Oğlum Bak Git Nedir? Çöpçüden Dayan Yiyen Ergen

Sosyal medyada olum bak git çılgınlığı yaşanıyor. Yayınlandığı andan itibaren izlenme rekorları kıran video ile ilgili arka arkaya espriler yorumlar resimler yayınlanıyor.

yer: gölcük
çöpçü abimizin adı selçuk
olay şöle ceyran ediyor selçuk abimiz kekeme. velet, selçuk abimizle kekeme olduğu için  dalga geçiyor. bunun üzerine selçuk abi çocuğa bi tokat atıyor ve çocuklar bunun üzerine kamerayı açıp başlıyolar olayı kaydetmeye
asıl bomba olaydan sonra o sopayı yiyen fırlamanın kafaya 20 dikiş atıyolar.






önce bir iki dakika güldükten sonra derhal facebook ve twitter üzerinden paylaşarak sabi sübyanın nasıl davranmaması, neler yapmaması konusunda örnek almasına çabaladığım video. gerçekten etrafta var böyle veletler ve böyle iki sopayla da kurtaramayabilirler genellikle


ilgili videoda şamarı yiyen çocuğun kemeri çıkardıktan sonra yere çarpışı nedense bana ''planet of the apes''te maymunların çıldırdığı sahneyi hatırlattı.

videoyu tekrara aldım sürekli izliyorum, izlerken sözlük yorumlarını okuyorum. gülmekten ölüyorum arkadaş. son zamanlarda bu kadar çok güldüğümü hatırlamıyorum.

çocuğun kemeri belden çıkarttıktan sonra bir kez yere vurduğu esnada şaplağın atılması gerektiği videodur fakat bu hata, sonradan yapılan atakla telafi edilmiştir.

O dayı bu piçe vurmadan video bitseydi kahrımdan ölürdüm lan, hatta sonlara doğru "lan galiba böyle bitecek" diye gerildim ama çok şükür muazzam bir finalle noktalandı. Bi orgazm sigarası yakam ben.






Oğlum Bak Git - Süpürge Fighter Tişört

Load disqus comments

1 Yorumlarınız: