Fenerhbahçeli Emre Belezoğlu


Beni F.Bahçeli Emre olarak bilsinler
Fenerbahçe'den İspanya'nın Atletico Madrid Kulübü'ne transfer olan milli futbolcu Emre Belözoğlu yurtdışına gitmeden önce tatilini ailesi ile birlikte Fethiye'de Hillside Beach Clup'te geçiriyor.  Emre Belözoğlu, Atletico Madrid'e gitmeden önce Fethiye'de sezonun yorgunluğunu atarken Karagözler Camii'ne gelerek Cuma namazı kıldı.

"HERKES BENİ FENERBAHÇELİ EMRE OLARAK HATIRLASIN"

Çocuklara imza veren Emre Belözoğlu, "3-4 gün sonra sezon başlayacak. Fethiye'de ailemle stres atıyorum. Beş yıldır Fethiye'ye gelerek tatil yapıyorum. Fenerbahçeliler haklarını helal etsinler. Beni Fenerbahçeli Emre olarak bilsinler" dedi. Oldukça ilgi gören Belözoğlu, namaz çıkışı hayranlarına imza verdi.

Fenerbahçeliler haklarını helal etsinler. Beni Fenerbahçeli Emre olarak bilsinler



Load disqus comments

0 Yorumlarınız