Yeni Şarkı KPOP DiVA - Lost the way



Birçok insan AKB48 en alt birimi DiVA çöp olduğunu düşünüyorum, ama ben yeterince onların eski Gundam müziği B-tarafın elde edemezsiniz. Ben tür onlarla saplantı, ve hatta fahiş CD single (onlar reddetti ve ben yaptım, hisse senedi vardı AKB48 CD'lerini satın önerdi ...) ithal etmek benim yerel Asya müzik mağazası ikna etmeye çalıştı değilim.

DiVA son tek Ağustos ayında "Çığlık" geri döndü. O tarihten sonra rastgele ne şarkı, ne de "The Way Lost" grubunun yeni single'ı için sanat görünmesini almak gruba altı yeni üye ekleme, bir çok anlamsız bir dönüşüm geçirdi ettik. Hatta "The Way Lost" olsa bile, DiVA dört ana üyelerin yanında Ultraman Saga filmde görünmesini alamadım filmin tema şarkısı, Bunlar temelde sadece resmi yedekleme dansçı olduğunu, ama bu beni rahatsız etmez çok fazla - ben zaten benim kraliçe Sayaka Akimoto gelen spot çalarak bu yeni civciv herhangi gerekmez!

Düz eski bir Japon anime serisi ve biz AKB48 duymak daha olgun vokal üretimi ile, tipik bir DiVA şarkısı gibi geliyor kulağa "The Way Lost". Benim mutlak fave olmak "Tsuki no Uragawa" ile, muhtemelen bugüne kadar tek benim en sevdiğim DiVA ama ben hala seviyorum ve "Cry" için art arda hemen yanında o oynayacaktı.

Müzik video temelde bir uzay istasyonu sadece DiVA dansı.Kızlar bazı sıkı koreografi teslim AKB48 en 'Dance & Vocal Birimi' kendi başlığı kadar yaşamak ve yeni üyeler grubun performansı için yeni bir dinamik ekleyin. Hepsi artık oldukça olgun bakmak ve hızla, özellikle Sayaka, AKB48 yılında jailbait tüm girmemek olduğunuz aşikardır.

Onların ucuz Gundam üretim ve güçlü bir dans becerileri ile, DiVA muhtemelen Yasushi daha fazla üye ekleme ve diğer stunts ile berbat değil sürece, onlar AKB48 mezun kez tek başına bir grup olarak başarılı olmak için devam edebilir.

Neyse, aşağıdaki yeni şarkı

DiVA - Lost the way ile alex968s
Load disqus comments

0 Yorumlarınız