Eurovision Twitter Geyikleri


Twitter'da Eurovision yorumları

İşte Twitter'da Eurovision hakkında atılan ve en çok dikkat çeken tweet'ler.


Twitter'da Eurovision yorumları

beyinsiz_adam: İran, Irak ve Suriye AB'ye girmediği sürece Eurovision'da şansımız yok. Ben bu kadar işe yaramayan komşu görmedim.
PuCCaa: Eurovision değil, coğrafya dersi izliyoruz sanki. Komşu ülkeleri öğrendikten sonra denizin kıyaya parelel uzandığı bölgeleri işleyeceğiz..
dusunenmadam: Yıllarca 'ülkemizin 3 tarafının denizlerle çevrili olması jeopolitik açıdan çok önemlidir' diye kandırıldık. Balıklar mı oy kullanacak!
ceriLevis: Ve Ajda Pekkan yıllardır aradığı okul arkadaşlarını erovizyon sayesinde buldu.. Teşekkürler Rusya..

Turk_Annesi: Olsun annem çalışır seneye tekrar girersin. #CANınsagolsunBONOMO
tambirleydi: Bulgaristan tuhaf numaralardan cevapsız çağrı atmayı biliyor ama, yazıklar olsun.
mesutbahtiyar: Eurovision tamamen siyasi. Bie tek Azerbaycan ve Türkiye puanını objektif şekilde veriyor.
zekikayahan: Neredeyse tüm şarkıların İngilizce olmasına ve İngiltere'nin 1 puan almasına kaç puan?
AbSurDMaN_: Ya bize neden tırt tırt 2'şer 3'er puan veriyorsunuz! Gemi yaptık sahnede, İNSANDAN GEMİ YAPTIK BORU MU?!?!
BenTurkKizi: Eurovision'dan bana mesaj gelmediği için ilk adımı ben atmayıp mesaj atmadım.



Load disqus comments

0 Yorumlarınız