Meltem Cumbul Hamile Mi?


Çiftin yakın çevresinde konuşulanlara göre, Meltem Cumbul üç aylık hamile ve Alican Özbaş ile de bu nedenle acele bir şekilde evlendi. Hamilelikten haberi olmayan Alican Özbaş'ın babası Erol Özbaş'ın da önce bu evliliğe karşı çıkıp, torunu olacağını duyunca geri adım attığı, son açıklamalarında "Meltem Cumbul benim gelinimdir" dediği konuşuluyor.


Geçen hafta ünlü oyuncu Meltem Cumbul ile kendisinden 14 yaş küçük turizmci Alican Özbaş, yıldırım hızıyla dünya evine girmişti. Evliliğin yankıları sürerken, damadın babası Erol Özbaş'ın "Hayırlısı olsun,ilerde daha güzel evlilikler yapar. Benim oğlum herhalde annesini özledi" sözleri magazin gündemine bomba gibi düşmüştü. Babasının açıklamalarına sinirlenen, işadamı Nurettin Hasman'ın ikiz kızlarından Merve Hasman ile 2009'un Eylül ayında evlenen ve kısa süre içerisinde boşanan Alican Özbaş, aradığı mutluluğu oyuncu Meltem Cumbul'da bulduğunu açıkladı. Cumbul ise kayınpederinin evlilikleriyle ilgili açıklamaları sorulması üzerine objektiflere alyansını gösterdi. Baba Özbaş, son olarak ise ilk söylediklerinin aksine "Meltem Cumbul benim gelinimdir" dedi. Erol Özbaş'ın kısa süre sonra geri adım atması ve evliliğin bu kadar ani olmasının nedeni ise ortaya çıktı. 
Cumbul'un, Alican Özbaş'tan üç aylık hamile olduğu öne sürüldü. Çiftin yakın çevresindekiler, Cumbul'un hamile olduğu için Alican Özbaş'a düğün konusunda acele ettirdiğini söylüyor. Nikahtan haberi olmayan ve öğrenince aşırı tepki veren Erol Özbaş'ın, torun sahibi olacağını duyduğu an ise geri adım attığı belirtiliyor.

DHA
Load disqus comments

0 Yorumlarınız