Senem Kuyucuoğlu Lezbiyen Facebook Tuzağı

Gün geçmiyor ki bir ünlünün başı internetle belaya girmesin...
Facebook’ta Kuyucuoğlu’nun adına açılan profil aracılığı ile yazıştığı kadınlara lezbiyen olduğunu belirterek cep telefon numarasını verdiği kişiyi belirlemek için harekete geçen polis, IP numarasını belirledi. Zanlının, Kuyucuoğlu’nu şoke eden bir isim olduğu anlaşıldı.


‘LEZBİYENİM, BENİ ARAYIN’
Facebook’taki sayfayı hazırlayan kişi, Kuyucuoğlu’nun eski ev arkadaşı Serap B.Ç. çıktı. Gözaltına alınan genç kadın, ifadesine başvurulduktan sonra serbest bırakıldı. Kuyucuoğlu şunları söyledi: “Tanımadığım birkaç kadın beni cep telefonumdan arayarak lezbiyen ilişki teklif edince şoke oldum. Güya, benimle Facebook’taki profilimden mesajlaşmışlar ve sözde ben onlara cep telefonu numaramı verip ‘Lezbiyenim, beni arayın’ demişim. Facebook’taki kişi ben değilim. Benim adıma profil sayfası açan ve telefonumu veren bu kişiden şikâyetçiyim.”
DAHA ÖNCE DE YAPMIŞTI
Serap B.Ç. daha önce de kendini Senem Kuyucuoğlu olarak tanıtarak magazin muhabiri Rıza Öziş’i dolandırmıştı. Hakkında soruşturma açılan Serap B.Ç.’ye dava açılıp açılmayacağı savcılık soruşturması sonunda karar verilecek.

Load disqus comments

0 Yorumlarınız