basaralı :D

Adsız
15 Şubat 2013 06:06

Neverever... (asdfıjk)sonsuza dek bıttı,, yanı onumuzdekı maclara bakıcaz !...

Adsız
21 Şubat 2013 12:19

Taylor basarili olabilir ama orospu sürtüğün teki kac kişiyle beraber oldu ve şarki yazdi ve buni yapamaz...

Adsız
28 Şubat 2013 01:46

HADİ ORDAN AŞKIYMIŞ

Adsız
6 Mart 2013 05:05

taylor her zaman ayrılık şarksı yapıyor fark ettiniz mi her singlında aldatılıyor :)

Adsız
7 Mart 2013 11:38

Taylor'in bu sarkisi cok guzel ve anlamli ama hatalar var ceviride..ayrica ben katycat'im..Katy Perry'e bayiliyorum....

Adsız
18 Nisan 2013 09:30

bir kere her singlında duygulu şarkı yapıyor olabilir ama bu aldatıldığını göstermez.bir kere haylor ilişkiside güven sarsıntısı yüzünden bitti laf atıyon ortaya bari adam gibi at da salak olduğun anlaşılmasın. bu da sana kapakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Adsız
22 Nisan 2013 06:35

I Love You TAYLOR SWİFT <3

Adsız
28 Nisan 2013 10:54

amma da abarttınız . onun yaşam tarzından sizene . kadın güzel sevgili buluyo aldatıyo siz de güzel olun siz de sevgili bulun ... Harry e gelince adam gönül eyelendirdi ayrıldılar

Adsız
25 Kasım 2013 10:53

I LOVE YOU TAYLOR SWİFT<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 OOOOOOOOO ÇOOOK TATLI, ŞEKER... BİR İNSANNNNN:) BARŞARILI BİR ŞARKICI SESİİİİ DE HARİKAAA
TAYLORUUUUUUUUUUMMMMMM<3<3<3<3<3

Adsız
21 Aralık 2013 09:43

bence çok tatlı ,güzel ve başarılı bir şarkıcı. onun hayatı sizi ilgilendirmez

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Nette Buldum - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger